he meiden! Ben zooo lang niet geweest.. sorry sorry.. zo druk met de kids, werk, klussen etc... Wat gaat het hard met jullie Sam en Treintje... ben zo benieuwd.. kan ieder moment gebeuren eigenlijk.. en wat top dat je dametje nu lang blijft zitten treintje! Verder heb ik alles wel zo'n beetje bijgelezen maar het is zoveel dat ik maar even niet reageer... Hier alles goed, kleine meid groeit hard en is heel vrolijk.. Rens gaat heerlijk, bijna jarig en kletst de oren van je hoofd! Reageer misschien wat minder tegenwoordig maar dat komt ook omdat ik op het werk niet meer forum.. en thuis komt er niet veel van.. probeer wel altijd een beetje bij te lezen.. hopenlijk komt het vanzelf weer! Succes met de laatste loodjes!!
Hi Bruidje, Fijn dat alles zo goed gaat met de kids! Op het werk al een beetje rust? Treintje, ik had nooit gedacht dat de verjaardagen van Isis en de kleine zo dicht bij elkaar zouden komen....sterkte meid, zal wel zwaar aanvoelen!
Sam ik hoop ook dat je niet de komende weken voorwerk hebt! Daar is geen zak aan! Bedankt voor de felicitaties!
Ik mag zo weer naar de Gyn, ben benieuwd wat ze van m'n glucose vinden. Die is nu nuchter 5,4 (dus hoger dan een paar weken geleden niet nuchter.....)
Hmmz Mone...Ben ook benieuwd. Succes!! Treintje: Jahoe 39 weken, gefeliciteerd !! Hier is het weer een stuk rustiger ..
Haha, heb ik net een heel berichtje getypt, zit onze jongste spruit wat op de muis te klikken en hup, weg berichtje. Vervolgens doet mams hetzelfde. Erg knap. Eens zien of ik nog weet wat ik had geschreven. Bengeltje, Mone en Pippo, beetje laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen. Bruidje en Rebbel, wat fijn om te horen dat het met jullie meisjes nu zo goed gaat. En Milan al in een groot bed, stoere knul zeg! En over z'n knobbeltjes, kan inderdaad te maken hebben met (aankomende) verkoudheden of ziekte. Maar bij twijfel zou ik het gewoon even navragen bij HA. Liesje, beterschap met je BO. Ischa, de box eruit. Mij zul je niet horen over nog steeds een box, hier staat hij nl. ook nog steeds. Vind het wel erg handig om Yelina daar te parkeren terwijl ik aan het koken ben. Scheelt heel wat brandjes blussen tussen 2 meisjes (en aangebrand eten, haha). En ook met oog op de honden vind ik het prettig om onze jongste spruit daar zo nu en dan even te parkeren. En ook zij maakt er geen punt van. Jenny, lekker zeg, zo'n dagje Guus. Ik kan me goed voorstellen dat je inmiddels flink de balen hebt van je spiraaltje en dat hij eruit mag als het zo door blijft gaan. Zelf heb ik een moeizame start gehad met de spiraal en net toen ik na een half jaar flink vloeien zoiets had van hij mag er uit, ging het beter en sindsdien maar amper gevloeid. Anna, wat een geweldige reactie van Yara op opa en oma en fijn dat opa en oma het zo fijn vinden dat er een brusje komt. Natas, pittig nu voor je, alles bij elkaar. Wel een lichtpuntje dat je moeder in ieder geval volop van haar kleindochter kan genieten. En hopelijk pakt je lijf het nu zelf weer op na je kuurtje. Sterkte meid en hopelijk kun je straks toch nog genieten van je vakantie in Turkije. Lindada, jullie meisje heeft haar lengte niet van een vreemde. Die van ons hebben hun gebrek aan lengte ook helaas niet van een vreemde. Meet zelf maar 1.60m. Manlief 1.84m. Dus hopelijk zullen ze daar ergens tussen in komen en daarmee in ieder geval een stukje langer dan mams worden. Buikpijn kan inderdaad van het spiraaltje komen. Ai, MRSA virus. Hoop dat de uitslag goed is en ondertussen maar even genieten van een paar vrije dagen. Niet verkeerd met dit mooie weer. Ah, Sam heeft het al weer spannend gemaakt. Fijn dat het nu rustiger is, maar hopelijk dan nu toch snel het echte werk.
Zondag zijn we samen met broer, schoonzusje, vader en diens echtgenote naar de dierentuin in Amersfoort geweest. Het weer werkte mee en tot onze eigen verbazing hielden beide dametjes zich erg goed. We gingen er pas na half 5 weg, het was dus een geslaagd dagje. Volgende week doet Alyssa met kindjes uit haar klas mee aan een volleybaltoernooi. Ben benieuwd hoe ze het zal vinden. Gisteren was er een 'training' en zij heeft meer langs de kant gezeten om te kijken hoe de anderen het deden dan dat ze heeft meegedaan. Maar goed, eenmaal thuis pakte ze wel meteen een bal en riep, kom mama, volleyballen. Ze vond het dus best wel leuk, alleen erg spannend. Maar goed, ze hadden gisteren dan ook sowieso een ander dagje dan anders op school. Hun eigen juf zat even met ega in het ziekenhuis omdat hij plots erg ziek was geworden dus de kids werden eerst door de directeur opgevangen en later door een andere juf en dat vonden de kids toch wel een beetje vreemd. Verder hebben ze 's middags zo'n beetje met de hele school naar voetbal gekeken. Zo'n leuk gezicht, een compleet oranje schoolplein, want vrijwel iedereen had gehoor gegeven aan het verzoek om in iets van rood/wit/blauw/oranje kleding te komen. Gelulkkig had ik in m'n shopje nog een leuk oranje Holland shirt hangen dus die heb ik maar aan Alyssa gegeven en verder had ze al een staartje in, maar ze wilde nog meer elastiekjes in haar haar, net als een klasgenootje. Dus alle stiekies maar uit de kast getrokken en haar heel stemmig een rood, wit, blauw en oranje stiekie ingedaan. Kreeg daar erg leuke reacties op. En tja, na de voetbalwedstrijd nog een training voor volleybal, dus dat was misschien wel even erg veel voor die kleine apies, maar ze hebben allemaal genoten, onze dochter incluus, ondanks dat ze niet mee wilde oefenen. En verder gaat het hier wel lekker. Ik hoef nu niet meer zo vaak naar de diëtiste en waarschijnlijk ook niet meer zo vaak naar de maatschappelijk werkster omdat het inmiddels behoorlijk goed gaat met me. Van de diëtiste vind ik dat helemaal niet zo heel erg dat ik daar pas in augustus weer heen hoef en daarna misschien wel helemaal niet meer. Maar die maatschappelijk werkster zou ik toch nog wel graag een paar keer zien voor de behandeling helemaal is afgelopen, maar goed, dat bespreek ik volgende week wel met haar. Er zijn toch wel een paar dingen die ik nog graag zou willen bespreken mbt m'n verleden en m'n vader en hoe daar mee om te gaan. Maar goed, mochten zij er anders over denken, dan zal ik het ook wel redden, alleen zal het dan wat langer gaan duren. Ik ben in ieder geval blij dat ik nu al weer een jaar (!!!) (vr)eetbui-vrij ben. Wel zo nu en dan eens een heel klein misstapje, maar niet meer de hele dag door. En qua gewicht kan ik het nu wel hebben, want ik moet meer moeite doen om niet verder af te vallen dan om het erbij op te krijgen. Bizar, maar ik ben er wel blij mee. Dus maar lekker door blijven gaan met al die ritjes op de MTB en gezond blijven eten.
Ischa en Bengeltje, hoe gaat het nu met jullie strijd tegen de kilootjes? Las van Bengeltje al wel dat het afvallen een goede invloed had op de suiker. Klasse!
thnx is idd 10 dagen te laat maar wel lief nog hoor hehe ja ik ben totaal 13.6 kilo lichter en me insuline is nu helemaal goed hoef geen medicijn straks meer ben nu van 2 na 1 gegaan over 2 week ofzo stoppen ik woog 88 kilo nu nog 73.8 ben op weg na de 68 kilo gaat nu wel wat langzamer maar we komen er wel. fijn dat je zelf niet zo vaak meer heen hoef en dat het bij jou ook allemaal goed gaat en vreetbui vrij bent hehe ik heb vandaag een bult weg laten halen net bij me oksel die er al jaren zit . heb er nog 4 bij gekregen word nu onderzocht wat het is aan de hand daarvan de andere 4 weg halen. dus vandaag 3 hechtingen rijker geworden en over 10 dagen pas mogen ze eruit julian moet nu ventolin 3 tot 4 x daags in nemen voor hoesten en slijm hij hoest nu al 2 weken 2 drankjes rijker helpt niet . en nu lig die op bed btw als ik vreetbui heb ook ik heb die soms pak ik pakje crackers hehe die kleintjes die sommige als toast gebruiken
Hi Dombo, Wat goed te horen dat alles zo lekker gaat bij jullie! Klinkt als een gezellig dagje in de dierentuin!
Zo ik ben weer terug van de gyn....heb het even helemaal met ze gehad! Mijn glucose waarde valt namelijk netjes tussen de referentiewaarde, en dus is er niets aan de hand. Nog gevraagd waarom ik extra moest komen prikken....ja dat wist ze ook niet, dat was naar aanleiding van een andere gyn..... Ik ben dus eigenlijk voor niets ongerust geweest, voor niets in de file de binnenstad in gereden, voor niets bloed geprik, voor niets later naar m'n werk en weer later thuis.... Maar goed heb wel weer even naar ons meisje gekeken, en....het is nog steeds een meisje en ze ligt netjes met d'r hoofd naar beneden, heeft nog genoeg vruchtwater, en is zelf al een beetje gedaald, nog niet ingedaald hoor, duurde bij Pieter ook een eeuwigheid
Nee, helaas niet nu al thuis. Pas als ik ook echt positief blijk te zijn. Kan ik nu (als ik positief ben) lekker wat mensen besmetten, want werk geeft niet zomaar vrij natuurlijk.
Vervelend Mone dat je voor 'niets' geweest ben. Maar even naar jullie meisje gluren is het wel waard toch!
Ze kijken nu iedere keer weer met de echo, en elke 4 weken wordt de groei gemeten. Dus ik mag heel vaak spieken
Woh, dat is wel heel leuk. Ik heb ook wat vaker gespiekt, maar dat kwam dan door bloedverlies. Waardoor kijken ze bij jou om de 4 weken?
Ze houden de groei van de kleine meid in de gaten omdat Pieter z'n schoudertjes vast zaten bij de bevalling. Dus willen ze zorgen dat zij hier geen last van krijgt, als ze wat groter groeit dan gaan ze ook inleiden...(dus stiekem hoop ik over 5 weken een kindje te krijgen)...