ZNM mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Geeft niet hoor Mariss.
    En ik hoef er niet lang over na te denken want weet het nog zo uit m'n hoofd : ik was 9 weken zwanger, vruchtje gestopt met ontwikkelen rond 7.4 week, na de cytotec heeft het 4 weken + 2 dagen geduurd voordat ik negatief testte.

Kan lang duren hè.......... :(

2. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Zo, de kamer van Pieter is bijna klaar, we hoeven alleen nog maar stickers te plakken! En we hebben besloten nog maar even te wachten met z'n grote jongens bed, per slot van rekening slaap zusje straks toch nog eerst een tijdje bij papa en mama op de kamer in de wieg.
    En....dinsdag komt de zonnewering :D en kunnen we de laatste meters gras ophalen, dus dan is de voortuin ook af...het leek eerst allemaal heel langzaam te gaan maar nu is het een na het ander klaar! Héérlijk!

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Heerlijk Mone!! En je hebt helemaal gelijk wat betreft het ledikantje. Jildou blijft zolang mogelijk in dr ledikant hebben we al besloten ;) Volgens mij gaat die anders nooit weer slapen :p !!

4. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Bedankt Natas, duurt lang idd! zit al de hele dag te simmen.... Maar ja, ik had eigenlijk gehoopt dat het wel uit mijn systeem zou zijn, en daar ook een beetje op gerekend denk ik... Nou ja, nog maar weer even geduld en het verklaart (een deel) van mijn prikkelbaarheid...

Zo Mone dat gaat voorspoedig!!! houd je nog wel wat te klussen/wensen over straks ben je al ruim voor 35 weken helemaal rond!

Sam hier ook nog even het ledikant hoor, Tom kan er uit klimmen, maar doet het gelukkig nog niet! Hebben we tenminste even de tijd om te bedenken wat voor bedboot het wordt....! Het ene is vrij eenvoudig, maar wel erg leuk (en zo voor elkaar) het andere is eigenlijk gewoon een boot, met matras er in... kan later als hij er uit gegroeid is zo maar hop het water in! komt iets meer bij kijken wordt of bootje bouwen of bootje ombouwen... Hahaha lekker amitieus project, kan nog wel bij een verhuizing, 2 nieuwe banen, zwanger proberen te worden, misschien moeten we dan ook maar meteen trouwen, hebben we alles compleet, o ja en een huis bouwen of zo....

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    WHAHA Mariss, klinkt wel als drukke tijd :p HAHA!!! Doe dat er ook nog maar bij joh, doe wild :D !!!

6. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ik zag een stoere Julian voorbij komen stappen en Danique die volgens mij toch aardig op mama lijkt. Behalve dan die mooie haarbos van mama, maar misschien komt dat nog goed?

En een lompe opmerking voor Ischa. Gewoon lekker huilen hoor! (kan ie vast wennen voor als je wel zwanger bent) Maar balen dat hij daarmee wel het gevoel geeft dat je niet mag klagen of er doorheen mag zitten als het even zwaar is. Als je dan klaagt dan zou je wel nog niet klaar kunnen zijn voor een tweede.

Mariss, was gisteren nog zo positief met nieuw haar, maar zit vandaag toch niet lekker in haar vel. Meis, ik zat er net nog aan te denken, dat is misschien nog wel het ergste van een miskraam. Lichamelijk is het natuurlijk ook vervelend, maar je daarna weer lekker en positief gaan voelen... ik hoop dat me jullie verdriet dit keer bespaard blijft. Maar ik vind het wel heel naar voor jullie.
    Sterkte voor zover dat kan en anders er ook maar aan toe geven dat het gewoon niet zo leuk is momenteel, ook lichamelijk niet. Alhoewel ik hoop dat dat snel over is.

Sam, ik zou lekker je bed boven houden. Dan kan je altijd daar je lekker afzonderen. En Yildou kan toch ook bij jou boven op de kamer lekker rondrommelen, of is het te klein in de slaapkamer om een gezellig hoekje voor haar te hebben.
    Ik denk dat als je bed beneden is dat je veel meer op zult zijn terwijl je eigenlijk wel wilt rusten. Voor Yildou is het vast ook duidelijker als je boven bent, rust je (als er dan even iemand anders is tenminste).

Oh ja verder,
    Ik was bij de echo 7 werken 5 dagen. En woensdag ga ik weer, nu ga ik wel alleen, dat zal wel even extra spannend zijn. Misschien nog wel spannender dan eerst.
    Daarna hebben we eigenlijk een druk programma, naar de notaris om onder meer voogdij te regelen. Daar kon ik vandaag al om huilen, de zinnen over mijn overlijden als mijn kind nog niet meerderjarig is. Ik wil dat helemaal niet. Maar ja, beter dat er wel iets geregeld is.

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hahahaha Anna, zou er hoop zijn voor Danique's haardos? :D
    We vrezen dat ze het haar van d'r vader heeft, oftewel heel fijn piekhaar. Chris z'n oudste zit daar ook mee opgezadeld en heeft al jaren extensions. Maar wie weet, want ik had vroeger ook veel dunner haar zonder krullen.
    Confronterend hè, dingen als voogdij regelen. Hebben wij een jaartje geleden gedaan, 2 nieuwe testamenten, en er passeren dan heel wat rottige scenario's.

Lekker bezig Mone!

Mariss, oooooh die boot als bedje nu wat straks een echte boot kan zijn lijkt me gaaf!

Vraagske : vorig jaar had ik zonnebrand factor 50, is nu bijna op. Op het KDV smeren ze met factor 30.
    Wat zal ik nu kopen, wat gebruiken jullie?

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ANnna spannend zeg!!! Ja Jildou kan wel lekker boven rondhuppelen op onze slaapkamer hoor. Ach ik denk dat we ook maar niet een bed beneden doen.. Lekker rustig boven is ook wel fijn ;) !!

Natas: Hier smeer ik Jildou met factor 30 en niet verbrand ofzo ;) !!

9. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    He meiden!

Hoe is het hier? (sorry geen tijd om alles terug te lezen, zit illegaal op mijn werk te kijken)

10. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Natas, als je factor 50 van vorig jaar gebruikt, is de factor al een heel stuk lager geworden. Ik heb zelfs gehoord dat het met de helft afneemt als de zonnebrand een jaar oud is. Dus je smeert al ongeveer met factor 30. Ik zou dus hiermee doorgaan, ik gebruik ook 30 voor Deena.

11. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Gisteren zijn we naar de Beekse Bergen geweest met Deena. Leuk dat ze het vond! Vooral leuk omdat ze daar veel grote dieren hebben. We waren er om 10.15 uur, en we gingen om 14.45 uur weg. Ze zat nog niet in de auto en ze sliep al. Ze was gebroken (maar vooral weigeren om in de kinderwagen te zitten...) Helaas heb ik geen foto's bij de hand, maar ik zal er een paar opzetten als ik weer thuis ben.

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat klinkt geweldig Lindada :D !! Heerlijk :D Jildou wil ook moeilijk in de wagen zitten, ja met de honden uitlaten gaat het nog wel. Maar als ze moe is, moet ik haar tillen en daar bedank ik ff voor ;) .. Dus hier vooral voorraad lekkers mee voor dr :p

13. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    O tillen wil Deena ook wel. Dan gaat ze gewoon voor je staan zodat je bijna over haar struikelt...

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja Jildou ook en roept ze tille tille.. En dan wordt ze boos.. en gaat ze krijsen als je dat niet doet ;) HAHA!! Ik loop dan meestal door, gaat ze achter me aan rennen :p !!

15. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Haha, herkenbaar! Deena wordt ook echt heel boos als je het niet doet. Huilen met dikke tranen!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja heel zielig ;) !! EN Jildou kan het dan ook heeeel lang volhouden :p HAHA!! Ik ook ;) !! Vanochtend nog gehad. Als ze haar zin niet krijgt, moet ik haar ook tillen.. Of ergens mee smijten wat ze op dat moment in dr handen heeft.

Pff hier constant harde buiken.. en houden erg lang aan, meer hard dan zacht zeg maar.. bleagh.. nu ff bankhangen.

17. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Een vriendin vertelde mij van de week dat het CB haar had gezegd dat er nieuwe richtlijnen zijn. Factor 50 is zo hoog dat er te weinig vitamine D wordt aangemaakt in de huid. Het advies schijnt nu factir 20 te zijn en elk uur smeren. Ook de eerste 10 minuten zonder factor in de zon.

Ik weet niet goed wat ik hiervan moet denken. Ga het eerst eens verifieren. Ik heb trouwens factor 30 voor Isis
    Xxx Treintje

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou hier gebruik ik voor me zelf ook factor 30 vaak, vooral voor mn gezicht ;) !!
    Cb slaat op hol met hun vit d :D !! HAHA!! Moet eerlijk bekennen dat Jildou dat bijna nooit meer krijgt. Ach ze komt heel veel buiten dus ben er niet echt bang voor zeg maar.. En ik heb het nooit gehad en zie mij :p HAHA!

19. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Natas, Pieter krijgt na 10-15 minuten in de zon factor 50, maar dat komt vooral omdat hij net zo'n zonnekind is als ik was.....zaterdag eventjes in de schaduw in een zwembadje gezeten met z'n blote kont....meteen zonneallergie, zit ie weer helemaal onder de rode spikkels van top tot teen...

20. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Z'n vit D pillen krijgt hij nog dagelijks, als wij ze vergeten vraag ie er zelf om :D O ja en mama moet dan ook haar pillen nemen.....

Deel Deze Pagina