Mone wat belachelijk dat je dus voor niets opnieuw moest prikken.. Wel fijn van de echo's en dat jullie meid nog steeds een meid is !! Sorry hier ff kapot, dus ff geen zin om te reageren.. misschien vanavond...
Mone, wat goed dat alles goed gaat! En jakkes wat vreselijk dat je je voor niets zorgen hebt gemaakt en steeds moest zoeken hoe en wat om toch maar optijd ergens te komen...dikke knuffel! Bengeltje, nog even en je hebt je streefdoel bereikt ! Veel beterschap met Julian! Dombo, wat fijn dat alles goed met jullie is! En leuke dag gehad in de dierentuin...hebben de kinderen altijd graag he! Kijken dan vol bewondering naar de dieren ! Sam, rustig aandoen meid! Aan jezelf denken! Zo, heb ik iedereen gehad?? En anders sorry ervoor! Dikke knuffel aan iedereen!
***GEBOREN*** Bruidje, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni 2008 met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Rebbel, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Jenny, 36 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 33 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Dombo, 40 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 42 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm Mone, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Latoya,25 jaar,1e kindje,bevallen 4 augustus met 39w+6d van zoon LEVY SHANE, 3640 gram en 49 cm Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 3910 gram en 53 cm Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm Pippo, 30 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm Lindada, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm Ischa, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm Sam, 25 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm Jootje24, 27 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 november met 39wk+0d van dochter DENISE 3520 gram en 48cm Bengeltje86, 22 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm Lola1982, 26 jaar, 1e kindje, bevallen op 18 dec met 39w+5d van meisje NENA 4060 gram en 52 cm Hartewens, 34 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt 2009 met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm Annna, 42 jaar, 1e kindje, bevallen op 19 mrt 2009 met 40wk+6d van dochter YARA 3230 gram en 49 cm Bas1759, 28 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 mei met 36wk+6d van zoon BAS 2540 gram en 44cm ***** Rebbel, 26 jaar, 2e kindje, bevallen op 22 december 2009 met 34+6d van dochter LUNA 2695 gram en ? cm Bruidje, 32 jaar, 2e kindje, bevallen op 11 januari 2010 met 38wk+3d van dochter DEMI ANJELIE 3540 gram en 50cm Latoya, 25 jaar, 2e kindje, bevallen op 25 april 2010 met 38wk+1d van zoon DEVYN 3220 gram en 51 cm *** ZWANGER *** Treintje1, 33 jaar, 2e kindje, uitgerekend 22 juni 2010 meisje Sam, 25 jaar, 2e kindje, uitgerekend 2 juli 2010 verrassing Pippo, 30 jaar, 3de kindje, uitgerekend 21 juli 2010 geheim Mone, 33 jaar, 2de kindje, uitgerekend 26 juli 2010 meisje Jootje24, 27 jaar, 2e kindje, uitgerekend op 03 nov 2010 verrassing Liesje, 33 jaar, 2e kindje, uitgerekend op 21 nov 2010 Annna, 42 jaar, 2e kindje, uitgerekend op ? 2011 AFSPRAKEN 17 juni: Sam vk 28 jun: Pippo 37wk echo 05 jul: Sam CB 12 jul: Pippo 39wk echo 18 okt: Julian controle oogarts
Hoi Meiden Mone, allereeest nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Sorry voor de late reactie. Balen trouwens van dat suikerverhaal. Raar hoor en zorgen voor niets. Domme actie van die gyn. Ja de meiden komen nu wel heel dicht bij elkaar met hun verjaardag, maar weet je, of ze nu 2 weken of 2 dagen uit elkaar liggen, maakt ook niet zoveel meer uit want mensen komen in beide gevallen toch maar 1 keer denk ik (behalve dan de oma's natuurlijk). Bruidje, leuk wat van je te horen! Fijn dat het zo goed gaat met Rens en Demi. Zeker na al het gedoe met haar voeding. Ik ben idd heel blij dat ik deze keer netjes op termijn ben gekomen. Wie weet ga ik er nog overheen haha. Natas, wat rot toch dat je moeder zoveel verdriet en angst heeft. Gelukkig is Danique een lichtpuntje voor haar. Hoe is het bij de nieuwe HA gegaan? Dombo, goed zeg dat je bijna niet meer naar de dietist hoeft. Mooie afsluiter en knap dat je alweer een jaar eetbui vrij bent!!! Sam, alles weer rustig lees ik. Straks ben je nog eerder dan ik. Hier is alles ook heel rustig. Vraag me niet wat een oefenwee is want die heb ik volgens mij nog nooit gehad. We broeden lekker verder. Morgen maar eens vragen aan de VK of dametje al mega is (geloof het niet hoor, ze voelt niet heel groot) Slaap lekker Xxx Treintje
Hai Inez, leuk weer wat van je te lezen en fijn dat het zo goed met jou en jullie allemaal gaat! Nou, de gyn wordt bedankt Mone. Hier gaat het kut, ronduit kut. Volgens schema van Primolut zou de onttrekkingsbloeding vandaag moeten beginnen, maar ik heb alleen een ieniemienie beetje bruin. En wanneer heb ik dat nou vele malen eerder gezien..... zint me dus niet. Met mijn moeder gaat het nog steeds heel slecht, haar HA heeft haar naar huis gestuurd met een extra oxazepammetje en het adres van een psych. Mijn moeder vind het goed zo, ikke niet. Maar ik kan niet meer bellen want dat heb ik al geprobeerd maar dat heeft de HA tegen mijn moeder gezegd. Andere oplossing zou zijn om samen met mijn moeder daar heen te gaan maar dan kan ik niet alles vertellen want dat zou haar vreselijk veel pijn doen. En verder hoeft maar iemand met z'n vingers te knippen of ik jank al. Klotezooi.
hoi dames, even een heel kort berichtje van mij..ik ben nu hartstikke ziek geworden van de ab... verder zitten mannetje en ik in een aardige dip, dus dat loopt nu ook niet lekker...ik leg het verder niet uit, als jullie het niet erg vinden... ik heb dus geen puf en zin om verder te reageren...sorry
Oei Liesje, knuffel meid. Hopelijk voel je je snel wat beter en komt er wat rust tussen jou en je man. Xxx Treintje
Liesje een dikke knuffel meid. Ik hoop dat het snel beter gaat tussen jullie. Voor jou ook Natas een hele dikke knuffel. Ik hoop dat voor jou het zonnetje snel gaat schijnen. En nog erg spannend geweest voor Sam. Doe het rustig aan meid. Mone nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik weet niet meer wie het vroeg maar het gaat hier redelijk met afvallen. Het gaat wel langzaam maar zolang er niets bijkomt ben ik al blij. Gisteren weer een beoordelingsgesprek gehad en ben van de helft onvoldoendes naar allemaal voldoendes gegaan. Ach ik doe gewoon wat ik moet doen en mijn best en vindt het dan wel goed. Ik vond het alleen niet leuk dat ze bij een directe collega (zij had voor mij haar beoordeling) hadden gevraagt of ik mijn werk goed doe en of ik een beetje vrolijk ben. Ik weet zeker dat ik mijn werk net zo goed doe als haar maar zij kreeg allemaal goedjes. Vanmiddag zijn we nog even gezellig gaan winkelen en heb ik nog een mooie broek gekregen van mijn vriend .
Ach Natas, het zit jou allemaal niet mee zeg !! Een hele dikke knuffel is volgens mij het enige ongeveer wat ik even voor je kant doen!! Liesje, Ook voor jou een dikke knuffel en hopelijk kom je er snel uit met je mannetje!!! sterkte!! Ischa: Goed toch om iig voldoendes te hebben nu!! Ik vind het iig knap van je ondanks dat je het niet naar je zin hebt!! En ook voor jou een knuffel en nog even meid en dan lange haren !! Hier.. moemoemoe.. niets gepland, maar kwam vanalles langs en ben dus kapot !!
idd natas het zit je niet mee liesje balen dat je zo last heb en ziek ben hopelijk knap je snel weer op pff morgen me kereltje alweer anderhalf jaar precies wat gaat het snel zeg
Oh ik was niet helemaal helder zie ik. Het gaat idd om de mirena. ach de baarmoeder mag er van mij ook wel uit hoor. Heeft toch geen functie meer. haha (ik vind menstrueren nu zo zinloos nu we geen wens meer hebben). Ik heb nog niet gebeld. Ik ben weg geweest op bewonersvakantie met mijn werk. Zucht wat hadden we het daar leuk. ik heb 355 foto's gemaakt. haha Vandaag dus thuis gekomen en nu zijn 2 andere collega's daar. De clienten komen vrijdag terug. 1 client hebben we niet meegenomen op vakantie. Die was al een week niet fit en we vertrouwden het toch niet. Goed besluit bleek later want diezelfde nacht is hij nog opgenomen. Vanavond dus even op bezoek geweest. er is iets met de darmen maar wat dat weten ze nog niet. Verder laat ik er even niet teveel over los ivm privacy. maar goed de vakantie was zo leuk. Een huisje (ahum villa) in de buurt van amersfoort. Samen voetbal gekeken en erg veel lol gehad met de toeter (wat een kabaal) maar oke, bij elk doelpunt zou ik een rondje om het huis rennen (zie je me gaan haha). Nog naar de dierentuin geweest, huifkartocht gemaakt en heel veel restaurantjes en terrasje gezien haha. Natas nog in de kutzooi zie ik. Damn... Treintje nog zwanger (proest) Sam is begonnen aan de valse starts (geen enkele wee is zinloos he, ook al zet het nog niet door) Anna nog zwanger. You go girl! Mone voor nop naar het ziekenhuis maar wel dochterlief kunnen zien. Al uit de namen trouwens? Bruidje kwam weer langs. Leuk meid! Is ze al weer 5 maanden joh. Poeh poeh. Inez gaat lekker lees ik. Kan je niet aangeven bij maatschappelijk werk dat je nog door wilt met gesprekken? Ischa een betere beoordeling dan de vorige keer. Tja jammer dat je het gevoel hebt dat er meer in had kunnen zitten, zeker vergeleken met anderen. Ik ben helemaal niet bekend met beoordelingsgesprekken maar vraag me wel af idd hoe ze zo iets zo objectief en meetbaar mogelijk kunnen maken. Heeft dus nog gevolgen op financieel vlak? Een bonus of salarisverhoging? Ben je nog aan het solliciteren? Bengeltje, anderhalf zeg je? Nee, het is niet waar. Jemig, het gaat zo hard. Je bent trouwens wel goed afgevallen zeg. Liesje beterschap. Je klooit alweer even zeg met die blaasontsteking. Linda mrsa, hoe besmettelijk is dat? mijn vriendin neemt die kweken altijd af maar hoe kan zij dan voorkomen dat zij het niet krijgt? Pippo trek jij het nog een beetje? Hoe gaat het herstel van je man? Mariss.. hoe is het? Rebbel hoe gaat het nu met Luna?
oh fijn dat je het zo leuk vond zeg superrrrrr ja die toeters maken een kabaal he maar ag voor je het weet is nederland uitgeschakeld ja anderhalf alweer vandaag en ja me onderschrift klopt qua kilo's niet meer zal ik ff aanpassen het is nu 14,3 afgevallen nog even en ik zit op de 68
Wow, slecht geslapen zeg vannacht. Vreselijk vaak geplast en twee keer er uit voor de kleine meid. Die met een knuffel van papa of mama op de stoel zitten niet voldoende vond. Wat een gekrijs. Gelukkig hebben we nog geen buren Heen en weer lopen vond ze beter en heel dicht tegen elkaar aanliggen tussen onze hoofden ook. Dus raad maar waar de kleine meid geslapen heeft! Nu ligt ze nog lekker te ronken Mooi, want straks 10h30 moet ik naar de VK dus dan is ze lekker uitgeslapen. Vanmiddag dus een afspraak voor de intake prenatale diagnostiek om 14h00 en de echo voor het onderzoek om 15h30. Ik zie even geen andere oplossing dan haar meenemen. Maar leuk zal ze het waarschijnlijk niet vinden. Mama op zo'n tafel maakt haar een beetje angstig. (zou ze dat van de bevalling over gehouden hebben? ) De borstvoeding lijkt hier trouwens wel terug te lopen nu. Komt door het werken lijkt het, want tot maandag was het nog wel ok. Ik maar meissie vroeg wakker voor een slok, dan drinkt ze al niet zo actief en na een dag werken en vroeg op staan ben ik zo moe dat ik kennelijk niet zo veel aan maak. Ik zou het wel heeeel jammer vinden als het stopt. Maar misschien blijft ze nog wel hele kleine beetje drinken. Ze is voorlopig nog wel fan. Bengeltje wat goed dat je suiker zo goed gaat nu. En dat je zo goed bent afgevallen! Inez, leuk dat je met je vader en broer en familie samen weg bent geweest! Misschien gewoon vragen of je nog wat langer kunt doorgaan. Maar vooral fijn dat het zo goed gaat. Liesje, Veel sterkte met je lijf en jullie samen. Ik hoop dat beide snel goed komt en er rust komt. Ischa, Mooie beoordeling hoor! zeker als je het eigenlijk niet zo naar je zin hebt. Sam, rustig aan en sterkte. Natas, jeee! Ik had het zo voor je gehoopt. Hopelijk komt het toch allemaal snel nu. Ik duim ervoor. Nou, sorry ik ga nu naar boven, want de kleine grote schat is wakker en wil vast mama en een boterham voordat we op pad gaan.
misschien komt het ook doordat je zwanger bent dat het even terug loop ? ook door drukte inderdaad jaja zeker ben zelf ook blij hoor nog even doorzetten voor de laatste paar kilo
Anna spannende dag vandaag! EN wat een nacht meis.. bleagh!! Ben benieuwd!! Jenny: Klinkt leuk en zwaar!!! Bengeltje, wat lees ik nou op je msn??
Jenny, hier gaat het mij goed...ik ben al reeds enkele weken aan de grote schoonmaak begonnen...nu gedaan sinds maandag...alleen mag ik terug beginnen van boven naar beneden...maar niet meer zo intens...de gewone schoonmaakbeurten ! Vorige week had ik enkele dagen erge pijn aan mijn navel en kwam ook blauw te staan errond, bleek gewoon een goede groeispurt te zijn van de buik, maar is al helemaal weg nu sinds maandag... Met manlief gaat het terug wat minder...heeft terug wat last in d eonderrug en ook heeft hij de laatste tijd erg veel last van krampen in zijn linkebeen (en ik zeg erge krampen)....daardoor moet hij terug onder de nmr...maar deze kan pas de 26ste juni doorgaan (eerst was het 8 juli, maar we gaan gewoon naar een ander ziekenhuis voor foto omdat het toch vroeger kon daar)....dan terug op controle bij neuro chirurg en kijken wat de uitslag is van de foto...indien goed, mag hij kine volgen, indien niet goed, tja, dan horen we het wel...maar heeft dus nog gekregen tot na bouwverlof...mag zeker niet gaan werken tot het volledig goed is....