Hi Hartewens, leuk dat je er weer eens bent! Mooie meid heb je! Sam wat een buik zeg! Weet je zeker dat het er geen twee zijn Bruidje en Rebbel, veel sterkte met de krampjes van jullie meiden! Natas, lastig hoor, kan me goed voorstellen dat het nog heerlijk is als je meid lekker bij je komt, maar aan de andere kant kolven in Dubai....lastig!
Wat betreft merkkleding, ja dat koop ik wel eens vind ik leuk! Laatst nog een Gaastra trui gekocht voor Pieter (van bonnen die ik op m'n werk had gekregen), en ik kijk ook veel op internetsite's van merken daar geven ze soms ook heel veel korting. Maar ik moet wel zeggen dat je merk en merk kleding hebt, bij de bijenkorf laatst een longsleeve gezien, meer was het echt niet voor 140,- Dan moet je toch echt niet meer weten wat je met je geld moet of wel soms....
Aah Rebbel ook al zo'n krampjes daar. Knuffel voor Luna!!! Merkkleding: Hier ook van de koopjes wat dat betreft hartstikke leuk, maar als ik zie wat ik met kerst voor Jildou van Villa Happ had gehaald, normaal hartstikke duur, flinke opruimingen.. Maar Jidlou haar truitje daarvan wordt al best wel raar, dus dat geld wat het gekost heeft eerst, was het echt niet waard geweest... Mone.. Nou als het goed is niet hoor !! maar over 2 weken weer echo, dus wie weet !! Die buik, ja wat moet je er mee he Ik hoop dat de winter snel opdondert want als het zo doorgaat pas ik mn winterjas straks niet eens meer !!! M'n collega is 4 weken verder zwanger van de eerste, maar daar zie je nog net zo weinig als bij mij toen met Jildou !! Hier gewoon erg moe, vandaag misselijk, kinderen die druk waren en slecht luisterden, dan nog eens een ict-er die denkt dat ie alles kan en ongevraagd met mn laptop bezig is geweest en vervolgens kon ik dus vanmdidag niets meer met mn digitaal schoolbord, terwijl ik hem zo hard nodig had... Grrrr.. Dus gewoon even niet zo'n lekker dagje, en dan nu dus bekaf, misselijk en last van mn buik en banden...
Hé Sam zie je je tenen nog???? Jenny hele mooie foto's! Lekker zo'n roze rolmopsje, mooi meissie! Ook je mannen aan de beschuit en jullie in gala ziet er erg goed uit... Verder klinkt het heel druk, en bezig in je hoofd, kan me voorstellen doordat je Ruben ziet je veel duidelijker voor ogen hebt hoe groot een brusje zou zijn... Lastig hoor, gelukkig heb je Jaron nu lekker en al het goede komt in 3-en!!! Natas, moeilijk hoor, ik snap je gedachte van al een grote meid, maar ik mis het soms nog steeds wel een beetje... Jammer dat het nog zo moeilijk gaat met je moeder, hopelijk gaat het binnenkort echt beter. Blijf ook aan jezelf denken meid liesje meid ook jouw nod, spanning en hoop boot gewoon hier hoor! Verder weet ik het even niet, het was erg druk hier met Tom, ziek en voor het eerst ooronsteking  gelukkig gaat het al beter
Sam (zoekt knuffelsmiley) Heb hier vorige week bij villa happ ook koopjes gedaan. Alles 5 euro, dus 2 broekjes, 2 vestjes, 1 jurkje en een longsleeve gekocht. Maat 80 alweer aan het verzamelen. 1 vestje kan ze wel al aan denk ik.
Goedeavond iedereen! Gisteren naar de gyn geweest en alles was goed met ons beebje ! Is 10,03cm groot en zwaaide naar mama! Zo grappig! Natas, moeilijk om af te bouwen he meid! Maar een dikke proficiat dat je al 1,5 jaar BV hebt gegeven!
Pippo, geweldig meid, zo'n mooie echo. Wat is je uk al weer gegroeid en ook nog braaf naar mama gezwaaid. Heerlijk. Sam, dikke knuf! Hoop dat je je snel weer beter voelt. Hartewens, had het graag wat drukker gezien, maar ik word gevonden en er wordt besteld. Natas, dat lijfie tegen je aan is inderdaad heerlijk, aan de andere kant kan ik me ook wel weer voorstellen dat je het ergens ook wel weer goed vind zo. Vind het overigens al heel knap van je dat je het al zo lang vol hebt gehouden, zeker met de voedingen op je werk erbij. Dat doen niet veel je na. Meid, doe waar je je goed bij voelt. Vind jij dat je moet afbouwen doen, ga je toch liever nog even door, vooral doen. Ondermaat is nu 36/38 en bovenmaat 40 sprak ze trots. (was 52 en 56). Buikomvang is nu rond de 83 cm, was 112 cm). Ben al een jaar druk bezig met dagelijks buikspieroefeningen en die werpen nu hun vruchten af. Misschien ook wat voor jou? Zeker als je het alleen op je buik hebt zitten kan ik me voorstellen dat afvallen niet echt een optie voor je is.
Dombo, dank je wel meid! En nog even supertrots op mijn dochter! Vandag oudercontact gehad op school! Hebben na kerstverlof proeven moeten afleggen...ze is de beste van de klas! Ze heeft een score van A+! Heeft de beste greep op houden van potlood/stift! Als ze opdrachten moeten uitvoeren, bekijkt ze eerst hoe ze er moet aan beginnen, teriwjl anderen erop vliegen en dan foutjes maken...ze neemt het wel op voor de zwaktsen en haar beste vriendinnetje is jammer genoeg een van de zwakke...en dat vind de juf wat minder...maar goed...ze heeft steeds meer zelfvertrouwen gekregen...is wel heel gevoelig...geen held in het zwembad (maar dat kunnen we allemaal beamen)...Ben supertrots op der!
***GEBOREN*** Bruidje, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni 2008 met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Rebbel, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Jenny, 36 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 33 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Dombo, 40 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 42 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm Mone, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Latoya,25 jaar,1e kindje,bevallen 4 augustus met 39w+6d van zoon LEVY SHANE, 3640 gram en 49 cm Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 3910 gram en 53 cm Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm Pippo, 29 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm Lindada, 27 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm Ischa, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm Sam, 24 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm Jootje24, 27 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 november met 39wk+0d van dochter Denise 3520 gram en 48cm Bengeltje86, 22 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm Lola1982, 26 jaar, 1e kindje, bevallen op 18 dec met 39w+5d van meisje NENA 4060 gram en 52 cm Hartewens, 34 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt 2009 met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm Bas1759, 28 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 mei met 36wk+6d van zoon BAS 2540 gram en 44cm ***** Rebbel, 26 jaar, 2e kindje, bevallen op 22 december 2009 met 34+6d van dochter LUNA 2695 gram en ? cm Bruidje, 32 jaar, 2e kindje, bevallen op 11 januari 2010 met 38wk+3d van dochter DEMI ANJELIE 3540 gram en 50cm *** ZWANGER *** Latoya, 25 jaar, 2e kindje, uitgerekend 08 mei 2010 jongen Treintje1, 33 jaar, 2e kindje, uitgerekend ? juni 2010 meisje Sam, 24 jaar, 2e kindje, uitgerekend 2 juli 2010 verrassing Pippo, 29 jaar, 3de kindje, uitgerekend 21 juli 2010 Mone, 32 jaar, 2de kindje, uitgerekend 26 juli 2010 AFSPRAKEN 08 feb: Sam 4e keer vk 20 feb: Sam 20 weken echo 26 feb: Ischa jarig 01 apr: Ischa CB 08 apr: Jildou Cardioloog (ductuscontrole) 05 jul: Sam CB
Super Pippo !! Heerlijk gevoel he!!! Goedemorgen dames.. Hier nog steeds erg moe, last van m'n buik en misselijk.. Maar goed nog 1 dagje en dan weer lekker weekend!! Fijne dag allemaal!! Ooh ja, 19 weken vandaag !!
Pippo, je mag met recht trots zijn op je meisje, zou ik ook zijn. Sam, sterkte vandaag met werken. Gelukkig inderdaad bijna weekeinde en nog een paar weekjes en dan is het krokusvakantie.
Jeee Dombo wat ben jij veel afgevallen, knap hoor! Pippo, tuurlijk ben je trots! Waarom vindt de juf het niet goed dat ze voor haar zwakke vriendinnetje opkomt? Mooie eigenschap toch? Sam, hopelijk voel je je gauw beter. Bijna weekend! Ik moet heel weekend werken en maandag en dinsdag. Heb drukke werkweek (5 werken) Komt elke 4 week terug, zie er dan wel tegenop, is een hoop geregel. Maar goed, week later heb ik het dan weer rustiger.
Hoi meiden! Ik kan eindelijk weer zonder vastlopers online! *juichjuich!* we hadden te weinig werkgeheugen erin! alles gedefragmenteerd blabla ( snap daar geen hol van ) en nu doet ie het dus weer! Ik kan dus weer lekker meebeppen, maar ga zo eerst naar de fysio! Tot later meiden!
Hartewens, omdat ze teveel opkomt voor hen. En ze vreest dat dochterlief daardoor in het gedrang gaat komen...tja, ik vind dat ook wel lief, maar als haar vriedin niet mag overgaan, dan zal ze het triest vinden en zal ze even haar weg kwijt zijn...snap je? Juf wilt dan beetje aandringen om ook een goede vriendin te hebben die wat op haar niveau zit...klinkt cru, maar begrijp wel waar ze naartoe wilt gaan...
Zo, net even naar een auto gaan kijken en we hebben hem aangekocht, alle een voorschot, maar volgende week zaterdag is hij officieel van ons ! Is een volkswagen Touran (7 zitplaatsen), dus ideaal voor ons gezinnetje! Onze wagen waar we nu mee rijden is 12jaar oud en heel wat kilometers en ons derde spruitje zou met drummen op de achterbank al moeten...dus toch een grotere wagen aangekocht! Ben zo blij, want lag er wel wakker van! Onze wagen hebben ze gelukkig overgenomen...dan hebben we nog een staan, meer sportauto dus die zetten we vanaf april/mei op sites want werd ons aangeraden daar het een sportmodel is, meer in trek gaat zijn voor ind e zomer ! Maar goed, kijk al uit naar onze nieuwe wagen !
pffff..... ik heb vandaag geen zin om te werken.... maar mag zo met een hele lange pauze Gezellig naar de Gyn....
Even mopperen hoor.... Huisarts heeft me aangemeld bij gyn wegens klachten. Er is al via huisartsenlab een echo gemaakt en blijkt littekenweefsel tussen baarmoeder en blaas te zitten. Krijg vandaag de afspraak. 15 april pas! Heb een hekel aan lang wachten. Wil graag weten of alles nog wel in orde is daarbinnen. Maar moet dus geduld hebben.
Ach meid! Knuffel! Kan je niet aandringen voor een vroegere afspraak? Vertel dat je graag voor een 2de wilt gaan en je bij je eerste toch wel heel lang hebt moeten proberen? Kan je altijd even proberen!