Lekker Ischa!! Ja nou moet wel zeggen als t maandag nog zo is, zoek ik wel andere.. Dit houd ik niet nog 2 w zo vol dan.
Janneke wil wel graag doorslapen, maar dat mag nog niet van mama....dus die zet de wekker Dus eigenlijk is het mijn eigen schuld.....
Ik weet nog niet of dit de laatste of de een nalaatste zw was....en dat geeft op dit moment wel rust. Alleen tijdens de bevalling dacht ik....wil ik dit echt nog een keer..... maar ja dat gevoel vergeet je he Ischa, fijne vakantie! Wanneer ga je? en waar gaan jullie naartoe? Mijn zus woont in Nijmegen, en die is gevlucht....zit nu gezellig bij m'n ouders! Natas, zoals al eerder is aangegeven ben ik het helemaal eens met de redenaties, controle streep lichter en vol is vol Maar ja het zijn zenuwslopende weken, hele dikke knuffel! En ik duim voor dat jongetje over 8 maanden Hartewens, ook voor jouw een dikke knuffel en sterkte met wachten! Sam wat vervelend van je rug! Kun je niet tijdelijk bij een ander terecht, laat je de afspraak gewoon staan...
Mone, ja na de bevalling heb ik dat ook wel ff gedacht HAHA!! Is alweer weggewaaid dat idee.. ja alleen hoef ik waarschijnlijk (volgens ha) maar 1 of 2 x heen.. Maar goed, zoals ik al zei anders zoek ik maandag een ander want zo zit ik alleen met mezelf in de weg en kunnen we ook niets!
We gaan niet op vakantie Mone, blijven lekker thuis. We gaan wel een dagje winkelen in Kleve (Duitsland), zal je wel kennen als je zus in Nijmegen woont . En ga een dagje naar mijn tante (waarvan haar man vorige week overleden is). En dan nog 2 verjaardagen van familie in Eindhoven. En nog een dag met mijn ouders, broer, schoonzus, kinderen en ons gezinnetje naar dierenrijk in nuenen. Dus al met al genoeg te doen .
Pippo van harte met jullie zoon!!!!!!!!!!! Fijn dat alles goed is! Ik vond het ook jammer dat het zwanger zijn voorbij was. Heb na de 12 weken enorm genoten van wat er allemaal gebeurde. Tegen het eind was ik het wel zat, maar die periode er tussenin vond ik heerlijk. Hopelijk zet dit nu ook door. Zal de laatste keer zijn voor ons. Ik wilde wel een groter gezin, maar dat zat er niet in. Het is al een wonder dat het nu gaat zoals het gaat en we al 1 schatje op de wereld hebben gezet. Zit postars te kijken. Ongelofelijk, sommige mensen hebben echt een heel erg groot ego!
Sam, ja ze is nog bij ons. Ik werk op maandagen en donderdagen niet, dan komt ze de dag ervoor begin v.d. avond. Een paar weken kwam ze voor de maandag al op zaterdagavond of zelfs vrijdag, gelukkig nu even niet meer. Heel soms blijft ze donderdagavond ook nog en gaat ze vrijdagochtend weg. Ze is heel warrig, kan niet tegen alleen zijn en is erg angstig. Het kost me heel veel energie. Met liefde hoor, maar het kost gewoon. Deels omdat ik het zo zielig vindt, deels omdat ik me zorgen maak, en deels omdat het gewoon energie vreet. Ze kan echt een vraag stellen en 2 minuten later weer. Of 4x op een dag hetzelfde verhaal vertellen, op dezelfde toon met dezelfde woorden met dezelfde gezichtsuitdrukkingen. Alsof je een grammafoonplaat afdraait. De hele dag door diverse plaatjes. Ik laat haar nog enkel even alleen met Danique als die haar middagslaapje doet en ik weet dat ze goed in slaap is gevallen. Donderdag hadden we Danique gebadderd aan het eind van de ochtend, vlak voor lunchtijd. Ik zeg tegen m'n moeder "doe haar maar alleen een luier aan, ik ga broodjes maken en gaan we eten, dan krijgt ze toch slab om en tis warm in huis, daarna gaat ze meteen naar bed". Komt m'n moeder beneden zonder Danique.... die had ze in bed gelegd.
Sam, vervelend dat je zo'n enorme last hebt van je rug. En ja, jullie zijn een lief stel! Ischa, fijne vakantie, lekker even uitrusten! Vandaag ben ik weer met Yelina op het CB geweest en ze is weer helemaal APK gekeurd. Ze deden er verder niet moeilijk over dat ze nog maar net is begonnen met wat 2 woorden zinnetjes en verder nog niet zo heel veel praat. Dat kwam vanzelf wel. Vond ik ook. De laatste weken is het wel flink vooruit gegaan, dus dat komt echt wel goed. Verder weegt ze nu 10,8 kg en is ongeveer 84 cm. Dat wilde ze niet goed laten meten. Zelf denk ik dat ze iets langer is, maar veel zal het niet schelen. Ze blijft keurig haar lijntje volgen en is nog steeds net wat lichter en een fractie langer dan haar zus op deze leeftijd was.
Hmm jeetje dat vreet idd energie!!! Zou haar dan ook niet meer alleen met haar willen laten nee!!Zwaar hoor!!! Is er ook een uitzicht naar iets dat het 'beter' wordt? Hartewens, ik hoop dat dit jullie tweede WONDER zal worden!!!Het is jullie gegund!
Ik heb er een hard hoofd in of het veel beter kan worden, maar wie weet. Ze slikt nu naast anti depressiva ook een angstremmer, dat helpt ietsje. Volgende week begint een traject bij psych.