Van half 9 tot 12.30 uur. Dus behoorlijk lang maar dan heb je ook wat . De laatste foto is niet zo mooi, is ook moeilijk om zelf te maken.
Vond m wel meevallen hoor !! Ooh dat valt me nog niet eens tegen.. En je kunt er nu alles mee wat je wilt zeg maar?
Ik moet het gewoon behandelen als mijn eigen haar je mag alleen geen shampoo met fruitzuren gebruiken dat kan de wax aantasten. En moet elke maand op controle komen om te kijken of het niet te zwaar wordt voor mijn eigen haar want dan moeten ze eruit gehaald worden. Maar het kan ongeveer 5 tot 6 maanden blijven zitten.
Precies. Ik wilde altijd al een keer lang haar en nu heb ik het . Waarschijnlijk 1 malig anders wordt het ook te duur hoor.
OoH kijk !!! Alhoewel, hij hoort je natuurljk wel te nemen zoals je bent toch?? Maar mooie motivatie zou ik zeggen !!
Ik ga vanaf volgende week weer sporten (zwemmen). Deed eerst step-aerobiccen maar door mijn kneuzing toen kan ik dat nog steeds niet.
Denk vandaag niet meer HAHA!! Volgens kor 4 juli ! Volgens Pippo en haar pendel 7 juli En volgens mij?? Geen idee maar binnen 3 weken hoop ik !! Ach Jil zat ook 9 dagen langer dus ja..
5 juli is ook wel een mooie dag dan is mijn vriend jarig . Ik ga even een kop thee zetten en tv kijken. Sam nog een fijne avond.
Jenny, hier kunnen we na ziekenhuis ook beroep doen op kraamzorg...das dan 10gratis beurten ofzo...maar ik heb daar nog nooit gebruik van gemaakt... Ischa, wat leuk je haren! En mooie aquarium ook hoor !