O ja!!! Bijzonder he dat het zo verschilt. Hebben jullie ook langer verlof zeker. Al is 5 dagen ziekenhuis bij een gewone bevalling wel overdreven. Ik moest op dag 4 na de traumabevalling en keizersnee naar huis, kon nog niks, kon niet eens zonder hulp mijn bed uit. Toen zou ik wel in België hebben willen gewoond hahaha. Ik hoop trouwens dat als alles goed gaat ik gewoon onder begeleiding van de vk mag. Weet wel dat een maand voor de uitgerekende datum ik weer naar zh moet ivm de keizersnee. Hopelijk heeft het littekenweefsel en verkleving geen nadelige gevolgen. Gek genoeg heb ik haast geen buikpijn meer, voor deze zwangerschap best vaak, vanwege het littekenweefsel/verklevingen. Maar goed, alles voor latere zorg, eerst maar eens een goede echo. Ik ga douchen en mijn bed in. Pippo zet hem op hoor!
Dank je wel Hartewens! Bij een keizersnede is het langer ik dacht 7dg of iets meer...geen ervaring mee. Slaapwel straks!
natas, hij is zeker niet lichter geworden! bij mijn zwangerschap werd de teststreep ook niet donkerder dan dit hoor en ook niet donkerder dan de controlestreep. ik snap je onzekerheid heel goed maar dit ziet er prima uit hoor meid!
Natas, Ben het eens met Mariss, de controlestreep is ook lichter. Daarbij komt ook dat de streep op een bepaald moment niet donkerder kan worden omdat de stoffen die erop zitten en reageren met de HCG in je urine allemaal gebruikt zijn. Dus een verschil tussen HCG en heel veel HCG zie je gewoon niet op zo'n test (begrijp je me nog) Maar ik begrijp wel dat je gek wordt van de onzekerheid meid. Het enige wat je kan doen is je tijd uitzitten en houwvast te vinden in testen. Ik duim me suf voor jullie. Dikke knuff
Thnx lieverds voor jullie antwoorden op mijn teststress Ik test overigens altijd 's ochtends en heb daarvoor dan niet gedronken. Maar wat Hartewens en Mariss zeggen had ik zelf nog niet bij stil gestaan. De controlestreep is idd lichter, de verklaring dat de test dus in z'n geheel lichter is die vat ik. Ook het feit dat de test geen verschil meer ziet tussen veel hcg of heel veel hcg snap ik, thnx Treintje. Lies, goed weer even te lezen dat de streep ook bij anderen niet donkerder werd dan de controlestreep. Dat afwachten is idd klote. De vorige keer werd de test iets lichter voor de foute echo, dat zou ik het liefst echt niet nog een keer willen meemaken. Ik schijt 7 kleuren. Wat ik heel 'eng' vind is dat ik aan de andere kant er ook van overtuigd ben dat ik een 2de kindje ga krijgen. En dat het een jongetje is. Gewoon een gevoel. Bizar. Maf. Maar ook eng want ik wil daar niet echt in geloven uit zelfbescherming. Lieve Pippo, heel veel sterkte en succes! Ik hoop voor je dat dit voorwerk niet te lang gaat duren meid.
Pippo, de kleine houdt je dus wel bezig. Hopelijk zet het nu snel door. Natas, ik dacht ook al dat die onderste test sowieso in z'n geheel wat lichter was. Het blijft eng he, die eerste weken. Sam, oei, klinkt pijnlijk. Beterschap en hopelijk brengen de oefeningen in combi met de PCM tot je bij de fysio terechtkunt voldoende verlichting. Mone, knap stel, broer en zus! Hartewens, ik hoop met je mee dat je straks 'gewoon' mag bevallen met je VK erbij. Wel bizar trouwens dat je naar huis moest terwijl je nog niets kon. Ik dacht dat ze per KS bekeken of iemand nog wat langer moest blijven of al met 4 dagen naar huis mocht. Ik mocht beide keren ook al op de 4e dag 's ochtends al naar huis, ondanks dat de KS beide keren 's avonds laat waren. Alleen mocht ik beide keren toch blijven (in totaal 7 dagen) omdat de meisjes nog in het ziekenhuis lagen. En beide keren toch nog wat kraamhulp gehad dankzij couv.afd.
Dombo, 1 verpleegkundige vond dat ik de 3edag al naar huis kon. Tsss. Achteraf blijkt wel waarom ik zoveel pijn had. Mijn baarmoeder was gescheurd dus ik was helemaal beurs van binnen. Heb er nu nog last van omdat er dus littekenweefsel met vocht(bloed) zit. Ik denk dat ze niet goed naar mijn dossier hebben gekeken. Natas, houd je vast aan het gevoel dat je een 2e kindje krijgt. Ik herken je onzekerheid zo goed. Durf ook niet te genieten, kan het amper geloven en ik vind de tijd zo ongelofelijk langzaam gaan. Vandaag 6 weken. Stond vanmorgen erg misselijk op. Heb wel brood gegeten, gaat wat beter, maar echt lekker voel ik me niet. Herken ik niet van de vorige zwangerschappen. Toen was ik 's avonds misselijk.
Hartewens idd raar dat ze je toen naar huis hebben gestuurd. Ik mocht op dag 4 naar huis maar ze vroegen of ik het wilde, ik mocht ook nog 3 dagen blijven als ik dat prettiger vond (haha nou echt niet) Dombo, ik realiseerde me niet dat jij ook 2 keizersnedes hebt gehad. Vanaf wanneer ben jij weer gaan tillen en stofzuigen enzo?
Pff Natas en Hartewens!! Dikke knuffel voor jullie!!! Hopelijk vliegt de tijd!! Buddynieuws: Pippo haar vliezen zijn gebroken en is naar ziekenhuis gegaan vanochtend! Spannend dus!! Weeën kwamen ook sneller en sterker!
Pff, sjongejonge wat is dat weer wennen.....ik had al veel slapeloze nachten voor ze geboren werd, maar nu wil m'n lichaam slapen, maar Janneke wil eten....zal je altijd zien Maar goed dat je weet dat het eindig is, enne.....hihihi ik hoef niet te werken en slaap 's middags nog (Altijd positief bekijken....)
De mijne slaaapt al door...... Proest, echt niet Maar het scheelt dat we nu weten dat het op een dag wel gaat gebeuren
Treintje.. Kijk dat is niet verkeerd !! Hier komt hij op zich ook 1x per nacht.. maar dan moet je daarna wel weer gaan slapen en niet een pauze houden van 2 / 3 uur wakker zijn en miepen etc.. Heel fijn
Pippo, spannend, zet hem op! Treintje, bij de eerste KS heb ik me met alles keurig gehouden aan de 6 weken die werden geadviseerd, de tweede keer heb ik wel steeds met een bepaalde techniek Alyssa opgetild en de rest heb ik vanaf een week of 5 weer langzamerhand opgepakt.