ZNM mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Pfff. half 1 's nachts en nog steeds op mijn werk... En de kans is groot dat het nog wel even gaat duren. Slechtste senario is dat ik zo rond 3 a 4 uur thuis ben. En ik moet om 6 uur mijn bed weer uit... Heerlijk!

2. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ben nu aan het wachten tot ze (de artsen) gaan besluiten wat ze verder gaan doen met de patient (gaat niet zo goed). Ik val bijna in slaap. En dan te bedenken dat er misschien/waarschijnlijk nog een beenmergpunctie plaats gaat vinden op OK en ik dan daarna ook nog naar huis moet rijden (klein uurtje rijden). Ben maar aan de caffeine geslagen, zit aan mijn 3e kop.

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje Lindada dat zijn veel te zware diensten zeg :( :( !! Is eigenlijk niet eens verantwoord om zo naar huis te gaan denk ik??

Ff een berichtje van Natas, via Jenny (die pas vanavond het hele verhaal kon doen): Danique is uit het zkh. Wel nog veel medicijnen en ze kunnen ook niet varen. Zaterdag komen ze thuis. Danique is nog lang niet beter..

Natas: Dikke knuffel zeg en veel beterschap!! Wat een rampscenario zo zeg :( !!

Hier ook een rampscenario ;) .. Lig je dan in bed, 25 graden een dikke buik en een hond die beneden meent dat hij alles om de één of andere reden bij elkaar moet janken. Echt NIET leuk meer gewoon!! De hele nacht gewoon. Gisternacht ook 2x wakker geweest, maar toen was het niet zo erg, nu dus wel. Elke keer als ik bijna sliep begon hij weer, tot overmaat van ramp begon hij vanochtend ook nog erbij te blaffen. GRRRRRR..En nu?? Ik ben geradbraakt en Spike ligt heerlijk te slapen.!!!! Zal hem zo flink laten lopen ;) !!

4. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Treintje gefeliciteerd met de kleine meid! Bijzonder dat ze vandaag verwacht was. Is ook veel te warm vandaag toch!

Milan, nog van harte gefeliciteerd met je 2e veraardag.

Ischa, wat een mooie meid ben jij zeg! Was jij dat nou die laatst klaagde over haar uiterlik?????
    Gaaf die haren. Weet niet hoe het eerst was, maar super!

Lindada, wat een zware diens en dan te bedenken dat je al weer aan de slag bent. Niet te geloven!

Sam,
    Wat balen zeg! Zou je nu even nog goed kunnen slapen, voordat sraks de nieuwe kleine huilerd er is. Houdt je hond e wakker!
    Ik zou ook not amused zijn. Nou ja, gelukkig heb je straks een leukere reden om slecht te slapen.
    Kan je er niet nog even in duiken?

Wat een vreselijke vakantie voor Natas en Chris zeg! Absoluut niet wat ik hoopte voor jullie!
    Hopelijk gaat het snel beter met Danique.

WIj hebben dit weekend een tuinfeest gegeven omdat we verhuisd zijn. Zaterdag, dus toen was het weer helemaal ideaal.
    We hadden een roeibootje in de sloot gelegd en een radiografisch bestuurbaar bootje. Dus er was lekker veek actie ook in de sloot naast ons huis.
    We hebben gisteren met buren nogmaals gebarbequed maar we hebben nog steeds vlees over!!!

Yara gedroeg zich fantastisch. Lekker veel aandacht en kinderen die met haar wilden spelen. Ze was ook heel lief naar de andere 1 jarige die er was.
    Ze wilde haar cadeautje wel met hem delen en gaf hem ook steeds stukjes pakpapier. Maar jammer genoeg reageerde hij niet op haar. Ik ben wel trots dat ze zo lief was.
    Niet mis voor een enig kind wat voorlopig nog altijd thuis is met volwassenen.

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bengeltje, wat een verschil zeg, goed van je hoor!
    En nog een heerlijke foto van een ventje dat geniet in het zwembad.

Sam, lekker zo'n nachtje. Niet dus. Hoop dat Spike je vannacht wel lekker laat doorslapen.

Linda, lange dag en korte nacht gehad gisteren/vannacht. Hoop dat je toch nog een beetje bijtijds thuis was en nog een beetje hebt kunnen slapen.

Ischa, wow, mooi hoor, je haar. En jullie aquarium is ook al zo mooi.
    En ook nog een erg leuke extra motivatie, dat je vriend je ten huwelijk gaat vragen als je nog wat bent afgevallen.

Natas, ik hoop dat het met Daniqueje inmiddels al weer een stukje beter gaat.

Rebbel, van harte gefeliciteerd met Milan. 2 jaar al weer. Wat vliegt de tijd toch zeg.

Anna, dat klinkt inderdaad als een erg leuk feestje!

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    oke 3de poging om te typen zonder dat het weg gedrukt word.

lida balen zeg zo zware dag en nacht
    hier ook al 2 nachten slecht slapen en julian ook
    vannacht ook veel wakker julian de hond van de buurman vond het leuk om savonds laat en de hele nacht kei maar dan ook keihard te liggen janken omdat baasje zo nodig altijd weg moet.
    dus gevolg julian wakker die lig er lekker naast wij wakker.

veder ja julian geniet keer op keer als hij mag zwemmen gister zijn we buiten bad wezen zwemmen.
    en julian heb dan nu voor eerst van die bandjes om gehad om de armen hij gaat op de rand staan en jumpt letterlijk zo water in en lachen dat die doet wil die dat we hem opnieuw op de rand zetten zodat meneer kan springen.
    en doen we dat niet gaat die wel alleen zwemmen met de bandjes heel soms ermee kopje onder maar anders zwemt die lekker alleen in de 60 cm bad.(loopt wel af hoor maar hij blijf dan in ongeveer 60 cm bad:D .

veder zit ik nu lekker binnen met alle deuren dicht waar de zon sta zit lamelle en gordijn dicht heerlijk stuk koeler dan buiten.

sam het word tijd om te bevallen hoor

7. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Zo hier vanmorgen om 9u bij de gynaecoloog geweest. Beebje stelt het goed. Schatting van beebje nu is 2kg500. Zal zeker bij geboorte niet meer zijn dan 3kg500...maar goed de andere waren 3100kg en zoon (5dagen overtijd) 3kg300... En 1 cm opening...nog steeds hetzelfde gewicht als 2 wken geleden...dus aangekomen 8,5kg.

8. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    ***GEBOREN***
    Bruidje, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni 2008 met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm
    Rebbel, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram
    Treintje1, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm
    Jenny, 36 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm
    Liesje, 33 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm
    Dombo, 40 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm
    Natas, 42 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm
    Mone, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm
    Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 3910 gram en 53 cm
    Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm
    Pippo, 30 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm
    Lindada, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm
    Ischa, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm
    Sam, 25 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm
    Jootje24, 27 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 november met 39wk+0d van dochter DENISE 3520 gram en 48cm
    Bengeltje86, 22 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm
    Hartewens, 34 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt 2009 met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm
    Annna, 42 jaar, 1e kindje, bevallen op 19 mrt 2009 met 40wk+6d van dochter YARA 3230 gram en 49 cm
    Rebbel, 26 jaar, 2e kindje, bevallen op 22 december 2009 met 34+6d van dochter LUNA 2695 gram en ? cm
    Bruidje, 32 jaar, 2e kindje, bevallen op 11 januari 2010 met 38wk+3d van dochter DEMI ANJELIE 3540 gram en 50cm
    Treintje1, 33 jaar, 2e kindje, bevallen op 25 juni 2010 met 40w+3d van dochter PHAEDRA AIMEE, 4000 gram en 55 cm

*** ZWANGER ***
    Sam, 25 jaar, 2e kindje, uitgerekend 2 juli 2010 verrassing
    Pippo, 30 jaar, 3de kindje, uitgerekend 21 juli 2010 ;) geheim
    Mone, 33 jaar, 2de kindje, uitgerekend 26 juli 2010 meisje
    Jootje24, 27 jaar, 2e kindje, uitgerekend op 03 nov 2010 verrassing
    Liesje, 33 jaar, 2e kindje, uitgerekend op 21 nov 2010
    Annna, 42 jaar, 2e kindje, uitgerekend op 14 jan 2011

AFSPRAKEN
    01 jul: Annna laatste 3D echo
    02 juli: Liesje 20w echo
    03 juli: Isis 2 jaar!
    05 jul: Sam CB, Annna nekplooimeting
    12 jul: Pippo 39wk echo
    19 jul: Annna vk
    27 juli: Rihanna en Jaron 2 jaar !
    29 juli: Yelina 2 jaar !
    03 aug: Pieter en Danique 2 jaar!
    06 aug: Tom 2 jaar!
    18 okt: Julian controle oogarts

9. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Netjes toch Pippo! Fijn dat alles goed gaat!

Anna klinkt als een superweekend!

Bengeltje vervelend de hond van de buren... Kies je niet voor...

Sam meid vervelend zeg, enig idee wat er met Kyra is? Hopelijk gedraagt ze zich vannacht jij hebt je rust wel nodig....

.... Of voelt ze wat aankomen? 

Linda je hoeft toch niet te werken hoop ik?!? Ik regelde altijd opvang voor Tom na nachtdiensten, maar dat is nu even niet nodig...

Meiden willen jullie morgen eind van de middag even voor me duimen, laatste ronde gesprekken (2 stuks achter elkaar!) en woensdag weet ik wat er evt te regelen valt!

Ik moet steeds aan Natas denken, wat zal ze blij zijn weer thuis te zijn, maar waarschijnlijk ook echt op! Wat een drama vakantie! Gelukkig dat het al wel de goede kant op gaat met Danique...

10. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Mmmmm....

Sinds vanochtend geen Sam meer....

Zou het?!? Zo ja zet hem op meid!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA neej hoor niets aan handje.. nou ja niets.. wat harde buiken ;) !!

Mariss ik duim meid!! Succes!!!
    Het was trouwens Spike.. Of hij iets aan voelt komen. Weet het niet, hij past al weken goed op me, maar dit is wat overdreven :p !!

12. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Sam en Pippo,
    Heb het wel een beetje met jullie te doen hoor, dit warme weer is vast helemaal geen pretje met zulke dikke buiken, die dan ook nog wel eens hard zijn. Sterkte ermee!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ach overleef het wel hoor ;) !! Langleve voetjes in het water en een parasol+ zonnescherm en wel een koel huis :p !!

Sorry dat ik verder ff niet reageer. heb vandaag wel bijgelezen, maar ben vandaag achter gekomen dat kor lid was geworden van duitse loterij.. Ja dat wist ik wel, was ik al niet blij mee.. maar was dan 6x 12.50 was hem gezegd, maaar dat is dus 6x 65 euro!!! Dus ben nogal aan het uitzoeken geweest, plus een slapeloze nacht en zwanger en jildou niet helemaal in mn hum dus ;) !!

14. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Och Annna, wat lief van je! Inderdaad is wel heel uitputtend...ook omldat ik zoveel nog wil doen...en heel even in de zon gelopen, ben ik nadien een uur kapot van...hartkloppingen...maar goed, ik hou me rustig met zo'n warm weer...hopelijk kan ik morgen dan wel weer iets gaan doen...

Slaapwel meiden en tot morgen!

15. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Mocht Sam gaan bevallen, dan zal ik het wel posten als buddy, tenzij ze het zelf nog kan ;)!

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik moest vanmiddag denken aan twee jaar terug. Toen beviel ik ook met z'n tropische week. Eenmaal na de bevalling had iedereen het zo met me te doen omdat het zo warm was. Echter, ik lag daar wel lekker op mijn bedje. De visite legde het loodje want die hadden het echt warm van alle dingen die ze deden. Haha mij verging het best goed.
    (maar goed ik kan ook heel goed tegen warmte. Zelfs hoog zwanger had ik er geen problemen mee).

17. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0

ojeeeeeee zelfs met 6x12,50 had mijn man geen vrienden met mij gemaakt.
    (mijn man heeft de neiging om van alle goede doelen donateur te worden als ze aan de deur staan. Ik heb daarin ook al het nodige mogen terug draaien. Dat ging gelukkig om heel wat minder geld.
    Nou succes sam. (wees een beetje lief voor hem tussen het mopperen door.)

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Goed hier dan het berichtje van natas welke ze mij gisteren stuurde (gisteren lag het forum eruit en kon ik het niet plaatsen):

Gaat inmiddels iets beter. Zijn na 3 dagen weer terug op de boot maar nog niet varen. Hebben allerlei medicatie mee maar het heeft tijd nodig.Ze eet en drinkt pietsie beter maar is nog maar minimaal. Ze is wat vrolijker maar nog niet zichzelf. Zit gelukkig nu wel opgaande lijn in. vrijdag moeten we terug zijn in de thuishaven. Zaterdag vliegen we. X Natas.

19. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Jeetje wat raar dat je zo moet overwerken. Is er geen nachtdienst die het overneemt?
    (Nou ja, 1 pluspuntje: de nachten betalen wel lekker)

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    bij mij staat er gewoon 23 uur hoor. Bij je gebruikersinstellingen kun je de juiste tijd selecteren.

Deel Deze Pagina