Oei spannend Pippo! Natas, niet lichter hoor. Als je naar de onderste test kijkt zie je dat de controlestreep lichter is als de test er boven. Maar het tweede streepje is gelijk of wat donkerder. (het zwangerstreepje zeg maar) Die test is ws gewoon in zijn geheel lichter en dus kun je uitgaan dat hij eigenlijk donkerder is snap je wat ik bedoel?
Tja dat wordt nog lastig voor vandaag Pippo.... Succes met geduld houden! Natas, ik ben het met hartewens eens hoor, de controlestreep is lichter, dus ik denk niet dat je hem lichter mag noemen. Verder stijgt je HCG wel, maar als je meer of minder drinkt is de urineconcentratie er van ook weer anders! Ik hoop dat je het een beetje vol houd met de onzekerheid van de eerste maanden...
Elaba iedereen! Vorige nacht van 01u tot 07u elke 15min een wee. Vanaf 07u dan pas elk uur meer. Van 04u beetje bloed verloren en vocht tja, das als ik rechtsta, ga zitten...vanmiddag van 13u terug om de 15min een wee...en nog steeds zo...dus hoop dat het deze nacht gaat doorzetten dan...voel wel dezelfde weeën aan als bij dochterlief toen ik binnen ging...
Zag je naam staan Pippo en dacht, jaaa een baby!!! Nee dus. Hopelijk zet het gauw door. Heel veel succes! Zet hem op!