bij jaron ging dat net zo. De hele dag. Dus ik gaf het 's avonds echt op. En om 20 uur begon het zo vanuit het niets met weeen om de 3 min. En drie uur later was hij er. Dus wie weet meid. Probeer een beetje in beweging te blijven, dat stimuleert. Knuf!
We zijn net even naar de winkel gelopen... maar dan is het buiten wel warm hoor! Als ik rustig op bed lig komen ze nog steeds om de 2/3 minuten, maarworden niet echt heftiger En als ik bezig ben zit er volgens mij (niet getimed) 5 a 10 min tussen... Verder wel heel dubbel, was nog aan het idee aan het wennen dat ik misschien met 38 weken ingeleid ging worden.... ik had nog 3 dagen "klusjes" ingepland, een dag winkelen met schoonmoeders en een dagje wat leuks met Pieter....begint ze zelf met precies 37 weken Maar ja als het dan begint wil ik haar ook wel heel graag in m'n armen houden we wachten maar geduldig af, jammere alleen van het ziekenhuis, ik zou nu niet weten of er vandaag nog wat meer "gedaan" is, en ben toch wel nieuwsgierig of ik al wat meer ontsluiting heb.... Heel verhaal, en sorry dat ik niet echt op jullie reageer
Mone je hebt wel wat beters aan je hoofd!! Wie weet zet het vannacht in een keer door meid!! Dikke knuffel!
uhm mone, wellicht is deze info ter overvloede, maar je weet dat sperma het zetje kan geven welke de weeen nodig hebben he. Het helpt niet om een bevalling te starten, maar een begonnen bevalling kan het weer wel stimuleren. Dus ik zou zeggen PLUK DE DAG!! haha
Och mensen, dat Jaron 2 gaat worden heb ik allang geaccepteerd, maar er is een nieuw struikelblok... voor het eerst naar de kapper. Mijn man vindt dat hij geknipt moet worden. Boooeeeehhh daar gaan zijn babykrullen!
Mone, spannend hoor en zet hem op meid! Sam, gelukkig maar dat Rinze al weer minder last heeft van krampjes. Ischa, da's schrikken, zo'n klapper. Maar wat een stoere knul, dat hij niet heeft gehuild. Jenny, dat klinkt als een heerlijk dagje uit bij de tour. Fijn dat het allemaal zo is meegevallen met dat jongetje. Je houdt altijd in je achterhoofd dat zoiets kan gebeuren, maar als ouder zijnde (maar ook als familie/vrienden zijnde) krijg je toch de schrik van je leven als zoiets gebeurt. En jee, Jaron nog niet naar de kapper geweest? Ik zal ook maar niet vertellen hoe vaak Yelina al is geweest. Natas, hoe is het nu bij jullie? Is jullie meisje al weer opgeknapt en zijn jullie inmiddels al weer thuis? Pippo, heftig zeg, als je man inderdaad 'snel nog even' moet worden geopereerd voor je bevalling. Hoop dat als het moet gebeuren dat het dan ook nog na de bevalling mag.
Dombo, als hij terug onder het mes zou moeten, dan sta ik er op dat hij erna pas wordt geopereerd hoor...kan ik niet maken want dan mag hij terug 6weken niets doen en niet autorijden..wil graag mijn kinderen alle dagen kunnen zien en ook manlief hoor...maar goed, das een zorg voor volgende maandag pas...'s morgens eerst lekker nog even naar de gyn en in de namiddag dan horen we het van manlief...
Hoi meiden ik heb even snel bijgelezen. Mone, als je vannacht aan het werk moet. HEEL VEEL SUCCES MEID!!!!! Zet hem op je kan het!!! LIesje gefeliciteerd met je goede echo. Leuk een vent. Mooi koppel krijg je zo. Hihi, Jenny Dombo en ik zijn idd de buitenbeentjes. Maar ik ben superblij met mijn meiden haha. Natas, ik hoop dat jullie veilig thuis zijn. Wat een ellende zeg. Ik hoop dat het al een stuk beter gaat met Danique. Hier gaat alles zijn gangetje. De kraamhulp was vandaag voor het laatst. Kraamtranen stromen overvloedig, blegh. Maarje het hoort erbij ik hoop dat ik er snel weer vanaf ben. Phaedra gaat geweldig. Ze is een stuk relaxder dan de eerste dagen. en ze drinkt lekker bij mama, dat is zo geweldig Xxx Treintje
Poeh jemig, daar zit je voor de bevalling idd niet meer op te wachten. Nu maar hopen dat jij in elk geval een beetje ongeschonden uit die bevalling komt. Zou toch balen zijn als jij ook een lang herstel nodig hebt.
Hi Dames, De kleine heeft zich bedacht vind het toch wel erg gezellig in mama's buik....ik heb vannacht heerlijk geslapen, maar 1x wakker geworden vanwege de blaas. Maar ik hou hoop, ik ga zo maar eens lekker door de stad heen struinen, dat is goed te doen met dit weer
Was even benieuwd hoe het met Mone was. Lees dat de kleine zich heeft bedacht en het toch nog gezellig heeft in mama's buik. Shop ze, daar is het vandaag goed weer voor en wie weet ... zet het toch nog weer wat in gang! Pippo, da's wel erg heftig, als manlief 6 weken niks mag doen. Kan me voorstellen dat jullie er dan op staan dat de operatie na de bevalling pas zal worden gedaan. Treintje, kraamtranen ... laat ze maar stromen meid, ze horen erbij!
Whaah kon niemand van jullie mij even vertellen dat het vandaag 5 juli is en niet morgen?? Jildou moest naar cb vandaag.. Ik had maar in m'n hoofd dat 5 juli morgen is HAHA!! Waarom weet ik ook niet !! En ik zou vandaag afspraak verplaatsen, was ik vrijdag te laat mee, toen kon ik niet meer bellen !! Dus net maar gebeld, maar gelukkig heb ik een goed excuus HAHA!! Moet nu 26 juli om 3 uur !! Mone wat een trutje, even een grapje van jullie meid !! Iemand ook tips tegen lola-borsten?? Pfff het loopt en het loopt maar.. Zo'n stuwing!! Niet normaal meer. Rinze hoeft zn mond alleen maar open te doen !!