Hey Hartewens, leuk je hier weer te zien. Wat vliegt de tijd zeg, je meisje over een paar weekjes al weer een jaar. Leuk dat jullie weer willen gaan proberen voor de tweede. Hoop dat niets deze wens in de weg staat. Mooie foto's van een mooi meisje trouwens! Sam, mooi buikie hoor! Lindaa, geweldig he? Die interactie. Sinds vandaag lijkt Yelina ineens haar best te doen om woordjes na te zeggen. Zo leuk.
Ja, 's ochtends en 's avonds krijgt ze nog. De ene keer maar een paar slokken, de andere keer iets meer. Maar ze wil nog steeds, soms begint ze overdag al mijn shirt omlaag te trekken.
Heerlijk Lindada !! Kijk nu al uit naar spruit 2 !! Hoop nu echt wel dat het weer lukt. Met Jildou was ik er nog wat makkelijker in, lukt het niet, dan lukt het niet.. Maar nu, moet het HAHA... Dombo: Ja dat doet Jildou dus ook, dan zie je ze denken en dat mondje de bewegingen nadoen !! Heerlijk !!
Sam, mooi buikje! Fijn dat Jildou goed gaat! Dombo wat schattig zeg! Ons meisje wil geen speen. Ze heeft een knuffeltje, daar knuffelt ze mee. Ze geeft nu aan alles kusjes en zwaait naar iedereen en alle beweegbare objecten Kan al mama zeggen en soms papa. Bah hoorden we vandaag voor het eerst. En met vingertjes de lippen bewegen en bububububu. Kruipen en staan kan ze ook. En heeel hard gillen. Overdag slaapt ze amper trouwens. Maar 's avonds en 's nachts gelukkig wel.
Haha, ik ken het. Deena kan dat ook een paar weken nu. Stond toch raar te kijken toen ik terug kwam uit de keuken en mevrouw doodleuk op de bank stond en naar buiten aan het kijken was. Traplopen houd ik nog een beetje af. Wij hebben een open houten trap, dus dat vind ik een beetje eng. Maar als ik haar bij haar middel vasthoud, klimt ze toch al aardig naar boven...
Over chips en snoep: Die krijgt ze dus nog niet, en dat wil ik zo lang mogelijk uitstellen. Ze krijgt wel een soepstengel of een nijntjekoekje en sinds kort ook rozijntjes. Maar dat was het wel.
Kan ik me dan wel voorstellen Lindada.. De trap naar zolder is ook open en vind ik ook eng. De andere is wel dicht, dat scheelt wel. Zoo die meid van jou gaat ook vlot hartewens !! En wat dat slapen betreft.. Jildou slaapt nog 1x 1,5 uur.. Pfffff... Mocht van mij wel wat langer hoor !!
Jeetje Sam, wat gaat dat hard zeg! Wel mooi buikje hoor! Gister belde de overbuurvrouw/vriendin om te vertellen dat ze weer zwanger is. Ze heeft voor haar zoontje (vriendje van Deena, die ene die ze zo aan het kussen was) twee miskramen gehad. Maar ze is nu de 12 weken voorbij, en de echo + trippeltest waren goed. Dus ze wilde het laten weten. Nu had ik al een vermoeden, maar ze had al gevraagd of ik er niet naar wilde vragen ivm onzekerheid. Dus ik ben blij voor haar dat alles goed is. Hoewel ik natuurlijk wel een tikkeltje jaloers ben...
Nou, ik vind dat je aardig wat moeite gedaan hebt voor de bv. Ik vind het knap hoor, zo met dat ziekenhuis en kolven. Dus met de tweede gaat het vast weer lukken! Ik wil ook weer lang bv geven bij de (nog te moeten verwekken) tweede. Maar eerst maar zwanger raken voordat ik me daar druk over ga maken, haha!
Wat leuk Lindada.. Kan het me voorstellen meis!!! Komt vast goed!!! Haha Hartewens bedankt voor de herinnering, maar nee dank je Kan zelf wel bevallen !!
Slapen, dat verschilt van dag tot dag. De ene keer slaapt Yelina maar een uurtje, de andere dag maakt ze zo 3 tot 4 uur vol. Chips mag Yelina graag eten, maar ze krijgt het verder alleen maar op verjaardagen. Sam, ik geniet daar ook volop van, dat ze zo haar best doet om te gaan praten. Hoewel het natuurlijk wel een mijlpaal is dat Alyssa straks naar school gaat, moet ik bekennen dat ik het ook wel weer een heerlijk idee vind om dan Yelina even voor mezelf te hebben. Zuslief ging natuurlijk wel een paar dagdelen naar het KDV, maar aangezien Yelina tot voor kort iedere middag een stevige tuk maakte van 3 tot 4 uur per middag had ik wat dat betreft niet zo heel veel aan de middagen. Al kon ik die daardoor wel weer nuttig besteden aan m'n webwinkel.
Deena slaapt ongeveer 2 uur tussen de middag, maar het is ook wel eens 2,5 uur. En dat terwijl ze eerst juist weinig sliep.
Ja ik wil heel graag nog een tweede, maar voorlopig zal het nog even niet gaan gebeuren. Hubbie wil nog niet, en als ik een nieuwe baan wil, kan ik die beter met een platte buik zoeken. En ik vind het wel een voordeel als er iets langer tussen zit. Zo ongeveer 3,5 jaar vind ik wel mooi.
Goedemorgen! Linda, jammer dat je mannetje nog niet wil. Met solliciteren ook niet handig. Ons meisje is afgelopen weekend flink ziek geweest en heeft nog last van de nasleep. Zit onder de uitslag door allergie van de antibiotica. Is snel moe en vooral gister was ze heel huilerig. Ze zit nu lekker in de box te spelen, sokjes uittrekken en in de mond stoppen.