ZNM mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Pippo, fijn dat alles goed is gegaan... Pippo en familie van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!

Verder meiden hallo allemaal, ben even ernstig druk, maar kom binnenkort weer even verslag uitbrengen.

2. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Natas, hier echt superdruk! De eerste makelaars langs gehad om het huis in de verkoop te gooien, en uiteraard de laatste klussen aan het doen...

Waarschijnlijk hebben we wel al een nieuw huis gevonden, dat ei wordt deze week gelegd, al contact met de crèche gehad(2) en dat lijkt ook prima!

Maar druk is het wel even, zijn even wezen kijken voor een groot bed vandaag, maar dat wordt op zijn vroegst na de verhuizing... Wel een heel stoer bed gezien!

Hopelijk krijg je een beetje rust Natas, ik ben erg blij dat je na al dat gedonder zo snel zwanger bent, en bij mijn besluit heb je meer dan genoeg op je bord gehad en moet nu alles een roze wolk zijn voor zover mogelijk!

Even nog een boodschap voor Rinze... Vannacht lekker drinken dan even mamma snuffellen en knuffelen en dan meten weer slapen, wordt je mamma ook een veel leuker mens van! Sam gewoon Kor wakker maken, hij slaapt er vast echt doorheen of heeft geen idee van wat en hoe lang er iets is... Hij neemt het vast graag van je over, hij is niet blind, alleen wat doof

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Leuke dingen Mariss, maar super hectisch!

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha Mariss, had je even wat eerder moeten posten.. Helaas hij was erg onrustig. Veel krampjes en wat overgeven, maar dat is niet raar als je zo zuipt ; )!! Jildou heeft wel tot 8 uur geslapen, dus dat was super! Toch iets langer geslapen!

Nou jaa zeg, wil je douchen, heb je alleen koud water.. Wat blijkt, manlief heeft er een nieuwe kraan op gezet (dat wist ik wel :p ) maar om de een of andere reden komt daar geen warm water uit, Inmiddels stap verder en is het lauw, maar nog niet warm genoeg.. Grrr zit je hier te wachten :( :( !! Kon het even in alle rust inmiddels is Rinze ook weer wakker.. Grrr!

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dat schiet ook niet op Sam.
    Hoe is 't met je rug?

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou voor het douchen dacht ik vrij goed, maar wordt nu alweer minder :( :( !! En meneer de Bei komt ook weer langs :( :( AUWWW

7. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Jee Sam wat rot zeg. Ook van meneer Bei. Kijk daar heb ik dan weer geen last van;)
    Hopelijk heb je nog wel even warm kunnen douchen. Dat soort dingen mogen het niet af laten weten op dagen als deze;)

Hier wordt ik langzamerhand een beetje achterlijk. Ik ben nu alweer ziek in 1.5 week tijd. De koorts is steeds 1 of 2 dagen weg om daarna weer terug te komen. Morgen ben ik de eerste op het inloop spreekuur van de HA. Ze doen er maar een kuurtje ab in ofzo:D

Oh NAtas wat een geweldig keukentje. MOET HEB.....
    Maarja we heben er al 1:)

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja ik ben schoon hoor :p !!
    Dikke knuffel beterschap! Hopelijk ben je er gauwv echt vanaf!

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, geweldig keukentje zeg! Niet te vaak inpikken van je dochter hoor! Haha.

Sam, goed zo, bel maar een andere fysio, want zo is het ook niet echt wat.

Mariss, druk, druk, druk dus. Succes met de verkoop van jullie huis, met het vinden van een nieuw huis en met de aankomende verhuizing. En nog eventjes en dan kun je met je nieuwe baan starten.

Bengeltje, Yelina slaapt ook nog in haar ledikantje en dat houden we zo lang mogelijk vol.
    Alyssa was bijna 2 1/2 toen ze naar een ander bedje overging. Zij kreeg een andere kamer en Yelina kwam op haar kamer te liggen. Alyssa heeft het heel lang volgehouden om in bed te blijven tot we haar kwamen vertellen dat ze eruit mocht. En toen ze het zelf aandurfde om er alvast uit te gaan, bleef ze heel lief en rustig op haar kamer zitten spelen zonder ons te roepen.
    Kan ook niet anders, want er zit een traphekje voor de kinderkamers om te voorkomen dat de honden er 's nachts gaan liggen.

10. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    Hoi, lang geleden weer. Ik kom nog eens een keertje piepen hier en zie gelijk dat er nieuwe babietjes geboren zijn :)
    Treintje, Sam, Mone, Pippo: Van Harte gefeliciteerd met jullie kleine spruit! Geniet ervan.

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    julian die heeft vanaf gister avond en vannacht vAN 9 tot half 9 in zijn nieuwe grote bed geslapen hahaha vanmiddag ook al weer anderhalf uur :D

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Toppie Bengeltje!!

ANneke wat gezellig :D :!! Dank je wel :D !!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mijn rijkdom! :D

14. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh sam wat een mooi gezinnetje.

Manlief zei vandaag dat hij volgend jaar voor een 2e kindje wil gaan mits ik wel wat kilos afgevallen ben ivm risico op te hoge bloeddruk. Alleen gaat het afvallen op het moment niet zo goed. Kom niets aan maar val ook niets af. Dus even flink de schouders eronder en flink gaan sporten.

15. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Leuk Ischa, dat is wel een goede stok achter de deur.

Zo hier weer langs de HAP geweest. Ik had 39.7 graden koorts en voel me zo gammel. Ik heb ergens dus een infectie en de dokter heeft geen idee waar. Dus ik kon kiezen, weer de hele riedel bij de longarts om een embolie uit te sluiten of 'gewoon' een ab kuur. We hebben voor het laatste gekozen, de dokter was er zeker van dat een longembolie uitgesloten was.
    Zij denkt dat ik door de keizersnede zo'n lage weerstand heb dat ik zelf niet van de infectie af kom, waar hij dan ook zit

Dus nu aan de AB. Ik hoop dat hij snel werkt:)

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm Ischa zet hem op :D !!

Jeetje Treintje, dikke knuffel meid!! Beterschap!!

17. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik hoop treintje dat de ab snel aanslaat. Beterschap en een knuffel.

18. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Sam wat een heerlijk gezinetje!

Treintje, dikke knuffel en beterschap, ik hoop mee dat het snel aanslaat!

Anneke, bedankt! Leuk dat je er weer even bent, hoe gaat het met je?

Ischa, wat een stimulatie! Hoop dat het je gaat lukken, enne niet opgeven hoor, soms hoort een "plateau" er even bij (althans bij mij....)

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Sam, wat een lief plaatje!

Arme Treintje, heel veel beterschap.

Ischa, dat is goed nieuws zeg! Heb je begeleiding bij het afvallen?

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sam, heerlijk gezinnetje heb je!

Treintje, beterschap, balen zeg, dat het maar doorduurt. Hopelijk slaat die AB snel aan en voel je je snel beter. Maar wel aan de bel trekken als die AB niet aanslaat he?

Ischa, fijn dat je mannetje voor een tweede wil mits je bent afgevallen. Ik kan zijn standpunt wel begrijpen, ik hoop alleen dat dat voor jou niet teveel druk op de ketel zet waardoor het afvallen juist niet lukt aangezien je het wat dat betreft nu ook een beetje moeilijk hebt.

Deel Deze Pagina