ZNM mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Jootje, wat fijn dat de waterpokken zo goed als over zijn...en ja, de tijd gaat snel he meid! Heb het er ook altijd moeilijk mee..:(

2. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Sam, hier gaat zoonlief al een tijdje de bank op en uit! Soms is hij zodanig wild (want dat vind hij leuk als hij helemaal alleen in de zetel is gekropen) dat ik hem echt moiet duidelijk maken niet te zotjes gaan doen ;)! Hier kroop hij al de trap alleen op voor hij liep! Dus hekjes staan hier al een tijdje, want het is een sloeber hoor! ;)

3. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0

Ach wat lief!

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    het gaat goed.
    We zijn zondag bij mijn kersverse nichtje geweest. Wat een beauty!
    Echt heerlijk om weer te snuffelen aan zo'n kleintje. Ik heb echt geweldig mooie foto's gemaakt. Close ups van handje, voetjes, kontje. Och ik mocht me heerlijk uitleven. Ik zal in het fotoalbum wel wat uploaden.

Zaterdag het gala gehad. Wat was dat leuk zeg. Ik vond het heerlijk in mijn jurk! Ook die foto's kan ik wel even uploaden.
    Wel sneu dat er door het weer meer dan de helft had afgezegd. Van de 60 mensen waren er maar 25 ofzo.

Verder ben ik in gedachten veel bij onze buurman. Hij is pas 43 vader van twee dochters, maar bezig met de laatste weken, dagen? van zijn leven. heel heftig. Laatst zei iemand mij dat je de pijn door de muren heen kon voelen. Dat is zeker zo. Doordat je zo dichtbij zit word je er ook de hele dag mee geconfronteerd. Thuiszorg die drie keer per dag komt, de huisarts die elke dag komt. Mensen die afscheid komen nemen. Heerl heftig allemaal.

Verder heb ik van het weekend weer een miskraam verhaal gehoord. Ongeveer 10 weken was ze en het bleek een tweeling. BOINK! Die kwam weer even aan. Momenteel ben ik (zoals ik laatst al zei) heel erg daar mee bezig. Hoe zou Ruben geweest zijn als zijn broertje of zusje er nog geweest was? Zou hij zich anders ontwikkeld hebben? Ik kan dan soms zo verdrietig worden omdat dat vragen zijn die nooit beantwoord zullen worden. Ik mis dan echt dat kindje. Heel raar, want dat gevoel heb ik bij de andere miskramen niet. Dat was gewoon een miskraam en heeft me daarna een nieuwe zwangerschap en kindje gegeven. Maar bij Ruben ging het dus om dezelfde zwangerschap. Nou ja, misschien snap je wat ik bedoel en misschien niet. Ondertussen besef ik me ook, dat als dat brusje er nog wel was geweest, wij Jaron nooit hadden gekregen. Dus dat maakt het ook weer dubbel. Alsof we dus maar blij moeten zijn zoals het gegaan is.
    Maar goed, die miskraam het afgelopen weekend was wel sneu om te horen.

verder ben ik op mijn werk knetter knetter druk. Ik werd als coordinerend begeleider (CB-er) in een woonvorm voor verstandelijk gehandicapten. Op de groep naast mij is de CB-er opgestapt. het team ligt volledig op zijn gat en ik ben nu gestart met een half jaar crisimanagement zodat ik over een half jaar een functionerend team kan overdragen aan de nieuwe cb-er. Maar goed, vanmorgen een bijeenkomst gehad om oude shit met ze op te ruimen. Mijn baas stond in de lange sneeuw-file dus ik mocht het appeltje alleen schillen. De vergadering liep maar liefst anderhalf uur uit! het is erg leuk en ik leer er veel van, maar ik moet nu heel alert en scherp zijn en dat kost energie. Ik werk amper nog op de groep, want ik moet nu twee groepen aansturen en daarnaast ook nog maar andere taken doen. Dus druk druk druk (maar leuk leuk leuk).

Hihi ik ben wel weer lang van stof he.

5. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    foto's in mijn album!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jenny dit was er met Jildou..
    Willen jullie nog wat leeswerk?? Hier gisteravond weer wat beleefd..bah..
    Hmm hier niet gerust. Jildou haar hart gaat behoorlijk te keer.. Ze doet verder niet anders, maar zat toch op zo'n 160-170 keer per minuut.. Eerst op bed, hopelijk is het zometeen rustiger... Ze is ook behoorlijk druk geweest net, dus het zou dan nu zo wel moeten zakken.. zit hier dus nu helemaal in de zenuwen.. als ze niet gaat slapen weet ik genoeg.. pff hoop toch niet dat we straks weer naar zkh moeten :( ..
    ------
    Nou ze lag op bed en begon te huilen. Kor heen, en hij vertrouwde het ook niet. Dat zegt wat, want hij vertrouwt het niet gauw niet ;) !! Dus gebeld naar ha en konden meteen komen. Dan woon je zo goed als naast de praktijk, moet je naar de vervanger hier 15 min rijden vandaan.. Grrr.. Maar goed.. Hij voelde dus eerst ook die snelle hartslag. Wij voelden hem zelfs door de dikke winterslaapzak heen (die had ze bij hem natuurlijk nie aan ;) ) Hij twijfelde ook, en ging even haar dossier bekijken.. Toen kwam hij 5 min later weer en was het een stuk rustiger. We konden gelukkig weer naar huis dus!

Nu dus alles o'ke met dr hoor :D !!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat betreft speen: dat is zo, maar Jildou had hem niet tot ze hem in het zkh hadden gegeven, dat had ik liever zelf in de hand gehad. Wat je zegt ben ik met je eens: Liever een spener dan een duimer, maar dan wel alleen in bed en niet de hele dag door..

Meid dat klinkt heftig.. Rustig aan...

Jootje: Flessen al weg?? Jildou drinkt haar melk tussen de middag en avond nog uit de fles vaak :D !! Dus daar mag ze nog lekker aan sabbelen dan ;) !!

8. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ach jenny, ik kan het heel goed geloven dat alles naar boven komt en je afvraagd, hoe het zou geweest zijn...ik doe dit ook heel regelmatig...maar hoe spijtig ook, we kunnen het niet verhelpen...doet wel pijn he!?
    En wat betreft je buurman! Ach, is zeker geen goed nieuws! Hoop dat ze samen de tijd kunnen doorbrengen, alleen lijkt me dat heel moeilijk...

Een hele dikke knuffel meid! En je weet dat je hoe lang je verhaal ook is, altijd je ei kwijt kunt he!?

9. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    he getsie wat eg. en nu? Gaat dit n og een vervolg krijgen?
    Nog contact gehad met de arts uit het ziekenhuis vandaag?

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Inez, wat naar dat je de hele dag zo'n hongergevoel hebt. Kun je je vinger erop leggen waarom dat nu zo is?

Sam, Danique heeft nooit een speentje gehad. We hebben gekeken of dat goed ging want ik wilde liever geen speen geven. Maar als ze de neiging tot duimen had gehad dan zouden we haar wel een speentje hebben gegeven. Gelukkig is ze nooit gaan duimen.
    In bed heeft ze Knuf Konijn :p. Deze mama heeft er 3 stuks van gekocht.

Oh Jenny, tellen klanken ook mee?......... dan kan Danique wel over de 10 woordjes :D

Ik laat Danique vaak zelf de trap opklimmen, dan heb ik 1 hand bijna onder haar kontje en 1 hand bijna tegen haar rug. De trap af heb ik haar nog niet zelf laten doen.

Pippo, er wordt door het CB niet echt druk gezet hoor. Maar wel dus een opmerking erover.

Jenny, wat een prachtige jurk!
    En Leanne is idd een schatje, wat een popje. Heeft Timo geen beschuitje gekregen? ;)
    Wat ontzettend heftig wat er bij je buren gaande is. Kan me voorstellen dat dat er bij jullie inhaken.
    Dikke knuf meid!

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Dank je wel pippo. Ik weet het idd. Dat is heel fijn.

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    sjow veel gebabbeld zeg hier speel alleen als die moe is want hij had vanaf begin af aan al veel zuig behoeftes

13. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Jenny, wat een beauthy ;)! En wat waren jullie mooi opgedost ;)! Mooie jongens hoor!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Neej verder geen gevolgen.. Waarschijnlijk gewoon omdat ze zo druk was geweest, misschien in combi met kleurstoffen, ze had s ochtends namelijk chipjes bij mn broer gehad... Maar ik ben kapot, morgen ben ik er weer ;) !! Slaap lekker!!!

15. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Sam, slaap lekker meid!

Bengeltje, hoe is het nu met je?

16. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ik ga dan ook gaan slapen, morgen dagje thuis...;)

17. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    mwah redelijk me rug is nog niet in orde maar kon 8 weken duren ik val af door medicijn voor me insuline wel goed maar toch hihi moet het kwijt maar ben zo duizelig en hoofdpijn mja gaat wel over

en hoe is het met jou

18. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Sam: ja joh, flessen de deur uit, ze drinkt alleen nog maar uit tuitbeker en gewone beker.
    scheelt weer wat ruimte in de kast ;) ik had nogal wat flessen ....

word gek! ben alle foto's van denise aan het uitzoeken ivm bestellen. Ik heb nog geen enkele foto besteld ;), dus dat zijn er veeeeeelllll:$

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha, ja dat is een bezigheid op zich. Ik heb van Jildou haar eerste jaar een album gemaakt en besteld ;) !! Maar dat is een dure hobby :D !!

Hier me gister rot geƫrgerd.. Volgens mijn moeder kan Jildou niet tegen kleurstoffen en daarom had ze zondagavond zo'n 'hartklopping' .. Omdat ze ook zo druk was.. Uuh ja, maar dat is heel normaal voor Jildou en normaal krijgt ze geen kleurstoffen... Al vraag ik me af of er kleurstoffen in nibbit-chips zit.. Maar goed.. Nu belde mn oma gister, die zondagavond met mn ouders bij mn oom op verjaardag waren en die wisten het verhaal ook, en ja hoor, conclusie is daar ook getrokken. Pfff ze luisteren ook gewoon niet naar wat je zegt.. Nou ja, trek lekker je eigen conclusies zou ik zeggen.. Wij ergeren ons wel even ;) !!

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ga je echt nog foto's bestellen? Ik ben daar mee gestopt. Ik bestel alleen nog maar fotoboeken. Scheelt zoveel ruimte in de kast en ziet er prachtig uit. Ik heb alleen nog maar een album voor de losse foto's die ik van mensen krijg.

Deel Deze Pagina