ZNM mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    WHOEI :D 11 uur laatste voeding, toen 3 uur en half 6 (aangelegd en in slaap gevallen :p ) En toen half 8.. :D !!! Blij :D !! Misschien wordt het nog eens wat ;) !!
     
  2. Mone

    Mone Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Yeah Rinze goed gedaan!
     
  3. tiruja

    tiruja VIP lid

    28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    voorheen zei ik altijd dat ik geen kind met kerst en geen kind in de zomervakantie wilde. Nou ik heb er dus eentje net na kerst en eentje in de zomervakantie. Ik moet zeggen, deze twee mannen hebben het inderdaad goed voor elkaar. Altijd doen we iets leuks met hun verjaardag. Terwijl Ruben afgelopen verjaardag gewoon naar school en BSO moest.
    maar goed, zoals timo dan weer zegt: hij kan nooit op zijn echte verjaardag op school trakteren.
     
  4. Mone

    Mone Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Elk nadeel hebt z'n voordeel :D
     
  5. jootje24

    jootje24 VIP lid

    11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Jaron en Rihanna: alsnopg gefeliciteerd met jullie 2e verjaardag! :)
    Zal straks even bijlezen, eerst even lekker een blokkie wandelen. Is nu zo mooi weer :)
     
  6. Mone

    Mone Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hi Jootje,
    Heb je al gezien dat jij nu bovenaan staat in de rij voor bevallen :)
     
  7. treintje1

    treintje1 Fanatiek lid

    10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Leuk leuk Jenny heeft het geocachen ontdekt. Geinig he. Vooral als je hem ook vindt;)

    Sam, ik heb zo'n doekje waar je het over had. Je mag hem van me hebben hoor. PB je adres maar even dan stuur ik hem op (als ik hem gevonden heb tussen de schone was:D

    Knappe Rinze. Zo hoort het man, kan mama een beetje bijtanken

    JARON EN RIHANNA GEFELICITEERD MET JULLIE VERJAARDAGEN!!!!!!!
    Klinkt als een hele leuke dag Jaron.

    Maris, ik zou die vriendin wel uit het raam kunnen gooien. Bah, dat kan je even niet hebben. Knuffel meid. Zo rot als mensen zich niet realizeren hoe bijzonder het is dat ze papa en mama mogen zijn.

    Hier gaat alles weer wat beter. Zondag en maandag echt heel erg ziek geweest. Gisteren ging het alweer beter. Ik weet nog niet of de AB werkt want het gaat telkens na 3 dagen beter dus we wachten het even af. We zijn nu wel met zijn allen heel erg verkouden. Ik hoop dat Phaedra het niet krijgt. Volgens mij hebben zulke kleintjes het heel erg zwaar als ze verkouden zijn.

    O ja en helaas heeft mijn supermakkelijke baby net als haar zus het huiluurtje uitgevonden. Alleen duurt hij hier van 5 tot half 10:$ (Isis ging zelfs door tot 11 uur).
    Overdag en 's nachts gaat het gelukkig goed, maar het is best zielig want zelfs als je haar vast houdt is ze nog aan het huilen. Vrijdag maar even op het CB bespreken

    Hebben jullie andere pas bevallen dames al een oproep voor het PIM onderzoek gekregen? Wat gaan jullie doen? Ik heb de informatie al in huis maar ik twijfel nog wel.

    Xxx Treintje
     
  8. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    PIM-onderzoek??

    Treintje ik pb je ff :D :D TOPPIE :D :D !! Dus huiluurtje!! Vervelend is dat!! Hopelijk knap je snel op!! Dikke knuffel!! *stuurt wat anti-virus lichaampjes naar Pheadra*
     
  9. Mone

    Mone Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Pim?
     
  10. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dacht al dat ik gek werd :D !!
     
  11. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh dat gaat over vaccinaties.. Zat dat bij de vaccinatiekaarten?? Heb ik dat ff gemist...
     
  12. Mone

    Mone Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb even gegoogled.... en het is idd iets met de vaccinatie :)
    Het gaat over het pneumokokken vaccin. Wat ik alleen nog niet begrijp is of onze kleintjes nu prevenar of prevenar-13 standaard krijgen.....
    Treintje, op dit moment loopt er een heel groot onderzoek met dit vaccin in 65-plussers in Nederland :D
     
  13. Mone

    Mone Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    In het rijksvaccinatieprogramma staat dat de kleintjes prevenar krijgen....hmmm lastig hoor als je moet kiezen!
     
  14. treintje1

    treintje1 Fanatiek lid

    10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    O ja, dat is ook zo;):D:D:D. Lekker dement. Is dat het 13 vaccin? Is het al geregistreerd?
    Dat 13 vaccin wordt nog niet standaard gegeven.

    Iedereen krijgt een aparte brief bij de vaccinatiekaarten. Sam het zou natuurlijk kunnen dat dat onderzoek in Friesland niet loopt.

    Het gaat om een pneumococcen vaccin die bescherming biedt tegen meer varianten dan degene die nu gegeven wordt (prevenar 13). Verder willen ze kijken of ze 1 prik minder kunnen geven of dat ze iets later kunnen beginnen met vaccineren. Volgens mij is het middel al op de markt anders doe ik zowiezo niet mee. Maar verder twijfel ik toch nog. Aan de andere kant vind ik het wel fijn als ze een uitgebreider vaccin krijgt
     
  15. Mone

    Mone Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    prevenar-13 is al geregistreerd
     
  16. Mone

    Mone Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Het CB hier doet niet mee aan PIM, dus ik hoef niet te kiezen :D
     
  17. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik was er idd al achter :p .. T wordt in andere landen al gedaan dus wat dat betreft Treintje..
     
  18. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Treintje hoe is t met de oogjes van Phaedra? Rinze z'n rechteroogje is nog steeds wat viezig.. Kon wel aantal weken duren volgens ha! :(
     
  19. mariss

    mariss Fanatiek lid

    12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Goed zo Rinze!!! Lekker hoor Sam, nu weet je dat het wel kan!

    Treintje, poeh klinkt heftig! Moeilijk hoor! Heeft ze krampjes of heb je enig idee? Hopelijk eenmalig? Wat is PIM?
     
  20. treintje1

    treintje1 Fanatiek lid

    10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    De dag nadat we naar de ha waren geweest was het over. Het heeft denk ik 1.5 week geduurd. Ik heb het telkens met een gaasje en kraanwater schoongemaakt. De ha zei tegen mij hetzelfde, kan wel even duren maar het mag niet ontsteken (dan wordt het oog ook dik)
     

Deel Deze Pagina