ZNM mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Natas, gaat het al wat beter met Danique? En met jou? Kan me voorstellen dat je in volle spanning zit te wachten op de 16de? ;)

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sam, jemig, kraamhulp al weer weg? Wat gaat dat snel zeg. Wel fijn da VK vrijdag nog even terugkomt. Ben benieuwd of het met tepelhoedjes beter gaat met Rinze.
    Fijn dat schoonzusje de honden uitlaat, maar ik hoop mee voor je dat je volgende week zelf het rondje weer kunt doen.

Pippo, ik hoor het ook al veel om me heen, zieke kids. Dametje speelt nu wel met water in de tuin en is niet vervelend of jengelig.

Natas, een ijsje is in zo'n geval een goede optie, ware het niet dat Alyssa niet van ijs houdt :$. En dat voor een kind van mij. Niet te geloven.
    Maar mondjesmaat lukt het om haar steeds een paar slokjes te laten drinken.

Ze wil nu ook zo graag in het zwembad spelen, maar ze heeft nog steeds 38.7 koorts. Buiten spelen met een emmertje water vind ik nog kunnen, maar het lijkt me niet echt verstandig om haar nu echt in het water te laten spelen.

3. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Even ego:
    Foto's van ons wondertje in mijn fotoboek:)

Xxx Treintje

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat een beauties :D :D !!

Hihi dat zei de vk vandaag ook nog. Jullie weten wel hoe je mooie baby's moet maken :D HAHA!!!
    Net als dat ze zei tijdens de bevalling: Ach ja joh, vang even als een volleerde vrouw weeën op. Ik zo ja, dat is m'n hobby ;) Oefen ik wel vaker in m'n vrije tijd :p !!

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    treintje mooie fotos zeg

hier ff spammen mij kerel gek doen /dansen

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Aaah :d !!

7. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    wat een schatje!

8. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh Natas ik ga heel hard voor je duimen

haha Sam leuke vk heb jij.

Annna meid wat zal jij geschrokken zijn, dikke knuffel.

Ik ga zo even de foto's kijken.

beterschap voor alle zieke kindjes.

Lucas is ook erg ziek en heeft al 2 dagen boven de 40 graden koorts. Heb net nog de huisartsenpost gebeld maar zolang hij goed drinkt hoef ik niet ongerust te zijn. Een kind van deze leeftijd mag 3 dagen lang tot 41,7 graden koorts hebben zonder dat het schade toebrengt. Dus hij mag nog 1 dag hoge koorts hebben.

We waren zaterdag op een kinderfeestje en het jarige kindje had allemaal bultjes op zijn lichaam en 39gr koorts (volgens mijn vriendin waren het muggenbultjes maar ik heb daar toch mijn twijfels bij, al zou het natuurlijk wel al snel zijn als Lucas daarvan ziek zou zijn). Hij is echt zielig en wil de hele dag knuffelen.

9. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Treintje wat een knappe kindjes heb jij zeg!

En Julian is ook al zo'n mooi kind.

10. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Treintje, wat een schatjes, en wat is Phaedra donker van haarkleur, was Isis dat ook, of hebben jullie dat heel leuk verdeeld?

11. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Nee Isis was ook zo donker. Ik heb er even een foto van Isis bijgezet. Het is de eerste foto in het album. Zo kan je vergelijken. Isis'haar was alleen korter omdat ze jonger was.:)

12. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Treintje, mooie kindjes zeg!

Ischa, ach ook al een zieke Lucas, veel beterschap!

Bengeltje, leuke mooie foto ;)!

Sam, HAHA leuk vk heb jij! ;)

13. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    jee stelletje kletstantes! moest veel bijlezen zeg.

Treintje: wat een mooie foto's in je album.
    Vind die foto van je beide dames ontzettend mooi :) echt lief!
    knappe kindjes hoor!!

Sam: zag ook een mooie foto van Rinze voorbij komen. Liefffff :)
    Fijn dat je borstomvang iets afneemt ;)
    Mooi dat je schoonzusje komt helpen, maar is natuurlijk altijd fijner als je alles weer zelf kunt. Lekker je eigen ritme weer oppakken.

Natas: weer thuis, na een niet zo leuke vakantie.
    Bah niks aan een ziek kindje en dan ook nog in een buitenlands ziekenhuis moeten liggen. Kan me voorstellen dat Danique even rust nodig heeft thuis, is ook niet niks wat ze heeft mee gemaakt.
    Maar ook een lichtpuntje, een pos. ovutest. Super!!! Hopelijk mag het raak zijn en blijven.

Anna: meis, wat moeten jullie geschrokken zijn. Maar de nieuwe cijfers zien er gelukkig beter uit! Mijn duimen draaien voor jullie

Mone: nog niks! spannend spannend :)

Alle zieke kindjes beterschap

Julian: Ook jij bent ook al zo'n knap mannetje!!
    Ischa: Nog gefeliciteerd met jullie kleine grote vent. Leuke foto van jullie 3tjes.

Bv tips: Alle tips die jullie elkaar geven zal ik proberen te onthouden, wie weet heb ik er wat aan als ik bevallen ben in nov ;) haha
    Morgen weer naar de vk. Zal morgen eerst even een plasje inleveren. Heb al een aantal dagen steeds erg last van mijn onderbuik. niet echt fijn. Merk ook dat werken me zwaar valt (nu al) Pijnlijke bilspier wat alleen maat erger word.

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Treintje, mooie meiden heb je!

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Pippo, ja de 16de mag van mij wel komen ;)
    Met Danique gaat het gelukkig weer helemaal goed.

Lastige situatie met je schoonzus Sam, hopelijk ben je maandag genoeg op de been voor de hondjes.
    Fijn dat je zelf zo relaxed bent met de BV, dat scheelt denk ik heel veel. Hopelijk gaat je mannetje ook snel lekker groeien.

Inez, een kind die niet van ijs houdt, dat bestaat? :D

Oooooh prachtig Treintje, allebei je meisjes!

Julian lijkt een goed ritme gevoel te hebben :p

Beterschap voor Lucas!

16. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Zo dus heb weer een hele nacht wakker gelegen, dame druk de boel aan het verbouwen, en onregelmatige weeen.....pffff ben er helemaal klaar mee! Wat een eigenwijze tante dat ze er nu nog steeds niet uit komt....

17. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Vandaag maar weer eens winkelen voor de verandering :D

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mone: Hihi zal maar niet vertellen dat er bij de juli-mama's dames zijn die al weken zo rommelen ;) !!

Zoo hier ook fraai ;) .. Eerste ochtend alleen.. Zelf douchen, Jildou douchen/ bad.. Rinze ondertussen voeden. Jildou poept het bad ff vol ;) !! Heel fijn!! Rinze is nu ik voed met tepelhoedje veel rustiger. Heb hem net voor het eerst gewassen/ verschoond zonder krijsen, dat hadden we nog niet meegemaakt ;) !! Ligt nu heel tevreden in het voedingskussen ;) !! Zal straks ff foto showen :D !!
    Wat betreft mn schoonzusje, ben bang dat het nooit beter wordt.. Hopeloos geval ;) ! Schoonmoeder net zo'n type :p !! HAHA. Heb maar besloten me er niet te druk om te maken, zonde van mn energie :D !!

19. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Nou Sam, dat geluk heb ik dan weer, meer dan nog 3 weken zal het niet duren :D
    En als het aan mij ligt niet meer dan 2 weken max....

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Haha. Ja, raar maar waar, maar het bestaat. Heel af en toe vraagt ze om een ijsje, maar daar neemt ze een paar likjes of hapjes van en daarna mag papa de rest opeten.

Dat was dus na haar amandelenoperatie ook meer dan lastig. De eerste dag wilde ze nog wel een beetje drinken en een paar ijsjes (min of meer onder dwang), maar sindsdien moet ze er niks meer van hebben.

De koorts is weer wat gezakt, maar daarvoor in de plaats is ze nu misselijk. Maar goed, dat zal ook wel weer overgaan.

Lucas en andere zieke kindjes, beterschap.

Ischa, is bij Lucas de koorts al weer wat gezakt inmiddels? Naar he? Als ze zo lang hoge koorts hebben.

Natas, hoe is het nu met Danique?

Sam, fijn zeg, dat het met tepelhoedje zoveel beter ging en dat Rinze nu zoveel rustiger is.

Mone, de kleine meid houd je wel lekker bezig zo.

Deel Deze Pagina