ik dacht juist dat het goed was om er op te gaan zitten zodat je de zwelling tegen gaat. Hoe dan ook, het klinkt verre van prettig in elk geval. Hoe vind Jildou het?
Gelukkig weer een kloppend hartje en bewegend poppetje. Toch altijd weer een opluchting. Kindje is alweer 5,7 cm. Nou maandag de echo voor de nekplooimeting en de rest. Met deze echo's meten ze alleen maar en controleren ze verder niets.
Wat mijn kind leert/doet op de opvang : Vandaag vertelde een leidster dat ze Pieter tot twee keer toe betrapte dat hij iets van een ander kindje afpakte en vervolgens begon te huilen alsof het kindje het van hem af wilde pakken. De eerste keer toen hij het terug moest geven keek hij bedenkelijk en gaf het daarna wel terug, maar begon heel hard te huilen. De tweede keer vertelde de leidster hem al dat je niet hoefde te gaan huilen, en dus gaf hij het alleen terug. Wat een portret , maar toch kan ik me niet voorstellen dat hij dit zelf heeft bedacht, hij zal het wel van een ander kindje hebben
Lindada: hier eerste ook zo'n 12 uur bezig geweest, en nu dus 4,5 uur weeën dus viel ook nog mee!! ' Mariss gefeliciteerd met je nieuwe baan!! SUPER!!! MOne: Kor is thuis, dus die doet Jildou heel veel! Morgen is hij ook nog thuis en na het weekend zijn schoonouders vrij dus komt wel goed. Al is ze ook heel lief en hebben we een erg leuke kraamverzorgster, die zelfs wel met de honden blokje om wil! Dus helemaal top!! HAHA mone, wat een portret!!! Anna gefeliciteerd met de 12 weken !! Gaat snel genoeg straks hoor !! Spannend weer!! Jenny: Dan komt er meer druk op en gaat het volgens vk en kraam meer zwellen. Liggen is de beste remedie met ijs. En moet zeggen vandaag voelt het eigenlijk gewoon al heel goed!! Ondanks dat ze aan het graaien is geweest!!
Anna, fijn om te lezen dat het allemaal goed is. En volgende week de nekplooimeting. Kun je al weer loeren naar brusje. Sam, lekker, dat Kor een paar daagjes vrij is en dat je schoonouders volgende week een handje helpen. Hoe gaat het eigenlijk met jullie kids met deze warmte? Kunnen ze het nog en beetje volhouden? Alyssa kan er redelijk goed tegen, aan Yelina merkte ik vandaag dat ze het niet zo geweldig meer vond allemaal. Ik zie dan ook best wel een beetje op tegen de hoge temperaturen die voor morgen voorspeld zijn. Zelf kon ik er ook nooit zo heel goed tegen, al lijk ik er sinds vorig jaar wat beter tegen te kunnen. Alyssa heeft nu vakantie. Vanochtend hebben de kleuters zo'n beetje de hele ochtend op het plein in en met water gespeeld. Overal op het plein stonden sproeiers waar de kids lekker doorheen konden banjeren en spelen. Ook is het halve schoolplein met stoepkrijt ingekleurd, leuk om te zien. En vanmiddag zo tegen einde schooltijd hebben alle kids een potje bellenblaas gekregen waarmee ze na 15:00 uur het schooljaar uit hebben geblazen. Helaas heb ik dat net gemist, want ik was wat aan de late kant. Als je nu aan Alyssa vraagt hoe lang ze vakantie heeft, telt ze op haar vingers tot zes. En als je dan vraagt: en hoeveel zes dan? Zes uur, zes dagen ... kijkt ze je heel trots aan en zegt dan: 6 weken. Haha. Grapjas. Ze zal school nog missen. Toen ze in mei ruim 3 weken thuis was vanwege ziekte, de amandelenoperatie en de tulpenvakantie vroeg ze al binnen 2 weken wanneer ze weer naar school mocht. Maar goed, we zullen ons vast wel vermaken. Lekker met de kids naar de kinderboerderij en naar het zwembad. En Alyssa heeft ook nog wel wat speeldagen en een logeerpartijtje bij oma in het vooruitzicht en in de laatste week van juli is er nog een weekje vakantiespel waar ik haar eigenlijk wel graag heen wil laten gaan.
Wat heerlijk! Ik heb van de week ook dubbel gelegen. Ruben was boos. Dus die staat met de stoel te bonken, gooit alle theedoeken op de grond, gooit papier op de grond en loopt weg. Ruben draait altijd vrij snel bij dus idd hij ging opruimen en kwam aan tafel zitten. vervolgens is jaron boos. Die probeert driftig van zijn stoel af te klimmen. Wat gaat hij nou weer doen? Nou ook met de stoel bonken, gooit ook de theedoeken op de grond en maait ook papier op de grond. haha de schat werd alleen nog driftiger want het lukte niet zo goed om ook de pannenlappen op de grond te krijgen haha. En daarna ging hij het ook weer keurig opruimen. Ik kwam echt niet meer bij.
Annna, yes een goede echo! Gefeliciteerd met je 12wk zwangerschap ! Geniet er maar van! Sam, lekker genieten !
***GEBOREN*** Bruidje, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni 2008 met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Rebbel, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Jenny, 36 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 33 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Dombo, 40 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 42 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm Mone, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 3910 gram en 53 cm Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm Pippo, 30 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm Lindada, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm Ischa, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm Sam, 25 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm Jootje24, 27 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 november met 39wk+0d van dochter DENISE 3520 gram en 48cm Bengeltje86, 22 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm Hartewens, 34 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt 2009 met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm Annna, 42 jaar, 1e kindje, bevallen op 19 mrt 2009 met 40wk+6d van dochter YARA 3230 gram en 49 cm ***** Rebbel, 26 jaar, 2e kindje, bevallen op 22 december 2009 met 34+6d van dochter LUNA 2695 gram en ? cm Bruidje, 32 jaar, 2e kindje, bevallen op 11 januari 2010 met 38wk+3d van dochter DEMI ANJELIE 3540 gram en 50cm Treintje1, 33 jaar, 2e kindje, bevallen op 25 juni 2010 met 40w+3d van dochter PHAEDRA AIMEE, 4000 gram en 55 cm Sam, 25 jaar, 2e kindje, bevallen op 30 juni 2010 met 39wk+5d van zoon RINZE, 4190 gram en ? cm *** ZWANGER *** Pippo, 30 jaar, 3de kindje, uitgerekend 21 juli 2010 geheim Mone, 33 jaar, 2de kindje, uitgerekend 26 juli 2010 meisje Jootje24, 27 jaar, 2e kindje, uitgerekend op 03 nov 2010 verrassing Liesje, 33 jaar, 2e kindje, uitgerekend op 21 nov 2010 Annna, 42 jaar, 2e kindje, uitgerekend op 14 jan 2011 AFSPRAKEN 03 juli: Isis 2 jaar! 05 jul: Sam CB, Annna nekplooimeting + uitslag combinatietest 12 jul: Pippo 39wk echo 19 jul: Annna vk 27 juli: Rihanna en Jaron 2 jaar ! 29 juli: Yelina 2 jaar ! 03 aug: Pieter en Danique 2 jaar! 06 aug: Tom 2 jaar! 18 okt: Julian controle oogarts
Geweldig die jongens van jou Jenny, die ruimen lekker weer op. Mone, ik hoop dat hij dit geintje snel weer vergeet! Ja he, 12 weken. Zo bijzonder! Ik kan nog moeilijk beseffen dat het allemaal goed gaat. IS Ischa met de mooie haardos jarig? Gefeliciteerd dan ook van mij.
goedemiddag!! Als eerste sam: van harte met de geboorte van Rinze!! Jenny, onwijs bedankt voor je sms'jes!! waardeer ik erg Treintje ook jij alsnog van harte met de geboorte van jullie dochtertje. Zijn dus weer thuis van onze vakantie. T'was op de eerste week veel regen na echt heerlijk! Denise vond het helemaal geweldig op de camping. Maar mennn wat is het hier warm. T'was daar ook wel warm, maar toch minder drukkend. Heeft iemand misschien even een update van de laatste 3 weken? heb ik veel gemist?