***GEBOREN*** Bruidje, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni 2008 met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Rebbel, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Jenny, 36 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 33 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Dombo, 40 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 42 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm Mone, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 3910 gram en 53 cm Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm Pippo, 30 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm Lindada, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm Ischa, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm Sam, 25 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm Jootje24, 27 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 november met 39wk+0d van dochter DENISE 3520 gram en 48cm Bengeltje86, 22 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm Hartewens, 34 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt 2009 met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm Annna, 42 jaar, 1e kindje, bevallen op 19 mrt 2009 met 40wk+6d van dochter YARA 3230 gram en 49 cm ***** Rebbel, 26 jaar, 2e kindje, bevallen op 22 december 2009 met 34+6d van dochter LUNA 2695 gram en ? cm Bruidje, 32 jaar, 2e kindje, bevallen op 11 januari 2010 met 38wk+3d van dochter DEMI ANJELIE 3540 gram en 50cm Treintje1, 33 jaar, 2e kindje, bevallen op 25 juni 2010 met 40w+3d van dochter PHAEDRA AIMEE, 4000 gram en 55 cm Sam, 25 jaar, 2e kindje, bevallen op 30 juni 2010 met 39wk+5d van zoon RINZE, 4190 gram en 51 cm *** ZWANGER *** Pippo, 30 jaar, 3de kindje, uitgerekend 21 juli 2010 geheim Mone, 33 jaar, 2de kindje, uitgerekend 26 juli 2010 meisje Jootje24, 27 jaar, 2e kindje, uitgerekend op 03 nov 2010 verrassing Liesje, 33 jaar, 2e kindje, uitgerekend op 21 nov 2010 Annna, 42 jaar, 2e kindje, uitgerekend op 14 jan 2011 AFSPRAKEN 15 jul: Liesje vk 19 jul: Annna vk 21 jul: Jootje vk baarmoedermeting 26 jul: Sam CB 27 juli: Rihanna en Jaron 2 jaar ! 29 juli: Yelina 2 jaar ! 03 aug: Pieter en Danique 2 jaar! 06 aug: Tom 2 jaar! 29 aug: Michelle 2 jaar! 23 sept: Geno 2 jaar! 27 sept: Deena 2 jaar! 01 okt: Lucas 2 jaar! 04 okt: Jildou 2 jaar! 18 okt: Julian controle oogarts 06 nov: Denise 2 jaar! 17 dec; Julian 2 jaar!
hebben jullie dan geen nood weer gehad alle? of woon ik als enige in verkeerde plaats whahaha dak van station is kapot gewaaid bij ons in de wijk autos onder bomen huis doormidden nog meer boven op huizen pffff nouja me zoontje nog met vette loop oor en oordruppels als het voor donderdag niet beter gaat moeten zijn oor uitgezogen worden in Enschede dus hopen dat zijn loop oor voor donderdag over is
och Bengeltje, zit je niet mee meis. Eerst je kat, noodweer, en nu Julian ook nog last van oortjes hier geen noodweer gehad, wel een best buitje, maar verder niet. Het waait nu lekker, alles lekker tegen elkaar open gezet!
Ah gosh arme Julian, veel beterschap! Wij hebben hier wel fikse buien gehad vandaag maar in het oosten was het veel erger zag ik op het journaal. Weer een cadeautjesvraag (ja ja, ik ben bezig met het verlanglijstje van Miepie ) : een paar van jullie hebben al een keukentje las ik? Was dat nou die van Ikea? Ik kom zo veel tegen. Die plastic dingen vind ik niks, maar ook in hout is er veel verkrijgbaar. Die van Ikea lijkt me leuk, maar bijvoorbeeld deze ook wel : Groot Houten Speelgoed-Keukentjes-1. Houten Wanju keuken "Madelief" . Dat roze heeft ook wel wat. Bevalt het keukentje van Ikea? En hebben jullie dan ook het bovendeel?
Hi Dames, Ik heb weer een rustige nacht gehad, voel me al bijna uitgeslapen Zodadelijk naar het ziekenhuis, ben benieuwd wat ze zeggen, ik wil niet weg zonder inleid afspraak Natas, Pieter heeft een plastic keukentje, en dat bevalt prima, wij hebben die destijds gekocht omdat die toch goedkoper zijn, en we ons afvroegen of Pieter het leuk zou vinden of niet. En roze is leuk, maar misschien komt er een jongetje bij jullie bij? Red je het nog een beetje met wachten? Hier geen storm gehad, het waaide wel hard en het regende heel hard, dus ik ben in hoger tempo naar zolder moeten wagelen om de ramen dicht te doen
Succes Mone!! Pippo hoe was het met manlief? Wat zei de neurochirurg? Hier aan het eind van m'n latijn. Jildou piept om alles, wil de hele dag koekje, rozijntjes etc. etc.. Rinze vannacht een rotnacht gehad.. Nu slaapt hij lekker.. maar ja.. Helaas kan ik dat nu niet..
Hi Dames, Nou ik ben weer terug, was een lang gesprek.... De verloskundige heeft eerst uitwendig gevoeld en een groeiecho gemaakt, en die kwam uit op bijna 3200 gram. Ik vind het wel jammer dat ze op het scherm meteen het aantal weken zien, want dan had ze gedruk en dan zag je staan 39 weken nogwat en dan stelde ze het daarna bij......maar goed, daarna inwendig en daar voelde ze in eerste instantie geen onsluiting.....dus ik zo, nou dat is ook raar.....vorige week zondag had ik al wel ontsluiting....o ja ze voelde nu ook ontsluiting... En ze heeft toen wel meteen ook een beetje gestript (was minder pijnlijk dan bij Pieter, dus ben benieuwd). Toen wilde ze een afspraak maken voor volgende week een controle, maar ze zou nog wel even telefonisch met de gyn overleggen.... De gyn wilde het echter niet telefonisch doen, dus die kwam meteen, heeft ook uitwendig gevoeld, vroeg aan mij voelt ze groter, kleiner of gelijk aan de eerste, ik heb het idee dat ze groter is, heb veel eerder en meer last van m'n ribben dan bij Pieter. En als ze draait is dat echt pijnlijk, terwijl het bij Pieter voornamelijk onaangenaam was. De gyn had naar aanleiding van uitwendig onderzoek ook het idee dat ze groter is dan de meting aangaf. Dus die gaf de voor en nadelen van inleiden, en gaf ook aan dat het in haar optiek het beste was om morgen in te gaan leiden. Vervolgens heeft de verloskundige een afspraak voor me gemaakt, en morgen worden er al twee dames ingeleid, dus nu heb ik een afspraak staan voor overmorgen! Spannend!! Heel verhaal, en ik ga me nu snel met Pieter bezig houden en alles regelen voor overmorgen!
Mone, spannend joh, in ieder geval overmorgen ingeleid, maar wie weet wat het strippen te weeg brengt. In ieder geval alvast een goede bevalling! Bengeltje, arme kat en arme jij. Het keukentje van IKEA vinden wij ook helemaal geweldig, alleen hebben we daar hier echt geen plek voor. Ook niet op de kamers van de meisjes. Maar als we er wel plek voor zouden hebben zouden we hem zo halen, aangezien beide dametjes het een leuk ding vinden.
mone spannenddddddddddddddddddddddddd zo julian was om 2 uur bedje uit veel oor rommel eruit bah wat een zooi is dat zeg hopelijk slaan de druppels aan vanmorgen ziekenhuis gebeld en die melden dat het een flinke oorontsteking is omdat er net van die snotjes uit kwamen zo wit geel zij zij is pus dan is hij flink ontstoken bah ranzig. ze zij gelukkig heeft hij geen pijn door de buisjes aleen het zal jeuken en het sopt natuurlijk blij dat die geen pijn heb en gister eind van de dag druppels opgehaald en begonnen ze zij echter precies op goede moment begonnen terwijl als ik niet had gezegd dat ik volgende week hele week weg was ik geen druppels had gegeven. ben blij da ik toch heb gezegd dAt IK WEG GING NU WAS HET NET OPTIJD de druppels. shit caps stond aan
Ik heb trouwens een hele schattige foto van Pieter z'n verjaardag in m'n album gezet (Pieter houdt er niet van om in het middelpunt van de aandacht te staan....)
Mone wat spannend!!!!!!! Dus overmorgen heb je iig je kleine meisje in je armen. Leuk hoor. Ik zal aan je denken. En wie weet komt mevrouw toch spontaan Natas, hier hebben wij het Ikea keukentje met opzetstuk. Isis was er al in de Ikea zelf niet bij weg te slaan dus ik wist dat hij in de smaak zou vallen. Vanaf dat ze anderhalf is hadden we al een klein keukentje van de Bart Smit maar die viel uiteindelijk helemaal uit elkaar. Potjes en pannetjes en bestek heeft ze sinds haar verjaardag ook van de Ikea, eerder had ik plastic spul omdat ze nog wat onbehouwen was. haha, Natas, ik heb trouwens nog nooit een pop in de magnetron gedaan. We zullen het op haar eigen creativiteit houden "thinking outsiode the box" zal maar zeggen Xxx Treinttje
Mone, super spannend meid! Ah goshie, arme Pietertje krijgt te veel aandacht . Het kleur- en materiaalgebruik op z'n KDV lijkt ontzettend op die van Danique, grappig. Wat een prachtige buik heb je! Wel zwaar voor je, kan me voorstellen dat je ingeleid wil worden. Of zou je toch niet liever willen wachten tot 3 augustus, zo handig later met de verjaardagen Hier gaat het wachten wel hoor. Zou toch wel een unicum zijn als ik weer in 1 ronde zwanger zou zijn, dus daar rekenen we maar niet op. OK, dus keukentje Ikea is een goede keus. Misschien idd wel beter dan een roze, je weet nooit wat er nog bij komt Fijn dat je er op tijd bij was Bengeltje! Sam, heb je nog een momentje rust kunnen pakken vandaag?
Jootje, je mag zelf ook de lijst aanpassen hor ! In mijn onderschrift staat altijd de pagina waar de lijst staat (dus de laatste update )!
Mone jeetje meid wat een buik!!!! Kan me voorstellen dat je meid wel mag komen !! Pieter, arme schat!! Mama moet je dat ook niet aandoen !! Natas: Ja ik heb een klein uurtje kunnen slapen, toen werd ik wakker en lukte het niet meer. Maar ga er zo maar weer vroeg in. Rinze is trouwens wel heerlijk lief vandaag!! Hopelijk zet dit vannacht door!!! Bengeltje: beterschap met Julian!
Mone, zet hem op!!! Ik kan geen album vinden, snap het niet helemaal, dus kan niet kijken. Ben nog niet heel actief, sorry. Moet allemaal nog een beetje doordringen. Durf nog niet te veel het er over te hebben. Waar blijft de roze wolk? Ben zo zenuwachtig. Ik zou blij moeten zijn, maar het voelt nog niet zo. Ben zo bang om weer teleurgesteld te worden.
Hartewens dat is toch logisch meid!! Een dikke knuffel. Die wolk komt vanzelf!! Album: Moet je even op de naam van Mone klikken en dan naar persoonlijk profiel. Dan staat er als je wat scrolt aan de rechterkant een album !!