Zo even ego hoor Ik zei al dat ik vandaag mijn dag niet had. Nou die is zojuist ge-eindigd op de eerste hart-long hulp van het ziekenhuis van Alkmaar. Ik voelde me al 2 dagen ziek en had koorts en pijn bij inademen. Toch maar even de HA post gebeld en die vertrouwde het niet. In het ziekenhuis dachten ze aan een longembolie dus een longfoto en een CT scan en een hoop lab verder bleek het gelukkig loos alarm, phiew. Mocht gelukkig weer naar mijn meisjes terug. Al mijn spaarzaam afgekolfte melk is tot maandag ochtend niet goed voor Phaedra dus eigenlijk wel fijn dat ik al met de fles begonnen was. Nou dat was even mijn ego berichtje. GA weer even de lappenmand in Sam, hopelijk slaap je beter vannacht meid Xx Treintje
Ah meid wat een narigheid! Maar hebben ze een idee waar de pijn en koorts dan vandaan komen? Dikke knuf!
Ja waarschijnlijk een griepje. Voel me beroerd en heb pijn bij het inademen Ik dacht, laat ik voor de zekerheid de HA post even bellen. Ik heb per slot van rekening pas een operatie gehad. Ik wilde even gerustgesteld worden. Voor ik het wist zat ik in het ziekenhuis, dat had ik dus niet verwacht. Ik zei nog tegen de arts dat ik me vreselijk opgelaten voelde omdat ik echt dacht dat het een griepje was (ik lag daar zeg maar tussen de hartaanvallen), maar hij dacht daar toch echt anders over. Ik ben dus blij dat het niets was en lekker terug kon naar huis
Pff Treintje dat was schrikken! Gelukkig valt het mee.. Beterschap meid!!! Hier een geluk dat Rinze gister overdag bijna niet wilde slapen, heeft heerlijk geslapen. Gisteravond half 11, toen half 4 en half 8 Kijk daar wordt een mens gelukkig van !!
Goedemorgen! Treintje dat is niet fijn zeg! Rust maar goed uit. Natas kun je het al een beetje geloven? Sam, fijn dat je even goed geslapen hebt, daar knap je van op.
Treintje, dat was schrikken zeg, beterschap. Sam, heerlijk geslapen. Daar knapt een mens toch weer van op. Gisterenavond hebben we Alyssa weer opgehaald van haar logeerpartijtje. Ze was helemaal uitgelaten toen ze ons weer zag. Eigenlijk had ze al wel weer thuis willen eten, maar toen oma zei dat wij zo zouden komen om te eten was het weer even goed. Maar na het eten wilde ze toch wel heel snel naar huis. Hihi, monstertje. Het best even lekker zo zonder 2 ruzieënde aapjes, maar ik ben blij dat ze weer thuis is. Oost west, thuis best.
Nou Treintje, dat is me een griepje dan wel Lekker Inez, Alyssa weer thuis. Hartewens, nee ik geloof er nog geen bal van Dat wil zeggen, ik geloof wel dat ik nu zwanger ben maar heb totaal niet het idee dat het goed blijft gaan. En jij?
Treintje, dat is schrikken! Gelukkig dat het met een sisser afgelopen is! Wat zullen jullie geschrokken zijn! Dikke knuffel! Alyssa wat knap dat je al zo lang gelogeerd hebt! En groot gelijk dat je weer lekker naar je eigen bedje wilde Natas, een hele dikke knuffel! Wat vervelend dat je het gevoel hebt dat het niet goed zal blijven gaan! Hele rare vraag wellicht, maar is het een "echt" gevoel of is het een "eigen bescherming" gevoel? Ik kan me dit laatste namelijk heel erg goed voorstellen. Het is niet vervelend bedoelt trouwens hoor! (Mocht het wel zo overkomen)
Sjongejonge, Janneke is afgevallen na de geboorte, maar ja ze weegt niet zoveel dus al snel is ze 7% afgevallen (maar goed ze hadden haar in het ziekenhuis pas gewogen na de eerste keer aanleggen). Gisteren was ze 20 gram aangekomen, nadat ik haar overdag elke 2 uur had aangelegd, en ze de hele dag sliep. Heeft ze vanacht heel veel last gehad van krampjes, is veel wakker geweest, heeft wel om de 2 uur bv gekregen en had vanmorgen achter elkaar 4 poep + plas luiers BV is ook goed op gang, en ze geeft een mondje terug na een voeding, dus volgens mij zit ze ook nokkie vol.... Maar nu was ze dus na die 4 luiers 30 gram afgevallen tov gisteren.....dus nu moet ik gaan kolven en haar na de bv handmatig bv bij gaan geven.....heb toch al wel te kennen gegeven dat ik verwacht dat dat niet goed gaat komen. Ik hem momenteel onwijze stuwing, en je hoort het er echt in spuiten, ze moet hard doorslikken, en geeft na een maaltijd een slokje terug, en dan moet ik haar daarna nog wat meer gaan geven? Ze zijn niet goed wijs, ik begrijp dat ze willen dat ze aankomt, maar de meeste kinderen komen na 4 dagen pas aan en gisteren was ze wel aangekomen...en nu na 4 overvolle luiers (je zou zeggen de bv krijgt ze wel...) is ze afgevallen...Vandaag is ze alweer een heel stuk rustiger en lijkt ze geen krampjes te hebben, dus hopelijk slaapt ze daardoor vannacht wat beter, en is ze morgen weer mooi aangekomen.... Wat vinden jullie trouwens van deze reactie van de vk?
hmmz ik vind dat ze wel heel snel oordelen mon. ik vind het logische dat ze na 4 poep+plas luiers zoveel afvalt maar om nu te zeggen dat ze na de bv nog een handmatig moet eten nee vind ik overdreven. ik zou gewoon nog even doorgaan hoe je het nu doet dan komt ze echt wel weer aan
Mone hier was Rinze na 3 dagen aangekomen daarna weer afgevallen. Maar omdat hij erg veel energie verspilde met aanhappen en verder heel goed plaste en poepte maakte ze zich geen zorgen! Sommige kinderen duurt t wat langer voordat ze gaan groeien zei de vk tegen mij. En dat was bij Rinze dus ook t geval...Ik zou me niet echt druk maken en echt niet gaan bijvoeden, heeft naar mijn idee geen nut in dit geval..
Heb al wel aangegeven dat ik er m'n twijfels bij had of dat zou gaan helpen Maar ben wel blij dat ik al wat ervaring heb als mama
****buddynieuws***** Phaedra is opgenomen met koorts in het ziekenhuis! Treintje is bij haar. ****************** Het zit jullie momenteel niet mee! Knuffel en sterkte!
Jeetje Treintje, wat een narigheid. Beterschap voor jullie kleine meisje, hoop dat jullie haar snel weer thuis hebben. Dikke knuf. Mone, als ze inderdaad de luiers goed vol heeft lijkt het me dat ze best voldoende binnen krijgt. En zo ongebruikelijk is het toch niet dat die kleintjes eerst wat afvallen voor ze gaan aankomen? Volg je eigen gevoel! Natas, oh meid, het is zo herkenbaar. Met Yelina heb ik ook de eerste maanden niet het idee gehad dat het goed zou blijven gaan. 7 kleuren str*nt heb ik gesch*ten. Toen ik met ruim 11 weken voor het eerst beweging voelde begon het vertrouwen wat te groeien, maar pas toen ik de uitslag van de VP had kon ik gaan genieten en geloven dat het echt goed zou blijven gaan. Het was heerlijk om Alyssa weer thuis te hebben en het viel ons reuze mee hoe druk ze vandaag was. Van haar vorige logeerpartijtje kwam ze erg moe thuis en was ze een paar dagen vreselijk duk en vooral niet te genieten. Nu is ze vooral blij dat ze weer thuis is en lekker met haar zusje en met haar eigen speelgoed kan spelen.