Sam dat is heel ergelijk ja als mensen zelf voor doktertje denken te kunnen spelen. Ik had het gisteren nog op mijn werk. Daar dacht een collega het beter te weten dan de darm/maag arts. Ik heb een onprofessionele snaai gegeven dat zij niet moest denken dat zij slimmer was dan de arts. Zo irritant is dat dan. Nou adem in adem uit, laat het weer van je schouders afglijden.
Fijn hoor dat hij nu wel blij is .. Het lijkt me toch wel een erge domper zo'n reactie... Aftellen tot verlof zo herkenbaar had ik ook al heel snel hahaha.. nu kijk ik alweer met afgrijzen naar het aantal weken wat ik "nog maar" over heb...
Goedemorgen dames! Hier even "rust" Pieter kijkt de teletubbies! Hij is een beetje onrustig, heb weer het idee dat hij meer wil dan hij kan....en dan is het niet het leukste kindje (maar nog wel heel erg leuk hoor ) Hij is tegenwoordig wel heel leuk aan het spelen met ons vogeltje (parkiet), als die op de grond gaat zitten (mijn inziens een kamikazi aktie) dan gaat Pieter er op af en gaat dan met hem spelen, tenzij hij aan z'n speelgoed zit, dan duwt Pieter hem opzij en schreeuwt hard NEE!
Natas wat zwaar zeg zo met je moeder.. heel veel sterkte!! Inez wat ben jij mega veranderd zeg, echt super.. wel balen dat je zo'n trek hebt.. word je helemaal gek van he..! Jenny wat zagen jullie er prachtig uit zeg... en wat vervelend voor je dat je zo met de miskramen bezig bent.. blijkbaar had je het toch allemaal nog niet goed kunnen verwerken.. sterkte daarmee! Wat een mooi kindje is je nichtje zeg! Hier: kleine meid heeft gister ontzettend veel krampen gehad.. na iedere voeding 2 uur huilen zooo zielig.. het was zo erg geweest dat ze zelfs vannacht heeft doorgeslapen.. arme ziel.. hoe moe kun je zijn.. we zijn al een week over op comfort voeding tegen krampjes maar lijkt nog niet echt de oplossing (alhoewel we niet weten natuurlijk hoe erg het dan was geweest). Sab Simplex besteld via een apotheek in Duitsland (infacol helpt niet...) dus nu hopen dat het snel beter gaat.. Verder gaat het gelukkig heel goed met d'r! Met mij ook lichamelijk gezien erg goed gelukkig.. Heb weinig tot geen last meer... Moet nog maar 6 kilo kwijt dus daar ben ik ook blij mee.. Ga vanaf volgende week een slim belly programma volgen bij de sportschool. MOcht direkt na de bevalling en schijnt goede resultaten te hebben.. de 6 kilo die ik nog kwijt moet zitten nl op mn buik en heupen dus hoop wat cm's kwijt te raken Verder best druk druk druk!! Dus sorry dat ik zo weinig meeklets.. word hopenlijk wel weer beter.. lees wel zo nu en dan even bij... komt goed!
hahha herkenbaar... Rens kijkt ook teletubbies en dan het zandkasteel erachter aan.. zit hij helemaal in trance voor de tv... HIer begint hij alles met woorden en gebaren duidelijk te maken.. erg grappig.. ook verbazingwekkend hoe snel zn woordenschat groter wordt... Nou genoeg gekletst.. ga een klein meisje in bad doen!
Sam, wat was dat schrikken zeg! Heb het even opgezocht, ik heb Nibbit ringen in de kast liggen. En er zitten wel kleurstoffen in, maar er staan geen E-nummers op....paprika-extracten, karmijn, curcumine etc Inez, kom op meid je kunt het en dat laat je zien! Natas, ik zou me niet zo druk maken over Danique haar woordenschat. Ik hou altijd maar voor ogen, als ze 4 zijn kunnen ze alles, en kletsen ze de oren van je lijf! Je hebt niet voor niets dat mopje van dat kindje dat als hij/zij 2 is aan tafel uit het niets zegt: Mama, dit is echt vies! Vraagt haar moeder hoe komt het dat je nooit eerder wat hebt gezegd, zegt hij/zij eerder had ik niets te melden. Lindaa, wat een verhaal, en wat een draakje is Chell! Zo en nu ben ik het alweer kwijt! pffff.....
Bruidje, moet nog even wennen hoor dat je er een kleine bij hebt! Hoe bevalt het? Ik ben zo nieuwsgierig hoe wij dadelijk alles gaan doen....
Ja ik ben ook benieuwd hoe het nu is.. Is het moeilijker of gaat het allemaal makkelijker?? Wat sneu dat ze zoveel krampjes heeft!! Mone dank je wel. Persoonlijk denk ik dat het wel meevalt, maar 1 voordeel, de fam van mijn kant komt niet weer aan met chips HAHA!! Arm kind !! Ben er nu op zich ook nog geen groot voorstander van maar als wij er wat krijgen mag ze best een paar op visite dan.. thuis niet hoor !! Jenny wat je zegt klopt helemaal, heel ergerlijk.. Wij lachen er maar om Mn moeder en mn oma dus ook hebben de ergerlijke neiging om overal een verklaring voor te zoeken. Jildou is ook nooit gewoon verkouden, komt altijd van het winkelen hoor, want dan ga je winkel in, winkel uit !! Blablabla Dat we ook wel winkelen zonder dat ze verkouden wordt, wordt niet meegeteld !!
mooie foto's hoor! Wat zie je er mooi uit in je galajurk! Wat is Jaron al groot zeg....lekkere beschuit met muisjes en als ik die babyfoto's zie dan kriebelt het nog erger bij mij
Bruidje, leuk dat je ook weer even komt spieken....kan me voorstellen dat je het onwijs druk hebt. zielig dat je meisje zo'n krampjes heeft....Sab Simplex heeft hier goed geholpen..ik hoop dat het jullie ook net zo helpt verder weet ik het niet meer...sorry
BOE dames! Alles goed hier! Ik ben er wat minder, omdat pc wss kaduk is! Videokaart deugt niet meer, en heb contnue vastlopers! :S
Zeker vervelend! Manlief heeft van het weekend windows 7 geinstalleerd, dus onze laptop loopt weer als een zonnetje
Super Mone.. Sinds ik win7 op mn nieuwe laptop heb is het drama.. Windows werkt super, maar hij heeft een stuk herrie, niet te geloven.. Erger me dood!! Ben dus al in staat om mn oude laptop erbij te pakken !!
Enige drama dat ik had was dat ik al m'n data moest back-uppen, en ik natuurlijk van de helft van de data niet eens meer van het bestaan wist, dus daar ben ik erg lang mee bezig geweest En wel lekker dat alle onnodige programma's er nu vanaf zijn!
liever een paar chipies dan snoep! Oja dat verkoudheisverhaal komt me ook bekend voor. Zullen wij later ook zulke grootouders worden?
Precies, nou snoep krijgt ze sowieso nog niet.. ben als de dood dat ze er in smoort !! Ja en wat voor oma's wij worden?? Geen idee !!
hier zit ook al een hele tijd win7 erop.. ben er niet over te spreken.. precies wat jij zegt sam, sinds win7 erop zit maakt het een hoop kabaal net alsof de pc veel moeite nodig heeft om te "denken" en dan hoor je continue die koeler aan gaan.. ik vond vista wat dat betreft wel beter!