ZNM mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Daar hebben ze wel aan gedacht maar ik heb helemaal geen buikpijn. En omdat het een KS was, hebben ze alles gronding weg kunnen halen.

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Na twee jaar vind ik het mooi geweest en wil ik de bv wat afbouwen. Dus ik hoopte af te bouwen naar 1 voeding en dan te hopen dat het langzaam uit zou sterven. Maar kennelijk heeft Jaron dat gehoord en voert hij juist de frequentie weer op. Hij had om 17 uur nog gedronken en vroeg om 19 uur alweer om de borst. Dus ik zei nee, het is op.
    Vlak daarna vroeg ik Jaron om een kus. Nee zegt hij, ook op.

3. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0

Jaaaa party boy is er klaar voor. We hebben het lang zal hij leven en de hoera's net geoefend en doet goed mee. de cadeau's zijn gekocht en ingepakt. rest ons alleen nog de slingers op te hangen.

Morgen gewoon een dagje uit met ons vijven en zondag het grote feest (ook voor papa want die is vorige week 40 geworden).

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    WHAHAHAHA Die houd je dus niet voor de gek :D LIg hier helemaal dubbel :D !! Kind naar m'n hart.. Niet liegen tegen je kind Jenny ;) !!

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Superrr :D!! En I.ook nog van harte gefeliciteerd!!

6. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Nou ik had ook niet gelogen hoor. Zou niet durven! haha maar als hij om 17 uur drinkt dan komt er om 19 uur echt nog niets uit. Hij mag hopen dat hij om 21 uur nog iets eruit krijgt.

7. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    dank je wel!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    OOOoooh nou vooruit ;) !!

9. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ik had gelijk, hij drinkt net en hij zegt : op!

ja suffie, je hebt de voorraad er vandaag al door heen gejast!

10. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    jaaa!! gefeliciteerd met jullie zoon!

liefs rebbel

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    jeetje rebbel is luna alweer 7 maanden!

Hoe gaat het trouwens bij jullie?

12. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Haha Jenny, wat een portret die Jaron!

Zo wij gaan naar bed :D

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    slaaplekker Mone..

Hihi Jenny.. maar hoe laat gaat hij naar bed dan?

14. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Liesje en Jenny, alvast heel erg van harte met die grote kids!!! Fijne dag!

Annna fijn dat je zo'n goede vakantie hebt gehad!

Treintje, beterschap, wat vervelend zo zeg! Weet je gyn wel dat je steeds koorts hebt? ook na KS kan er nog wel wat ontsteken hoor...

Mone heerlijk zo'n eigenwijsje!

Sam lekker gegroeid zeg, dat heet een kleine ontploffing!

Jootje vervelend hoor, gelukkig alles weer bijgelegd!

Verder weet ik het echt even niet meer, heb zo veel ballen in de lucht nu, lees wel bij, maar zonder aantekeningen maken vergeet ik de helft, gelukkig kletsen julie nauwelijks!!!!

Iets heel anders...
    Een vriendinnetje wat ik niet zo veel spreek de laatste tijd is zwanger (hoorde ik viavia...) Zij hebben een kleine van net 1 jaar en ik snap niet hoe zij met hem omgaat. Hij lijkt meer een accessoire dan iets heel speciaals... daarnaast waren ze vorig jaar hier een dagje logeren, hebben ze het knulletje toen 2 maanden oud op zolder liggen zonder babyfoon, dus ik bied die van ons aan, nee hoor niet nodig, hij huilt toch niet en anders moet hij toch slapen?!? Ik weet dat ik het haar niet mag misgunnen, maar ik kan er gewoon even niet de moed voor opbrengen om ze te zien of spreken... Waarom gaat bij haar nu alles in een keer goed? Ze zijn straks zelfs meer dan fulltime aan het werk allebei, ik snap het niet en wil het ook niet snappen vrees ik. En de tranen branden van jaloezie als ik er over nadenk. Zo ik ben het even kwijt, loop er al 2 weken mee te tobben!

Verder alles wel goed hier hoor, we hebben echt genoten op vakantie met zijn 3-en en als ik zie hoe Tom met sprongen verandert kan ik alleen maar genieten!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oooh Mariss snap helemaal wat je bedoelt!!!! Een heeeele dikke knuffel voor jou. Is idd erg zwaar! Bah..

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    wisselend, vandaag om kwart voor 9.
    Maar vaak is het ergens tussen 8 en half 9.

we zitten een beetje te klooien. eigenlijk willen we hem eerder op bed hebben, maar dan ligt hij wakker gewoon kei hard te krijsen. Dus gekeken of het middagslaapje korter kon, zo zijn we destijds al naar 20 uur gegaan. (in de middag max 1 uur slapen). Maar zonder middagslaapje redt hij het echt niet. Dan valt hij overal in slaap. Dus tja dan toch maar middag slapen en 's avonds wat later.
    maar weet je, ik vind het wel lekker. Ik begin om 19 uur met de groten. Als die er in liggen (en ik boven alles weer aan kant heb) is het vaak al tegen 20 uur. Soms kan ik dus nog heel even zitten en dan heb ik alle tijd om Jaron naar bed te brengen. dan is hij al wel helemaal in pyjama enzo want dat doen we om 19 uur tegelijk met de groten.

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oké ja daar moet je dan even een weg in vinden he.. Hier slaapt Jildou max 1,5 uur overdag over het algemeen en s avonds ligt ze half 8.

18. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Bij de verloskundige was alles goed. Goh, al 15 en een halve week en het gaat zoals het hoort. Heerlijk!

Zoo Jenny, wat een avondkind! (en een bijdehante grapjas) Misschien maar morgen zeggen dat hij groot is en dat hij dus nu samen met zijn grote broers mag gaan slapen. Alvast een fijne dag!

Mariss, dat steekt natuurlijk enorm. Maar ik dacht ook toen ik het las, die zwangerschap kan dan wel goed gaan, maar verder klinkt het alsof er misschien wel grote problemen later gaan komen in dat gezin. Opvoeden kost nou eenmaal wat tijd en aandacht.
    Jullie zijn daar wel heel bewust in. Maar het blijft verdrietig dat het weer mis moest gaan voor jullie. Ik hoop dat jullie snel alles op de rit hebben in Den Haag.

Mone, goed opgelost zo en geen jaloerse grote broer.

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Superrr Anna :D :D !! Fijn dat het zo goed gaat!! En fijn dat jullie lekker genoten hebben in de vakantie!!

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik vind het wel prima dat jaron zo laat naar bed gaat. Om half 8 is het nog spitsuur met de groten, dus die houden hem dan alleen maar wakker. (Jaron slaapt naast de badkamer en de groten op zolder).
    Dus jaron als eerste naar bed zou alleen kunnen als hij direct slaapt en de jongens dan heel zachtjes doen op de trap en gang. (Yeah right)
    Bovendien, jaron slaapt in de ochtend ook lekker lang. Geen gedoe met kleine kinderen die om 6 uur al denken dat het ochtend is. Nee hoor, wij wekken hem om half 8 (als we naar school moeten) en anders mag hij lekker blijven liggen tot hij zelf wakker wordt.

Deel Deze Pagina