Yep, thnx. Ik hoop iig dat ze 1 grammafoonplaatje nou es overboord gooit : alsmaar vragen hoe het met m'n misselijkheid gaat (huh?) en alsmaar zeggen dat ze zeker weet dat het dit keer goed gaat en ik niet zo negatief moet doen, da's niet goed voor de baby, ik moet erin geloven. Ik ben bang dat ik een keer heel erg uit ga vallen. In 1 week heb ik dit denk ik al 20x gehoord.
En over zwanger zijn ... dat kan ik ook best nog wel eens missen. Ik vond het echt bijzonder om zwanger te mogen zijn. Die 2-eenheid die je voelde, het bewegen van de kleine. Heel mooi. En ik heb ook nog eens 2 gezonde meisjes op deze wereld mogen zetten en stiekempjes zou ik er best nog wel 1 bij willen hebben, om het allemaal nog 1 laatste keer mee te mogen maken. Maar er zijn voor mij ook zoveel redenen om er niet meer voor te gaan met mijn gezondheid als voornaamste reden. Het gaat nu zo goed, dat zou ik toch echt niet op willen geven voor nog een beebje erbij, hoe geweldig ik dat ook zou vinden. Gelukkig lukt het me meestal goed om mijn zegeningen te tellen, maar soms, heel soms, als ik zoals vandaag op het CB weer van die pasgeboren ukkies zie, dan voel ik de hormonsters best wel opspelen. Ik hoop dat m'n hormonsters me met rust laten als we binnenkort bij de buren op kraamvisite gaan. Maar ik vrees dat dat whishfull thinking is.
Oja, Yelina gaat toch het keukentje met wat toebehoren van Ikea krijgen. We gaan het samen met de familie geven, zo kunnen we de kosten lekker delen. En een tante is lekker crea bea, die wil ik vragen om mini-pannelapjes te haken. We moeten echt plek maken voor dit keukentje, maar ze vonden het laatst bij Ikea zo geweldig om ermee te spelen, dat we het toch maar gaan doen. Bovendien hoop ik hiermee gedurende het koken een wat veiliger situatie te creëren. Yelina wil wat te echt meehelpen met koken. Die stapt zo op een krukje voor het gasfornuis om met een pollepel in de pannen te gaan roeren. Best wel eng.
Hihi, dat mag ik wel hopen. Ik zie me al zeg, hoogbejaard achter een rollator met rammelende eierstokken en een klok die aan het tikken is.
Leuk Inez! Hier geeft Omi het keukentje dus ik heb meteen een dure uitgekozen Ik heb trouwens hét compromis met Chris gevonden wat betreft de zandbak die hij pertinent niet wil (vroeger in hofje achter huis zandbak waar zijn meiden veel in speelden en houten vloer aan gort volgens zijn zeggen) : Danique krijgt nu een zandtafel! Vandaag een leuke gegoogeld die niet zo idioot duur is.
Kijk, dat is nog eens een goed compromis. Een zandtafel hebben ze hier op het KDV ook en de kids spelen er graag mee. En leuk, dat omi een keukentje gaat geven!
Natas, petje af trouwens hoor, hoe jij omgaat met je moeder en haar opvangt. Niet iedereen zou hetzelfde doen. Het vreet aan je, maar achteraf (en misschien nu ook al wel) zul je denk ik maar wat blij zijn dat je dit voor haar hebt kunnen doen. Mijn schoonmama is gelukkig bij lange na nog niet zo warrig als jou mams, maar we merken wel aan haar dat ze achteruit gaat. Daarom hopen we maar dat haar huis nu eindelijk eens snel verkocht zal worden en dat we dan samen kunnen gaan bouwen zodat ze snel bij ons in zal wonen.
Wij vieren het ook later, de 8ste (en dan heeft Chris zichzelf tot NIET jarig verklaard ). Om het vooraf te vieren, hmmm dat voelde toch niet zo lekker. Over mijn moeder : ik zou het mezelf nooit vergeven als ik haar nu zou laten vallen. Nooit.
Kan ik me voorstellen Natas, dat je haar nooit zou laten vallen, maar dat maakt het niet minder zwaar.
Hier verschrikkelijke nacht weer. Om 2 uur gevoed om vervolgens om kwart over 4 weer te kunnen slapen. Hij spuugde en krijste alles bij elkaar na het voeden !! Om 6 uur was Jildou er weer.. Heb nog wel even wat langer gelegen maar wat ben ik kapot. Kan alleen maar janken geloof ik! Met die rug erbij.. Kl*tesooi! Dames jeetje jullie meiden alweer bijna 2!! Leuk keukentje.. Hier wordt het waarschijnlijk een loopfiets en duplo van hello kitty.. Maar kan nog veranderen !! Ik zat gisteravond al te bedenken wat Rinze op st.klaas moet straks .. Pffff dat wordt nog moeilijk.. Jildou heeft al zoooveel waar hij ook mee kan spelen !!
Sam jee wat een nacht zeg! Kun je vandaag overdag ook bijslapen? Valt niet mee zo. Inez en Natas, jullie meisjes al bijna 2! Gaat snel zeg. Natas is je mam altijd al psychisch wat in de war geweest of is dit gekomen na de dood van haar partner? Inez, gaan jullie op de plek van het oude huis dan een nieuwe bouwen? Hoor je niet vaak meer dat (schoon)ouders bij de kinderen in gaan wonen. Volgens mij hebben oude dames ook nog rammelende eierstokken. Ik was laatst in de supermarkt, liep een vrouw met een baby in een drager, werd ze meteen bestormd door 3 oude dames, met oooh, aaah. Ik heb me gauw uit de voeten gemaakt, hahaha. Ons meisje schijnt een hoge aaibaarheidsfactor te hebben. Iedereen moet aan haar krullen zitten. Ik werd weer erg misselijk wakker. Nog even blijven liggen, zodra ik omhoog kwam werd het erger. Gelukkig zakte het af en kon ik gewoon ontbijten.
Hmm hartewens, zwanger??? Hihi irritant die oudjes!!! Ik hoop dat ik even kan bijslapen. Khad ook de smoor in Kor. Ben tijden met Rinze bezig, krijst alles bij elkaar en hij ronkt gewoon verder.. Je maakt mij niet wij dat hij hem niet hoorde.
Goh Hartewens, zwanger? Haha, in de supermarkt maakte ik me ook altijd uit de voeten voor oude dametjes die zowat in de wandelwagen hingen. En als ze het toch waagden om eraan te komen zei ik altijd: 'Ze is om naar te kijken, niet om aan te zitten'. En kwaad dat ze dan altijd keken. Sam, wat een nacht inderdaad zeg. En vervelend dat Kor daar dan niks van meekrijgt. Hoop dat je nog een beetje bij kunt slapen en sterkte met je rug. Haha, nu al bezig met Sinterklaas? Daar zitten wij ook inderdaad mee met Yelina. Wat moet je haar geven. Er is al zoveel van Alyssa waar ze mee kan spelen. Daarom nu voor Yelina's verjaardag een keukentje waar ze beiden mee kunnen spelen. Is over nagedacht. En ja, Danique en Yelina zijn bijna 2, maar ... eerst zijn Jaron en Rihanna aan de beurt!