***GEBOREN*** Bruidje, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni 2008 met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Rebbel, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Jenny, 36 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 33 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Dombo, 40 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 43 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm Mone, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 3910 gram en 53 cm Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm Pippo, 30 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm Lindada, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm Ischa, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm Sam, 25 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm Jootje24, 27 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 november met 39wk+0d van dochter DENISE 3520 gram en 48cm Bengeltje86, 22 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm Hartewens, 34 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt 2009 met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm Annna, 42 jaar, 1e kindje, bevallen op 19 mrt 2009 met 40wk+6d van dochter YARA 3230 gram en 49 cm ***** Rebbel, 26 jaar, 2e kindje, bevallen op 22 december 2009 met 34+6d van dochter LUNA 2695 gram en ? cm Bruidje, 32 jaar, 2e kindje, bevallen op 11 januari 2010 met 38wk+3d van dochter DEMI ANJELIE 3540 gram en 50cm Treintje1, 33 jaar, 2e kindje, bevallen op 25 juni 2010 met 40w+3d van dochter PHAEDRA AIMEE, 4000 gram en 55 cm Sam, 25 jaar, 2e kindje, bevallen op 30 juni 2010 met 39wk+5d van zoon RINZE, 4190 gram en 51 cm Mone, 33 jaar, 2e kindje, bevallen op 15 juli 2010 met 38wk+4d van dochter Janneke Paulina, 3065 gram en ? cm Pippo, 30 jaar, 4e kindje, bevallen op 23 juli 2010 met 40wk+1d van zoon KYENTO, 3250 gram en 49 centimeter *** ZWANGER *** Jootje24, 27 jaar, 2e kindje, uitgerekend op 03 nov 2010 verrassing Liesje, 33 jaar, 2e kindje, uitgerekend op 21 nov 2010 jongen Annna, 42 jaar, 2e kindje, uitgerekend op 14 jan 2011 Hartewens, 34 jaar, 2de kindje, uitgerekend op 19 mrt 2011 Natas, 43 jaar, 2de kindje, uitgerekend op 25 maart 2011 AFSPRAKEN 26 jul: Sam CB 27 juli: Rihanna en Jaron 2 jaar ! 29 juli: Yelina 2 jaar ! 02 aug: Hartewens 1ste echo 03 aug: Pieter en Danique 2 jaar! 06 aug: Tom 2 jaar! 09 aug: Natas vk bellen 29 aug: Michelle 2 jaar! 14 sept: Danique CB 23 sept: Geno 2 jaar! 27 sept: Deena 2 jaar! 01 okt: Lucas 2 jaar! 04 okt: Jildou 2 jaar! 18 okt: Julian controle oogarts 06 nov: Denise 2 jaar! 17 dec; Julian 2 jaar!
Zo, heb de lijst even opgepoetst in afwezigheid van Pippo. Uiteraard met haar goede nieuws, en een eigen afspraakje. Sam, wat balen zo'n rotnacht. Je hebt geen reserve meer hè, je energie is op. Hoop dat je vanmiddag wat bij kunt slapen. Enneh, volgende keer Kor gewoon ff wakker maken Hartewens, mijn moeder is psychisch nooit heel sterkt geweest. Vaak depressief, ze heeft een negatieve inslag, alleen zijn vond ze vroeger ook een ramp. Maar het is nu veel erger, deels door haar leeftijd en deels door het verlies van mijn stiefvader denk ik. Hahaha, het voordeel met maar 1 kindje is dat je nog lekker veel kan shoppen voor de verjaardag! Danique d'r lijst is al indrukwekkend : Een roze driewielertje (pedaaltjes op voorwiel, met kiepbakje) en een zandtafel van ons Het speelkeukentje van mijn moeder Een babypop van Smoby met setje kleren, bordje + lepeltje en kinderstoelje van mijn zus Pannensetje, lepels en snijgroente en -fruit van haar 2 grote halfzussen En dan nog cadeautjes van broer + zus van Chris en van mijn vriendin die ik niet weet. Dit is trouwens het speelkeukentje die ze gaat krijgen
oeh ik loop wel wat achter de feiten aan, maar hierbij: Pippo en gezin: van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje!!
Natas: wat een super mooi keukentje. Sam: wat rot van je nacht, kan je misschien elders op de dag nog even lekker bijslapen?
Natas, wat zwaar voor jullie dat het zo slecht gaat met je moeder, maar heel fijn voor haar dat jullie haar zo opvangen! En wat een leuk keukentje voor Danique! Sam, wat een rotnacht! Hoop dat jij lekker nog wat kunt slapen, en als Kor zo goed geslapen heeft kan hij vandaag de hele dag Jildou opvangen Ischa is dierenrijk in Nuenen leuk? Mijn ouders wonen in een dorp ernaast dus....zou wel leuk zijn En trouwens klinkt als een heerlijke vakantie! Hartewens...misselijk zijn is niet leuk, maar ik kan me ook voorstellen dat dit je een heel goed gevoel moet geven....
Natuurlijk Natas zal je je moeder niet laten vallen. Ze is en blijft je moeder. Ookal zal het heel zwaar zijn voor jou! Dikke knuffel meid. Ik heb het zelf nog niet ervaren Mone, maar volgens mijn broer en ouders is het erg leuk, zit ook een leuke speeltuin bij. Alleen moet je niet gaan als het erg warm is want dan liggen de dieren voor pampus 8) (volgens schoonzus). Morgen gaan we een datum afspreken en dat zal binnen nu en 2 weken zijn en dan kan ik je mijn ervaring vertellen . Sam bel maandag maar naar een andere fysio, dit trek je niet langer meer. Denk aan je gezondheid! Beterschap. Ik zit hier op de post te wachten, krijg vandaag mijn nieuwe mobiel thuis en volgens tnt is de chauffeur onderweg. Ik hoop dat hij snel komt, wil met Lucas een stuk gaan lopen als hij dadelijk wakker wordt.
Ischa goh toevallig, hier vandaag nieuwe tel. besteld !! Ja ik bel maandag idd andere fysio. Mone vandaag kwam mn vader hier om de gevel te helpen schilderen. Hebben hier namelijk een steiger staan op t moment, dus kor is druk aan de klus. Ik heb vanmiddag nog 1,5 uur kunnen slapen. Was wel fijn. Kreeg met de post vandaag bericht van mn ouderschapsverlof. Het is nu officieel, ik heb tot 6 jan vrij !!!
Oh Sam heerlijk meid dat is nog eens goed nieuws. Ik kreeg om 16.15 uur pas mijn telefoon, maar het is een super ding met toetsenbordje echt leuk.
Oh Natas ik zie nu pas de foto, wat een leuk keukentje zeg! Daar zal Danique veel plezier mee hebben.
Ik zag het net bij jou staan Bengeltje! Neej hier blijft madam zolang mogelijk in het ledikant. Ik heb niet zoveel zin om haar s ochtends om 5 uur constant terug te moeten leggen !! Waarom Julian al in 'groot' bed?
nou om het fijt dat JULIAN elke keer klem lig in zijn bedje en hij rkigj zijn beentjes er niet meer uit en als wij dan wakker worden van hem dan zie je alle deuken van de spijlen snap je me nog??? en dan moeten we hem nog eruit zien te krijgen maar hij heb vanmiddag voor het eerst er in geslapen en echt hij heeft 2 uur geslapen en 1 x wakker geworden en heb ik bij hem gezeten ff 5 minuten gelegen en hij sliep weer en julian die slaapt vaak uit misschien nu ook
Hmm ja je moet geen gedonder hebben natuurlijk.. Hier slaapt Jildou in slaapzak, dus dat klemliggen lukt dan niet goed !! Hier begon het bij een vriendin heel goed, en na half jaar ging ze er ook steeds uit etc.. Dus wij proberen het nog even te rekken !!
ja joh echt hij staat te springen en rennen in de slaapzak in zijn bedje. als die wakker is en we komen om de hoek gluren zie je hem van de ene na de andere kant rennen in slaapzak
Haha leuk !! Jildou loopt er ook wel in, maar in haar bed is ze nog wel rustig !! Trouwens ff vraagje aan de 'net bevallen mama's met een blije doos' .. Gebruiken jullie het gratis nutrilon doekje? Zo niet, zou ik hem van jullie over mogen nemen??
Ja, leuk keukentje hè meiden! Ik denk dat ikke er mee ga speluh Bengeltje, hier slaapt Danique nog in d'r ledikantje. Geen last van klem zitten, ze ligt wel vaak overdwars of ondersteboven maar ze slaapt ook in een slaapzak. Mocht mijn beebje-in-wording een echt beebje worden dan gaat Danique denk ik over naar een bedje en krijgt de baby haar ledikant als die de wieg is ontgroeid. Maar dat duurt dan nog wel even, dan zal ze tegen de 3 jaar zijn. (of eerder natuurlijk indien nodig).