ZNM mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik duim Liesje!!

Natas heel veel sterkte vandaag en de komende tijd natuurlijk ook nog lieverd!!

2. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Even via mobiel ben het niet gdworden. Vertel vanavond wel verder.

Liesje veel sterkte. Ik duim.

Natas ook ik denk aan je. Veel sterkte.

3. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Lieve Natas, veel sterkte voor je en jouw familie naturlijk... Hopelijk vinden jullie veel steun bij elkaar, houd Danique i.i.g. maar even extra stevig vast....

Liesje, moeilijk besluit hoor, hopelijk goed nieuws als je over een uurtje belt.

Ischa, wat ongelooflijk jammer! Ze hebben je wel heel lang in onzekerheid gehouden... Vast nog wat meer verhaal dan je nu kwijt kon...

Alle snottekoppies beterschap! Ik leef (letterlijk) met jullie mee.. Hier is het nu overgeslagen naar een bijholte ontsteking, lang leve de antibiotica!

Dombo gefeliciteerd!!! Superknap van je en nu idd de volgende uitdaging!

Trouwens volgens mijn banner klopt het dat er een jaar voorbij is zonder dat we het merkten ;)

Wie kwam er met de brilliante opmerking of 4 handjes en 4 voetjes niet irritant waren? Lijkt me helemaal geweldig, ik kon al niet wachten tot ik 's avonds rustig op de bank zat, beentjes omhoog en eindelijk genoeg rust om even te voelen en als het tussendoor kwam stond ik ook vaak heel dom te grijnzen!

Maar ja dat was natuurlijk wel mijn eerste... en zwanger van een tweeling met al een kleintje wat rondhupst lijkt me behoorlijk pittig, erg gaaf, maar pittig

Ik zie het hoofdschudden op je hartslag ook helemaal voor me, wordt vast een beweeglijk muzikaal typetje!

Zo en nu weet ik het niet meer even een paar dagen geen tijd en er is een nieuw topic en een berg bij te lezen waar je eng van wordt! ;)

Pippo bedankt trouwens voor het doorstarten! Hoe gaat het met je, alles een beetje in rustiger vaarwater? Je werk helpt weer niet echt mee zag ik al...

Er schijnt trouwens iemand zwanger te zijn die dat wel eens vergeet, heb je daar ooit van gehoord Sam

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Hallo... Heb het wel gevonden hoor dank je wel:D

Ben vandaag een beetje druk geweest.
    Mathijs is ontzettend druk vandaag dus loop de hele dag politieagentje te spelen vandaag...
    Mijn buik heeft ineens een groeispurt lijkt wel en dat bezorgd me heerlijke spierpijn op plekken waar ik dacht geen spieren te hebben:D
    verder ben ik lekker snipverkouden en zowat op van de zenuwen voor mijn 20 weken echo morgen.
    bij een ander topic waar ik schrijf konden ze bij een meisje helaas geen hartje meer vinden met de 20 weken echo:( is al een tijdje geleden maar ben er toch doodsbenauwd voor.

Mijn zwangerschap van Mathijs zat ik elke week op het ziekenhuis ivm bloedingen etc dus ik zag em toen elke week op echo...nu heb ik bij de 8e week een bloeding gehad maar verder gaat het eigenlijk heel goed...wat natuurlijk goed is maar nu mag ik niet zo vaak gluren en dus meer tijd om me zorgen te maken..
    Ik hoop morgen te kunnen zien welk gslacht de babies hebben en hoe ze precies liggen want ik kan geen onderscheid maken tussen al het gerommel in mn buik....

Is het jullie ook opgevallen trouwens dat je in je mail geen saenvatting meer krijgt??? alleen dat er reacties zijn op een topic maar niet meer wat er gezegd is...dat was eerder wel altijd zo....
    nou ik ga even snel stofzuigen en mezelf even nuttig maken in huis

groetjes silvia

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi hoi

ja hier in ziekenhuis gister pff ja

uhmmz waar zal ik beginnen ik moest naar de internist
    die wet dat me insuline te hoog is en me suiker goed (komt niet zovaak voor) maar goed over de medicijn gehad omdat ik alles uitspuug de laatste dagen nu wilde die me buik na kijken en hij drukte op me maag en dat deet gewoon zeer maar ook ter hoogte van me lever en gal gevalle (noem het ff zo) nouja kortom me rikketik na gekeken gratis erbij :D maar goed op weeg schaal en wat ik dachte gister totaal 3 kilo lichter sinds 7 januari maar sinds zaterdag tot gister was ik al 1,5 kilo lichter.
    kortom hij zij misschien heb je een maagwand infectie wat in combinatie met mijn medicijn voor de insuline niet handig is dat ik daardoor ook zoveel overgeef en duizelig en alles ben
    en ook wilde hij zeker weten dat ik geen galstenen had dus bloed prikken en medicijn voor de maag gehad en moet volgende week terug komen want dan wil die zien hoe het gaat .

maar goed gister avond thuis beetje gegeten en ja hoor kon de wc knuffelen .
    en ja vanmorgen woog ik weer 700 gram minder hij wilde dus dat ik het erg goed in de gaten houd .

ik woog schrik niet 7de januari 87,7 en nu 83.9 maar van 7 tot afgelopen zaterdag was het maar anderhalve kilo de rest is sinds zaterdag maar goed afvallen vind ik niet zo erg maar probleem is me duizeligheid doordat ik niets binnen houd is het niet super goed voor me insuline en daardoor keldert me suiker gehalte
    kortom weer medicijn erbij bel morgen toch ff om te zien of de uitslag er al is want ben toch benieuwd.

nu hopen dat me maag normaal ga doen einde mijn geklaag.

natas :( wat blijft het toch moeilijk zeg sterkte hoor vandaag :(

silvia ik dachte ook ff die is straks de weg kwijt maar goed ja je leest op internet toch altijd dingen die je niet wilt horen. maar jammer genoeg weten we allemaal dat alles ken gebeuren
    ik weet dat jij en ik allebei geen leuke zwangerschappen hebben gehad en dat ik net als jij het moeilijk vind om te geloven dat het nu goed blijft gaan maar het moet gewoon :D

liesje sterkte met de hond hopelijk gaat het goed en heb je al uitslag of het goed gegaan is

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Liesje, hoop dat je de uitslag al hebt en dat het meevalt. Dikke knuf.

Bengeltje, beterschap. Afvallen is inderdaad niet zo erg, maar voor jou is het wel belangrijk dat je insuline goed blijft. Krijg je snel de uitslagen van deze onderzoeken?

Zo, ga maar eens even aan het werk. Voor het eerst sinds een paar weken weer een redelijk helder hoofd en zelfs zin om de administratie te doen. Tot later!

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik hoop dat ik morgen weet of ik ontsteking heb dan kan het idd maagwand infectie zijn of gal gevalle hehe nee maar anders bel ik maandag gewoon ik moet sowieso volgende week vrijdag nog terug na de internist

gekke is de suiker is bij mij altijd goed en de insuline te hoog komt gewoon weinig voor maar ik wet dat het veel meer voor komt bij mensen met over gewicht maar er word nooit op gecontroleerd vele mensen weten het niet
    bij mij is het nagekeken omdat ik zwanger wilde worden en er al lang mee bezig was het is geen standaard onderzoek qua bloed prikken dus het was puur toeval dat deze gynaecoloog dat wilde

en toen bleek dus dat de insuline woog toen 95 kilo de insuline was toen 47 die moet onder de 15 zijn wil je zwanger worden en wil je opdenduur geen suiker ziekte over houden .
    toen ben ik op een verkeerde manier 30 kilo afgevallen maar wat moest van de internist en toen wa die netjes onder de 15 zelfs onder de 10 .

ik weet het komt voor bij mensen met overgewicht maar zoals ik zij de mensen weten het niet .

dus een tip als je ooit bloed moet prikken en je heb over gewicht vul gewoon aan de achterkant insuline in ;) dan weet je of die te hoog is of niet kleine moeite dat ze dat mee nemen;) bij mij werd het dan gedaan door de dokter maar tip voor de mensen die dit ook willen weten als men overgewicht heeft

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mariss: Bedankt.. HAHA!!! :D

Bengeltje: zo wat een verhaal, hopelijk goede uitslagen en knap je snel weer op!

Hier de dag eigenlijk best goed overleefd. M'n directeur was tevreden en zag een behoorlijk goede verbeteringen :D !! Dus ik ben ook zeker tevreden :D !! Krijg nu straks iemand die me extra gaat begeleiden, ben immers beginnende leerkracht. Dat traject gaat een half jaar duren, bij mij zit dan wel weer m'n verlof er tussen :p !! Maar goed, het enige is dat ik wel goed beoordeeld moet worden, anders wordt het een langer traject. Maar dat is ook wel logisch, want ja ze steken ergens geld in, en als ik er met de pet naar gooi... Maar goed, dat is logisch dat ik dat niet doe, want ik wil dit graag zelf ;) !!

9. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Heey meiden,

Hoe gaat het met iedereen?
    Het is alweer een tijdje geleden, en wil (proberen) om weer te kletsen.. *mits ik nog welkom ben ofcourse*

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Enjoy the club meid :D :D !!!
    Hier alles oké ;) !!

11. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hahaah okee sam!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja zo ben ik he ;)
    Hoe is het met jou? :p

13. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    jaa gaat zijn gangetje..
    veel dingen ondertussen alweer gebeurd natuurlijk!
    Hoe verloopt het hier met de pregnant ladies?
    Voel je je ukkie al sam?

14. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    en ik lees iets over Liesje? wat is er gebeurd?

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Met deze pregnantlady gaat het toppie over het algemeen. Deze week wat minder, maar goed, dat heeft meer met de stress van de afgelopen tijd te maken dan met het zwanger zijn denk ik ;) !! Ik voelde de kleine al heel vroeg, zo rond de 12 weken. Maar deze is veel rustiger als Jildou. Die voelde ik met 16 weken dagelijks. En ik heb het nu al een paar dagen heel weinig gevoeld. Kan ook omdat ik het zo druk heb, dat ik het niet voel hoor ;) ! HAHA..

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Liesje haar hond blijkt een kwaadaardige tumor te hebben en moest vandaag met spoed geopeerd worden.
    Ben wel erg benieuwd hoe het met hem gaat.

17. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hahaha.. nog altijd een bezig bijtje jij!
    en ben jij met iets nieuws bezig omtrent je werk?
    wat vroeg voelde je "het" al! leuk hoor!

Oh wat erg voor liesje zeg! :(

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Uuh ooh ik vergeet nog wat :( ..
    Ischa wat ontzettend jammer.. Ben erg benieuwd naar je verhaal. VOor nu iig een dikke digi-knuffel!!!! Had het je zo gegund!!

Lindaa: Neej sta 2 dagen in de week voor de klas maar we zijn erg druk bezig met verbeteren van de school en we willen gewoon uit het inspectie-arrangement en wat goeie inzetten kunnen we goed gebruiken ;) AL ben ik er met de inspectie niet maar toch :p HAHA!! Het maakt het voor mezelf straks makkelijker, de juiste begeleiding, word ik een betere juf :D Wat wil een mens nog meer toch? :D

19. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hahahaha jaa

20. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik had vanmorgen toch maar weer een mailtje gestuurd naar het bedrijf. Kreeg ik een mailtje terug met niks erin. Dus ik toch maar die man gebeld. Ja zegt hij ik zou degene bellen die het geworden was maar waarschijnlijk was dit niet duidelijk overgekomen. Anders moest ik al die meiden gaan bellen (waren er 3), het was niet de bedoeling iedereen telefonisch te spreken. Nou achteraf ben ik dus blij dat ik niet voor zo iemand ga werken, vind het wel zo netjes als je al een 2e gesprek hebt gehad om sowieso even te laten weten hoe of wat. Degene die na het 1e gesprek afgevallen waren hadden netjes een brief gekregen vertelde hij in het 2e gesprek. Hij had ook geen duidelijke reden waarom ik het niet geworden was, hij vond de keuze moeilijk maar die andere zullen er dan wel beter uitgezien hebben. We gaan weer vrolijk verder zoeken en eens zal ik een andere baan vinden.

Oja onze hond had net een flinke epileptische aanval dus ik denk niet dat wij een operatie laten doen.

Nou ik ga even boven flink fitnessen ik moet even alle stress kwijt.

Liesje ben benieuwd hoe het met je hond gaat.

Sam toch goed dat ze je gaan begeleiden toch.

Hey Lindaa wat leuk om jou weer eens te zien. Wel alles goed met jou en Michelle?

Deel Deze Pagina