ZNM mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Ooh wat een schatje Sam! heerlijk neusje ook!

Jenny gelukkig alles goed, wat een schrik zeg!

Hier ook een leuk nieuwtje.... ik heb een nieuwe baan, Mone pas op ik kom naar Den Haag!!! Zo nu eerst 2 weken op vakantie en daarna is er een heleboel te regelen... leuk hoor! Alleen jammer dat het nu even niet zo handig is om zwanger te worden.... mmm, daar verzinnen we ook wel weer wat op, komt eind van het jaar dan wel weer hopelijk. Zo we zijn echt aan vakantie toe zeg, wat een achtbaan weer de laatste weken! Nu even genieten van elkaar en Tom!

Meiden tot snel!

Natas, als je zaterdag weer thuis komt, alvast hele dikke kuffel, ik had je zo veel anders gegund!

Pippo en Mone nog eventjes volhouden hoor!

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sam, heftige bevalling zo te lezen, maar wat een prachtventje heb je zeg! Geniet maar lekker van hem en van elkaar!

Jenny, ook al zo'n heftig nieuws, maar gelukkig valt alles mee.

Mariss, van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan en een fijne vakantie!

3. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Sam wat een pracht ventje zeg! Leuk hoor!

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    een sms van Natas!

Helemaal te gek, feliciteer haar van mij! (weer met dikke hoofdletters en 10 uitroeptekens maar nu in het blauw).
    GEFELICITEERD !!!!!!!!!!
    En jij bedankt voor de geboorte sms service. Natas

Graag gedaan overigens.

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wat een mooi mannetje Sam! Geniet er maar lekker van.
    Hoe is het nu met jou?

6. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Sam, wat een prachtventje!
    (niet te geloven dat ik over een paar weken ook weer zo'n heel kleintje heb)

Mariss, gezellig! Gefeliciteerd! En geniet van elkaar en van de vakantie!

Jenny, wat fijn dat er uiteindelijk niets ernstigs aan de hand was.

En ja gesnapt worden op je werk is niet handig, ik forumde alleen tijdens m'n werk als ik thuiswerkte.

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    sam mooi mannetje zeg

jenny nou dat is ook aardig wat zeg:(

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen.Dank jullie wel.we zijn zo trots!met rinze gaat t goed.hij heeft alleen nogal wat tijd tussen de voedingen zitten maar is vannacht ook aardig in de weer geweest.wat slijm dat dwars zat en krampjes.
    maar dat komt vast goed.
    met mij gaat t wel alleen moet ik zoveel mogelijk blijven liggen omdat t vanonder nogal gezwollen is en moet zo weinig mogelijk druk op komen.op dit moment voelt t wel redelijk aan.alleen als ik ga staan stroomt t bloed lekker natuurlijk en dan lekt t veel er gewoon langs.heel irritant.dus met grote luiers en ijs tussen mn benen zal t wel goed komen.hihi.

9. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hi Sam,
    Hoe heb je het met Jildou geregeld? Wordt zij opgevangen? Want ik neem aan dat je nu echt niet voor haar ook kunt zorgen, toch?

10. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Mariss, gefeliciteerd met je nieuwe baan. Lekker even wat leuks om je zinnen op te zetten. Na eerst een welverdiende vakantie natuurlijk!

Ben je wel helemaal overtuigd om tot einde dit jaar te wachten met een nieuwe poging zwanger te worden? Ik hoopte zelf lekker onhandig rond de verhuizing zwanger te zijn. Onhandig, maar dan ben je lekker afgeleid, druk en dan gaat de tijd zo snel.
    Als dat dan niet gebeurd zoals in mijn geval is het achteraf ook niet zo heel erg te betreuren. Maar dan moet het daarna natuurlijk wel snel gebeuren.

Morgen 12 weken, maar ik vind het toch nog steeds eng. Net of het nu meer wordt, omdat ik er "bijna ben". (nog 28 weken en eerst een bevallng natuurlijk, maar goed). Gisteren en vanmorgen ook wat zeurende buikpijn die ik niet kon plaatsen bij mijn darmen. Maar verder geen echte reden tot onrust. Die zit gewoon in mijzelf denk ik.

Vanmiddag nog een echo voor het onderzoek om half 4. Ik zal denk ik wel opgelucht zijn. Mijn moeder wil deze laatste keer wel mee.

11. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Jenny, wat een opluchting!

Mariss, gefeliciteerd met je baan meid!

Sam, klinkt wel heel pijnlijk zo te horen...Is het blauw nu al weggetrokken bij Rinze?

12. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik kom even spieken wat het geworden is bij Sam...

Ja een jongen!
    Sam gefeliciteerd met jullie zoon Rinze!!!

13. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Netjes om half 7 's morgens bevallen. Heb je het een stukje sneller gedaan dan ik. Bij mij braken de vliezen om dezelfde tijd (meteen weeen die niet meer uit te houden waren), maar Deena liet tot 12.45 uur 's middags op zich wachten... Maar de tweede gaat sneller zeggen ze, dus ik heb hoop! :D

14. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Deena weigert trouwens te slapen met die hitte. Ik denk dat ik haar zo maar uit bed ga halen. Dit heeft ook geen zin. Vanavond maar proberen wat vroeger...

15. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Lekker ventje Sam! Leuke naam ook trouwens. Staat ook leuk naast Jildou (vind ik altijd belangrijk).

16. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Gisteravond moest ik trouwens weer komen voor dienst. Ik was nog net niet thuis van de gewone werkdag toen ik gebeld werd dat ik terug kon komen... Was om 00.15 uur thuis! Gelukkig ben ik vandaag vrij en is mijn horrordienst over.

17. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Maar ik ga er weer vandoor. Succes met iedereen die op springen staat. Doe het net als Sam 's nachts, want met deze hitte bevallen gun ik niemand... Ik ga lekker genieten van mijn welverdiende vrije dag! Doei!

18. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hi Linda,

Ik hoop op een koel ziekenhuis ;)

19. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0

de eerste 12 uur flink gerommel en toen het echt doorzette nog 12 uur weeen en 1,5 uur persen

de tweede: 6 uur, 10 min persen

de derde: 3 uur en 10 min persen

Hoop doet leven!

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0

ik vind jouw werk een bizare constructie. Ik vraag me ook af of dat van de arbeidstijdenwet wel mag.

Deel Deze Pagina