hoi meiden, hier ben ik ook weer eens! hoe gaat het met jullie en de kleintjes? hier gaat het wel goed alleen heeft ons kleine meisje erg veel last van krampjes! erg sneu! ik ga vanmiddag met haar naar de osteopaat, zelf denk ik misschien aan het kiss syndroom! Luna overstrekt ook erg veel en kan moeilijk poepen, ook heeft ze erg koude handjes en spuugt ze regelmatig. ik doe al een druppeltje olie in de voeding, maar het wil helaas niet helpen. maar verder huilt ze niet erg veel ofzo, dus dat valt mee!
Hoi Rebbel, fijn je hier weer even te zien. Vervelend zeg, dat Luna zo'n last heeft van krampjes. Hopelijk hebben jullie baat bij de behandeling bij de osteopaat. Ga zo Alyssa weer ophalen van school. Vanochtend ging het toch wat moeizamer begreep ik van mannetje. Er was een andere juf en toen Alyssa zei dat ze met de speelgoedbeestjes wilde spelen vond juf (begrijpelijk) dat ze het maar moest doen met hetgeen er al op de tafels stond. Alyssa was daar wel erg teleurgesteld in. Deze juf heeft vanochtend duidelijk niet bij haar gescoord. Ben benieuwd naar de verhalen straks, want ik begreep van mannetje dat Alyssa zelf de beestjes uit de kast heeft gehaald.
Hoi allemaal, Hier een mooie tweede 20 weken echo gehad (op de eerste vorige week konden ze de nieren en het hart niet beoordelen omdat de kleine niet goed lag). Lekker weer even mogen spieken en daarna gezellig gelunchd om het te vieren. Dat was er vorige week bij ingeschoten omdat manlief zo teleurgesteld was. Mooie foto's meiden. Hartewens wat een lekker meisje heb je. Rebbel, ik hoop dat de osteopaat uitkomst biedt. Niet leuk als ze zoveel last heeft. Let wel even op dat ze niet iets bij haar doen wat "holding' heet. Daar heb ik laatst een stukje op TV over gezien en dat is niet veiliog. Dan leggen ze het kindje op haar zij en duwen ze voorzichtig het kinnetje op de borst en de knietjes omhoog. Op die manier kan er teveel druk op het hartje komen en dat is niet goed. Is 2 jaar geleden een kindje aan overleden. Veel liefs v Treintje
Treintje, fijn dat je weer even hebt kunnen loeren en dat alles goed is. En daarna heerlijk geluncht samen. Gezellie! Liesje, wat ben je rustig meid. Alyssa heeft zich ondanks de moeizame start van vanochtend toch prima vermaakt op school. Alleen met gym moesten ze op het klimrek en over de bank heenlopen, dat vond ze allemaal een beetje eng, maar dat komt vast wel goed. Met dat soort dingen moet ze altijd eerst even over de streep worden getrokken maar als ze eenmaal merkt dat het allemaal best leuk is, doet ze daar gewoon aan mee. Zo gaat het met zwemmen ook altijd.
Rebbel hopelijk helpt de osteopaat! Dombo gelukkig heeft Alyssa het ondanks de moeilijke start naar haar zin op school. En de gymles komt vanzelf goed. Treintje fijn dat ze alles nu goed hebben kunnen zien op de echo. Kon je wel lekker extra naar je beebje gluren!
Ben fanatiek marktplaats aan het afstruinen voor merkkleertjes voor van de zomer. Zo kan ik toch goedkoop aan mooie kleding komen. Ze kan het toch maar 1 seizoen aan. En ik moet zeggen dat ik er lol in begin te krijgen. Alleen wat sommige mensen durven te vragen voor gedragen kleding, schandalig! Maargoed, als ze het niet verkocht krijgen kunnen ze altijd nog bij me terug komen! Haha!
tja....ik heb niet veel te vertellen sorry... zit weer in het gedeelte van mijn cyclus dat ik moet wachten tot ik ongi wordt en daar wil ik hier niet over zeuren ik wil bepaalde mensen hiermee niet voor het hoofd stoten..snappie 8)
hmmz ik heb altijd zoiets waarom merk kleding als andere kleding ook goed genoeg zijn maar goed mijn mening hihi
ik koop ook nooit geen merkkleding hoor maar als ik op MP aan het speuren ben kijk ik er wel eens naar. Rihanna heeft een Name-it jasje omdat ze die van mijn ouders heeft gekregen
ja kijk julian heb ook merk schoentjes maar niet van mij want ik vind dat zonde van me geld omdat ze er zo snel uit zijn tuurlijk kijken doe ik ook maar haal ze niet
schoenen vind ik nog tot daar aan toe als het gewoon goeie schoenen zijn maar merkkleding koop ik niet zomaar... daarvoor vind ik het te duur voor de tijd dat ze het draagt
ja hier precies zo kijk ik hbe dan een eigen gratis baby site waar men gratis aan baby kleding en baby spullen kunnen krijgen van mij wat ik allemaal inzamel en gooi slechte dingen weg en zitten ook erg veel merk kleding tussen dan denk ik ook voor de korte tijd dat ze het dragen is dat best zonder
Vind het ook altijd wel leuk om MP af te struinen voor leuke spulletjes. Koop er op zich niet vaak wat en ik vind het inderdaad ook schandalig wat men voor tweedehands (merk)kleding vraagt. Als je een beetje goed oplet op aanbiedingen kun je voor dat geld kun je ook voor nieuw terecht bij Hema of C&A ofzo.
Bruidje, wat zielig dat je kleine meisje zoveel krampen heeft. Ik hoop dat de Sab Simplex snel arriveert en helpt, heb daar veel goede verhalen over gelezen. Hahahha Mone, dat mopje is leuk! Ik herken wel een beetje je ergenis Sam. Zodra Danique hier 1 keertje wat jengelt of 3 seconden in haar oogje wrijft blijft mijn moeder maar herhalen "ach je bent moe hè, ah gosh wat ben je moe, zo moe". Dan is ze bijvoorbeeld net een uurtje uit bed Prachtige buik meid! Inez, wat raar dat je lijf aangeeft meer honger te hebben als je er een tussendoortje bij eet. Zou dat ook zo zijn als je dat fruit 's middags als tussendoor eet? Welke maat draag jij nou? Vorige keer heb ik wat zitten googelen, mezelf weer es gewogen (63 bij 1.72), bmi uit zitten rekenen (21), bladibladibla, allemaal prima dus. Totdat ik mijn middel ging meten...... 91 centimeter, in de gevarenzone! Ik heb ook een raar lijf hoor, alles gaat mij mij rond m'n middel zitten. En als ik afval (wat ik eigenlijk niet wil, krijg ik weer zo'n ingevallen gezicht en hou ik helemaal geen cup meer over) gaat het als laatste van mijn buik af. Over snoep en chips : dat krijgt Danique nog nauwelijks. Met kerst heeft ze wel ijs gehad bijvoorbeeld, en tijdens de dagen rond de crematie van mijn stiefvader wat dingen als koekjes en wat chips, maar hier thuis geef ik alleen fruit, liga, rozijntjes en rijstwafels als tussendoortje. Danique slaapt zo'n 14 à 15 uur per dag. Overdag doet ze of 2 kortere slaapjes van 2 uur per keer (met name op de kdv dagen), of 1 lange slaap van zo'n 4 uur. Meestal slaapt ze 's nachts 10 tot 11 uur, soms op de ochtenden dat ze naar het kdv moet iets korter. Hartewens, wat een ontzettend leuke foto! Rebbel ook een kleine meid met krampjes, ah gosh, veel sterkte! Treintje, wat fijn dat de echo weer helemaal goed was! Liesje, hoeveel dagen nog tot aan je NOD? En natuurlijk mag/kan je het daar hier over hebben meid. Ik zit een beetje in dubio of ik de BV ga afbouwen. Danique krijgt nog 2x per dag, 's ochtends en 's avonds, en dat doet ze meestal nog heel graag. Ik weet dat de WHO 2 jaar aanraadt, maar ik vind haar toch wel 'groot' worden nu. En ik ga begin maart een aantal dagen naar Dubai met mijn bedrijf, kolven of zo zie ik dan niet zo zitten. Maar aan de andere kant...... dat lijfie tegen je aan................ zucht.
Hee dames.. Heb wel bijgelezen, maar wil eerst ff op natas reageren. Misschien vanavond nog de rest, voel me niet optimaal namelijk. Ontzettend moe, bandenpijn en misselijk... Hmm meis moeilijk, zou precies hetzelfde gevoel hebben als jij beschrijft.. Maar denk wel dat het lekker is dat je daar in dubai even niet over hoeft na te denken. En meis, je hebt 1,5 jaar gevoed!!! Petje af!!!! Dat redden niet veel bv-ers hoor!!!! Hihi, en al red de bv-er het wel, wil kind weer niet HAHA!!!
Treintje, fijn een goede echo!! Linda, leuk he mp afstuinen, doe ik ook vaak. Liesje, de spannende wachtdagen. Je mag van mij wel "zeuren"hoor. Sam, even rustig aan, lekker op de bank, misschien knap je er van op. Dombo, loopt je winkeltje een beetje goed? Ik kijk dus ook vaak op MP, maar dan wel nieuw. Vind 2dehands zo lastig beoordelen of het nog mooi is enzo. Heb al best leuke kleertjes voor weinig verzameld. Laatst ook bij ebay. Voor 1,99 een leuk shirtje van esprit. Ook een keer via mp een heel leuk setje, shirtje en rokje van Another World (had er nog nooit van gehoord) Nieuwwaarde was 59,- en heb er 12 incl. verzenden voor betaald. Kijk dan ben ik heel blij. Zulke koopjes!