Jenny , hier gaat alles goed met mn bekken nog steeds niet super maar ach ja ik heb me er maar bij neergelegt. Naomi gaat super tis echt een voorbeeld kindje. slaapt nog steeds veel en is ontzettend makkelijk. nog geen nacht van dr wakker gelegen . kwa groei en motoriek etc gaat het ook super ze loopt wel voor maar ach een meid he.
bah bah bah ik was net Timo naar de judo aan het brengen toen mijn vriendin belde. Of ik meteen naar school kon komen want haar zoon was aangereden. Zit nu helemaal te shaken. De jongste (net zo oud als Ruben) is nu hier. Mijn vriendin en haar oudste (zo oud als timo) zijn nu met de ambu op weg naar het zkh. Bah bah... dit wil je als ouder niet mee maken zeg. Ik hoop dat ik snel goed nieuws krijg.
Danjo, wat leuk dat alles goed gaat met Naomi! En ook al 8 maanden zeg! Gaat snel! Jenny, bah, wat een vreselijk bericht...heb je al iets gehoord meid?
Oh jee Jenny, ik hoop dat het allemaal heel erg meevalt. Sterkte en ik kan me voorstellen dat je helemaal zit te shaken. Ik hoop dat je snel goed nieuws hebt.
Dank jullie wel!! Vannacht liep mn laptop vast en toen kwamen de weeën heel heftig ineens, dus toen helaas geen berichtje meer kunnen posten! Was heftige bevalling, om half 1 braken mn vliezen, om 2 uur kwamen de weeën om 3.20 vk. 5 cm. Die dingen klaarzetten en ik vrolijk door gaan !! Om half 6 bleek dat ik nog steeds 5 cm had, Rinze lag niet helemaal goed met zn hoofdje, was ook niet fijn dat toucheren zeg! Lag nog erg ver weg om te voelen voor haar. Dus vk zei: Komt goed, maar je moet geduld hebben, ook omdat Jildou ook een 8 ponder was, wist ze dat het wel goed kwam. Toen is ze weggegaan maar om 6 uur gebeld dat ze meteen terug moest komen, omdat ik persdrang kreeg! Om 6.20 persen en 6.29 geboren. Hij bleef alleen met persen, toen zn hoofdje al geboren was met zn schouder achter mijn schaambeen hangen en toen moest ik onmiddelijk op handen en knieen en persen om het leven en zij proberen het schoudertje vast te pakken.. Dus met hele hand naar binnen gegaan! Hij moest wel even van ver komen toen hij geboren werd, maar daar was hij dan!! Wat een ervaring zo'n 2e bevalling. Hij is thuis geboren, dus dat is wel heerlijk!! Hij weegt overigens 4190 gram! (en geen 4190 kilogram zoals Pippo in t eerste berichtje vermeldde ) !!
Ok, op lijst stond het wel juist...alleen in buddy nieuws niet! Sam, lekker genieten van jullie gezinnetje...hoe reageerde Jildou?
sam wat een bevalling maar wat is die lekker zwaar een jongen gaaf zeg konings koppel dus geniet van je kleine man
Ja vond het wel grappig Pippo !! Ja een jongen.. Pippo jij kunt wel stoppen met pendelen !! Jildou vindt hem geweldig, kusjes, aaitjes etc vliegen hem om de oren !!
Hi Sam, Klinkt als een heftige bevalling, maar zo te horen een heerlijk ventje! Fijn dat Jildou haar broertje leuk vind!
Joepie eindelijk babynieuws van Sam . Gaaf allemaal koningskoppels hier.. fantastisch meid, jullie van harte gefeliciteerd.. Klinkt niet als een prettige bevalling maar goed hij is er nu en dat is het belangrijkste!! Geniet ervan, enne.. wat een flinkerd.. Jenny wat erg, hoe is het nu?? Ik ben ook "gesnapt" op het werk vandaar dat ik nu ook niet meer forum op het werk. Werk bij Fortis (vanaf morgen ABN Amro) en daar moeten zoveel mensen uit dat ik het even voorzichtig aan doe!
Ff spammen en dan naar bed !! Hij ziet nog wat blauw, foto is van net, maar dat komt omdat hij dus flink klem heeft gezeten. Trekt al aardig bij, maar heeft ff tijd nodig! T is al beter dan vanochtend!!
van harte gefeliciteerd Sam, Kor en Jildou met de geboorte van Rinze! mooi kereltje zeg! En wat past Rinze mooi bij Jildou. Bijzonder om te lezen hoe jij de nacht hebt doorgebracht. Inderdaad zoals Jenny zei, je mag weer aan de borstvoeding. Ik hoop dat het net zo goed gaat als bij grote zus. En hoe gaat dat bij jou Treintje??? Heftig om jullie bevallingsverhalen te lezen. Een meisje die er net niet door kon en een kereltje gelukkig net wel. Beide heftig, maar gelukkig gaat het met beiden goed bij moeder en kind. Treintje gelukkig wel al weer snel thuis. Jenny, jeee. Heb je al goed nieuws mogen ontvangen? pfff die angst wil je nooit hebben.
** ALLES IS GOED ** Flink wat schrammen, hoofdpijn en kneuzingen. Morgen komt daar ook nog wat spierpijn bij. Ze waren even bang voor inwendig hoofdletsel omdat de voorruit van de auto stuk was. Maar dat lijkt dus mee te vallen. Pfieuw