hey dames, hoe is het hier? hier eigenlijk weinig nieuws te vertellen... moet vandaag tot 18 uur werken waar ik helemaaaaaal geen zin in heb
Liesje, sterkte nog even vanmiddag met werken. Tijd gaat altijd zo langzaam als je geen zin hebt. Sam, ik ga er ook vanuit dat het met Alyssa op school wel goed gaat komen. Fijn dat je lappie weer beter is. Vanochtend weer heerlijk gezwommen met de meiden. Eerst peuterzwemmen met Alyssa en daarna nog even met een paar moeders en kids in het peuterbadje rondgehangen. Was weer erg leuk. Ondanks dat we al 6 weken niet meer waren geweest ivm kerstvakantie en ziekte van de afgelopen weken ging ze best goed. Eerst wat onwennig, maar ze werd al vrij snel weer wat vrijer. Nog 2 keer in dit clubje en dan gaat ze naar de middaggroep omdat ze naar straks naar school gaat.
Hihi, ja het gaat goed. Kreeg daar vandaag ook nog weer complimentjes over van de zwemjuf. Voor onze vakantie in september vond ze alles nog erg eng en als je haar nu ziet ... Er zijn nog steeds oefeningen die ze eng vindt, maar ze laat zich steeds makkelijker overhalen om die dingen dan toch te doen.
Hallooo na tijden maar weer eens hier spieken. Kennen jullie me nog? Heb ook een poos meegeschreven, sta nog wel op de lijst geloof ik. Ben steeds druk en neem dan niet de tijd om forums bij te houden. Zal ik het weer eens proberen? haha. Hier gaat alles goed. Nog een maandje en dan is ons meisje al weer een jaar. Wat gaat de tijd toch snel. We zouden wel graag een 2e kindje willen. Maar eerst eens een bezoekje aan de gyn. Ik heb blijkbaar littekenweefsel tussen baarmoeder en blaas en heb steeds wat pijnklachten en vreemde cyclussen. Dus maar even na laten kijken. We willen niet al te lang wachten ivm mijn leeftijd (35, nog jong genoeg, maar ja als het weer 7 jaar duurt dan gaan de dagen wel tellen) We gebruiken geen anticonseptie, maar goed, ben niet heel vruchtbaar blijkt wel weer. Hopelijk gaat het met jullie goed. Moest even zoeken naar het topic, ze zijn allemaal gesloten die ik in mijn lijstje had staan.
Hee meis, jeetje wat gaat t snel allemaal! Weet nog dat je bevallen bent. pfff.... Wat leuk, voor nummer 2 gaan!! Hopelijk gaat dat nu heeel wat sneller!! Ben wel benieuwd naar jullie meid nu!!! Foto?
Zo grappig! Wij hebben zo'n grote pot met een plant in de woonkamer staan. De pot is net zo groot als Deena. Nu gaat ze er steeds achter verstoppen. En als je roept; Waar is Deena nou? Komt ze er schaterlachend achter vandaan.
HAHA lindada, geweldig .. Hartewens: Met Jildou gaat het heel goed eigenlijk !! Heerlijke vrolijke meid. Loopt /rent lekker rond, net bambi en de woorden vliegen me om de oren !! Geweldig !!
Deena alleen nog 's nachts. Overdag is er al een paar maanden vanaf. Eigenlijk vanzelf gegaan. Alleen als ze niet lekker is, heeft ze hem nog wel eens in. Maar dat is heel sporadisch.