Treintje wat een schrik, gelukkig gaat het wat beter. Sam, het zit je even niet mee met de ongemakken, dikke knuffel. Linda wat leuk dat jullie weer voor een 2e kindje gaan! Natas, pfff herkenbaar, die eerste weken zijn zo slopend. Ben ook zo zenuwachtig, vreselijk gewoon. Ben ongelofelijk moe. Ben eerder naar huis gegaan, maar kon helaas niet bijslapen want onze dame had al geslapen. Dus maar gezellig samen een ijsje gan eten en wat boodschapjes. Ik lig er vroeg in vanavond denk ik.
Lindada wat leuk meid. Dat zijn altijd leuke verassingen. Hoop dat ik hier ook ooit nog zo'n leuke verassing krijg. Knuffel voor Sam.
Hoi meiden hier ben ik even. Allereerst Linda wat een leuk nieuws meid dat jullie er weer voor gaan. Hopelijk is het snel raak!!! Hier even het verhaal over mijn kleine meisje: Afgelopen week was Isis ziek en die stak mij aan. Mijn symptomen leker op een longembolie en dat is zaterdag avond uitgesloten. Het is dus een 'gewone' griep maar wel 1 met wat rare pijn bij de longen (waarschijnlijk spieren). Helaas hebben Isis en ik Phaedra waarschijnlijk ook aangestoken. Zij had zondag ochtend koorts. De HA stuurde ons nar de kinderarts en toem mocht ze meteen blijven op een isolatiekamer met mij erbij. Ze kreeg PCm en sliep heel veel. Ze dronk gelukkig goed maar ze huilde heel pijnlijk als we haar optilden. Gelukkig ging het vanochtend opeen weer heel goed. Ze is nu al de hele dag koorstvrij. Ze willen haar nog wel 1 nacht extra houden voor de zekerheid. Ik was sinds vrijdag zelf al niet lekker maar zojuist ging het helemaal mis. Hele erge hoofdpijn en spierpijn en flinke koorts. Ik moet even bijslapen want het wordt steeds erger. Mijn heel veel pijn in mijn hart heb ik mijn ukkie bij papa gelaten en ben ik naar huis gegaan. Ik voel me de 'worst mom ever' maar ze is natuurlijk in prima handen bij papa. Dussss.... eigenlijk goed nieuws. We hopen dat ze morgen weer lekker mee naar huis mag. Ik duik mijn bed in en dan hoop ik morgen weer helemaal voor mijn meiden te kunnen zorgen. Xxx Treintje
Och Treintje toch. Je hoeft je helemaal geen slechte moeder te voelen hoor! Ik hoop ook dat jullie gezinnetje morgen weer helemaal compleet is en rust zelf maar even goed uit. Dat was even goed schrikken allemaal zeg. Knuffel.
Pfff bah Treintje! Wat Ischa zegt vind ik ook, maar weet hoe je je voelt!!! Dikke knuffel!!! En hopelijk morgen lekker naar huis!! Ischa ik hoop met je mee!!
Treintje, ik kan me je gevoel helemaal voorstellen, maar je hoeft je hierdoor echt geen slechte mama te voelen meid. En natuurlijk weet je het, Phaedra is in goede handen, alleen zou je lliever zelf bij haar zijn. Niet meer dan begrijpelijk en vooral heel menselijk. Beterschap, hopelijk voel je je morgen weer beter en mag je kleine meisje mee naar huis. Ischa, ook voor jou hoop ik dat je mannetje met zo'n berichtje komt! Pippo, voor zover ik weet is Anna nog met vakantie, dus we moeten nog even een paar daagjes geduld hebben voor we van haar horen.
Ach arme Treintje, wat een ellende allemaal. En dan ook zelf nog helemaal instorten, meid toch. Hele dikke knuf! Pippo, hou je het nog een beetje vol? Hartewens, de vermoeidheid zal wel door de zwangerschap komen. Gek genoeg heb ik dat dit keer (nog) niet. De vorige 3x wel, toen was ik vreselijk moe. Ook m'n borsten voel ik niet, dat is voor mij ook een herkenbaar teken. Ik heb alleen soms opgezette darmen. Wel raar om al die symptomen niet te hebben die voor mij zo bij zwanger zijn horen. Test jij nog? Ik heb vandaag een 2de KV test gedaan (fotoalbum), die werd weer mooi wat donkerder. En ook een digitale, die geeft nu keurig 2-3 weken aan. Maar ja, ik weet ook dat dat niets hoeft te zeggen.
Zo hier ben ik ook weer even. Natas, die gevoelens en zo'n emotionele rollercoaster kan ik me voorstellen. Het is niet niets wat jullie de afgelopen tijd hebben mee gemaakt! Ik hoop voor je dat dit babytje gewoon blijft zitten! En wat betreft symptomen, tja die hoeven niets te zeggen...... Linda wat een super nieuws! Van harte gefeliciteerd, dat er maar snel goed resultaat mag zijn Ischa, hopelijk komt jouw manlief ook binnenkort met zulk nieuws op een presenteerblaadje! Ik duim voor je! Treintje, meid meid meid, je bent een topmoeder! Dus ik zou zeggen lekker even janken en vroeg slapen en dan ziet het er vast een heel stuk beter uit! (Nou ja zo zou het voor mij werken ) Sam, het is even weer wennen he? Die gebroken nachten, en dan ook nog een bijna 2-jarige die aandacht wil....Ik moet nog even wennen aan het niet iedereen meer de aandacht te kunnen geven die ik ze graag wil geven, het is best schipperen vind ik tussen zoon, dochter en manlief. Jenny hoe doe je dat toch met die 4 mannen van jou?!
Mone ja dat is wel even pittig he.. Maar we gaan hier de goede kant op! Hoe is het met Janneke en dr groeien?? Natas prachtig ! wat betreft de symptomen had ik bij rinze ook heel anders dan de andere 2 x. Bij Rinze misselijk, maar niet erg moe. Bij Jildou net andersom.Borsten deden bij Jildou zeer bij rinze niet ... Hartewens ik moest je eeven van harte feliciteren van Jenny. Hier een gekke ochtend. Ik werd wakker van een blaffende hond, klonk als kyra.. maar snapte het niet want hoorde haar buiten, maar ze zitten in de hal/ bijkeuken s nachts.. Kor gevraagd en die vond het ook als kyra klinken... Was onze deur in de bijkeuken naar buiten open, en de honden waren om huis heen gehuppeld en waren achterhuis, waar iemand ze ingelaten heeft anders konden ze er niet in. Ik was bang dat ty huis leeg was, maar dat was niet zo.. Ze hebben t iig leuk gehad want wandelen wilden ze niet eens .. Kor moetdus vergeten zijn de achterdeur op slot te doen en Spike ruikt dat ! Gelukkig is alles goed gegaan. Morgen een jaar geleden is onze vorige Jack doodgereden. Dus was extra schrikken. En zo oud als Rinze nu is, was Jildou ook toen ze in het zkh terrecht kwam. Hoe dom ook, want ik weet dat de kans erg klein is dat Rinze het ook zou hebben, toch houdt het je bezig..
Goedemorgen! Natas wat grappige foto's! Onze dame is ook helemaal in het schoenen van ons aandoen, haha. Heb toevallig vanmorgen een testje weer gedaan. Nog knal. De eerste dagen elke dag getest en hij werd steeds donkerder. Hij kan niet meer donkerder. Heb ook zo weinig kwaaltjes. Alleen moe en zere borsten. Meer niet. Sam, wat een avontuur hebben je hondjes gehad! Fijn dat het met Rinze goed gaat. Kan me voorstellen dat dit even een angstig punt is. Ischa hopelijk is jou man ook gauw om. Treintje dikke knuffel, het valt niet mee je pasgeboren meisje achter te laten. Maar ze is in goede handen. Mone, dat lijkt me ook best even wennen, die gebroken nachten weer en dan met 2 kindjes. Gelukkig is het een periode die niet zo heel gek lang duurt vaak. Als je rekent op een heel leven dan Vanmorgen weer even getest om te kijken of ik nog zwanger ben Gister belde de gyn van het ziekenhuis om de uitslagen van de progestronwaardes door te geven. Volgens haar had ik een eisprong gehad. Ik zo, ja dat moet haast wel, want ik ben zwanger! O eeeh ja dat kan natuurlijk ook. Ze was erg verbaasd volgens mij, haha. Moest maar even een afspraak maken voor de echo. Die heb ik al gemaakt hoor! Goede communicatie in het ziekenhuis!
Kan ik me voorstellen Sam. Blijft eng zulke dingen. Maar nu gaat alles goed hoor! Heb er het volste vertrouwen in!
Haha Hartewens, tsja communicatie is heel moeilijk! En Deena doet ook mijn schoenen aan! Ze hoeven niet eens een voorbeeld te hebben, volgens mij doen ze het allemaal! Wel heel grappig, vooral als ze mijn teenslippers probeerd...
HAHA ja hier ook hoor.. Jildou doet ook alles aan de voeten.. Hartewens: Lekker hoor, communicatie in het zkh..praat me er niet van !! Lindada: Ja hoor gaat ook wel goed komen hoor !!
Janneke is 140 gram aangekomen! Joeppie! En Pieter trekt niet mijn schoenen maar die van manlief aan Sam, wat een avontuur die honden van je! En sterkte vandaag, het gevoel zal niet zomaar weg zijn!
Ja ik ben wel heel benieuwd wat ze uitgespookt hebben !! Nou zie je wel Janneke komt goed he meid !! Verder nog steeds erge rugpijn en mn onderkant doet ook weer zeer ... Kan wel janken...
Natas, hier begint manlief en dochterlief zenuwachtig te worden...dus dan komt het stilaan ook bij mij ! Maar ik heb geduld...alleen denk ik elke avond en nu gaat het komen ! Flinke steken zeg maar...maar in de nacht dan weer rustig...is nu een dikke week elke dag aan de gang dus dan denk ik telkens kan niet ver meer weg zijn !