Anna wat gaat het snel bij jou zeg! Fijn dat alles goed is. Mariss, pfff dat is wel even slikken he. Helaas zijn er veel verschillende opvattingen over wat wel en niet goed is voor een kind. Zou er ook de kriebels van krijgen. Jenny, wat een grapjas zeg! Hahaha kusjes op, hoe bijdehand. Onze dame slaapt als we mazzel hebben tussen de middag een uurtje. Ze valt dan bij ons op de arm in slaap. Ze kan ook soms zelf in slaap vallen, maar dan is ze na een half uur al wakker, dus toch maar even zo. Soms wil ze wel eens 2 uur slapen, dus heel wisselend. 's avonds gaat ze rond 19.00 op bed. Ze is dan echt moe. Begint om 18.00 al met jengelen, dus dan is het genoeg. Ze slaapt vaak wel het klokje rond, soms wat korter, maar speelt dan nog even met haar beestjes. Mijn darmen zwellen op, krijg al vragen of ik zwanger ben.... Tssss hoe bedenken ze het, haha.
Naar is dat he Mariss. Ik heb ook wel zulke situaties gehad na mijn miskramen. Waarom waarom denk je dan. Maar ik hield mezelf altijd voor dat ieder huisje zijn eigen kruisje heeft. En nu een aantal jaren later zie ik inderdaad de eerste kleerscheuren ontstaan. Zo was ik bijv vroeger toch best wel jaloers op mijn broers, want doordat zij zoveel verdienen was hun leven toch niet iets makkelijker. Tja totdat mijn broer net een huis gekocht had en toen ging scheiden. Hij moet nu elke maand de touwtjes bij elkaar knopen om alimentatie te kunnen betalen. Nou daar ben ik dan weer niet jaloers op. Het is ook wat anna zegt. Een kind krijgen is 1 maar een kind groot krijgen is twee. En de investering die je daar in stopt, juist in de jonge jaren krijg je later als verdienste weer terug. Maar het blijft natuurlijk zuur. Dikke knuffel voor jou!
jeetje hartewens toen jaron 1 jaar en 4 maanden was zaten wij nog op 2 slaapjes. Verschillend is dat zeg. Overigens, dat het verschillend is heb ik hier in huis ervaren. Timo sliep smiddags tot hij 3,5 was. Ruben met precies twee al niet meer. Nu zie je dat nog steeds dat timo veel meer slaap nodig heeft dan ruben. Jaron zit er ergens tussen in denk ik.
Goede CB-berichten bij Sam en Mone, fijn! Jammer van het naveltje van Rinze en dat jullie daar nog mee moeten wachten. Hey Anna, welkom terug! Wij zagen vorig jaar ook zoveel vorderingen bij Danique toen we haar na 2 weken zeilen weer in de kamer zagen, grappig hè. Heerlijk dat je weer naar het hartje hebt mogen luisteren. Hahaha Jenny, de kusjes zijn ook op! Nog van harte met de jarige papa, en heel veel plezier morgen! Liesje, jullie morgen ook een fijne dag! Wat moeilijk Mariss, bij een ander lukt het wel en diegene lijkt er veel minder om te geven dan jij. Waarom? God mag het weten. Knuf! Danique gaat meestal rond 21.00/21.30 naar bed. Ze slaapt 's middags nog lang, zeker 2 uur. Als ik haar 's middags eerder wakker maak en eerder in bed leg 's avonds wordt het niks. Ik vind het niet erg om haar 's avonds langer om me heen te hebben. Maar wellicht gaat ze haar ritme nu veranderen want 3 middagen op een rij heeft ze niet geslapen. Wel in bed gelegen, rustig gekeuveld, maar er werd neit geslapen. Na anderhalf uur werd het volume opgevoerd, springen in bed en zo, en heb ik haar eruit gehaald. Maar ze valt 's avonds nog niet eerder in slaap, vandaag om 20.00 op bed gelegd maar dat was geen succes. Ze wordt 's ochtends tussen 8 en 9 wakker. Als ik moet werken wek ik haar om 8 uur, kleertjes aan, wat eten en hup weg.
Mariss, vervelend he mensen die hun kinderen niet als kadootje beschouwen! Wij hebben ook vrienden, waarvan de oudste naar mijn mening meer zou hebben aan consequent zijn. En ondertussen maar klagen dat 2 kinderen zo zwaar zijn en dat de oudste zo vervelend is....o ja, had ik al verteld dat de kids er dan gewoon bij zijn..... Ze zijn 4,5 en 2 jaar dus die begrijpen dat toch niet.....
Pieter gaat tussen 19 en 19.30 naar bed, en hij slaapt 's middags 1 a 2 uur. Maar....hij is dan ook om 6.30 - 7u wakker, maar als we werken dan gaat onze wekker ook om 6.30u.....dus dat is hij gewend....
Rihanna ook vandaag jarig dus. Gefeliciteerd Rihanna en Jaron. Ik wens jullie veel slagroom, ballonnen, liedjes en pakjes en vanavond uitgeput naar bed. Hier is Yara net wakker, nadat ze gisteren pas om 22.00 uur uitgehuild afwisselend bij papa en mama in slaap viel. Het was weer drama het naar bed krijgen gisteren. Op vakantie hadden we dat ook steeds een paar dagen. Gisteren was ik even naar de VK toen papa haar naar bed zou brengen. Maar dat lukte dus niet. Die twee avonden daarvoor toen ik haar bracht ging het boven verwachting goed. Het blijft een beetje uitproberen hier. Overdag sliep ze voor de vakantie nog wel twee keer. Soms zelfs tegen de 4 uur. Maar ook overdag wil ze soms niet slapen terwijl ze die avond ervoor dan ook weinig sliep. Maar gelukkig is ze daarom dan niet vreselijk hangerig en vervelend. Maar eens kijken of er weer wat regelmaat in komt nu thuis. En misschien kan ze beter nu naar naar 1 slaapje overdag.
Hier gaat Deena rond 20.00-20.30 uur naar bed. Ze slaapt dan tot een uur of 7 de volgende dag. Tenzij ik moet werken, dan wordt ze om 6.15 uur wakker gemaakt. 's Middags slaapt ze nog van 13.00-13.30 uur tot ongeveer 15.00-15.30 uur.
Mariss ik snap je gevoelens. Ik kan het zelf ook niet hebben als ouders zo 'makkelijk' met hun kinderen om gaan. En dan ook nog zoveel werken (waarom neem je dan kinderen?). En dan komt ook nog eens alles 'aanwaaien' lijkt het wel, héél oneerlijk!
anna super dat het goed gaat julian gaat ook tussen 8 en kwart voor 9 na bed en werkt prima zo alleen sinds die in het grote bed slaapt slaapt die letterlijk tot half 9 a 9 uur sochtends. gister ging die om half 9 slapen en werd wakker vanmorgen pas om 9 uur Jaron en Rihanna gefeliciteerd
Jaron en Rihanna van harte gefeliciteerd!!! Prachtige foto!!! Hier weer dramanacht gehad. Heel wat keren gevoed, vraag me niet hoe vaak!! Ben de tel kwijt. Daarnaast ontzettende pijn. Alsof er een vrachtwagenover mn onderlijf heen gereden is.. Bah.. Nu iets beter maar mag niets doen van kor..