ZNM mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Goedemorgen!
    Jenny jee klinkt pijnlijk. Anders even naar de huisarts hoor. Hopelijk is het nu niet erger geworden!
    Mone, super van de goede echo. En natuurlijk, wat fijn voor jullie zeg.
    Pippo, je maakt het wel spannend! haha. Ik wil het niet weten hoor, haha.Vindt het verrassingseffect zo leuk:D
    Sam fijn dat je bent opgeknapt.
    Moet nu 5 dagen werken deze week. Heb helemaal geen zin. Er zijn nogal wat spanningen o het werk en dat is niet fijn voor het werkplezier. Werken in de zorg is niet zo leuk meer, alles draait om geld. Thuis ook druk omdat manlief in het gips zit na een val in de kelder 2 week geleden. Dus een hoop geregel met oppas en thuis alles draaiende houden.
    Ik ga maandag proberen de afspraak te vervroegen. Ben bekend in het ziekenhuis ivm de vruchtbaarheidsbehandelingen en de bevalling. Ik zie dit als nasleep van de keizersnee, dus vindt dat ik daarvoor niet zo lang hoef te wachten. Hopelijk vinden zij dat ook....;)

2. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Jenny heel veel beterschap, ik hoop dat het inmiddels weer wat beter gaat.

Oh Pippo ik ben ook erg nieuwsgierig, fijn dat alles goed is. Ik ga je even een pb sturen ;).

Ik zit hier echt weer te balen, ik wist dat het een keer zo ver zou zijn maar ik ben helaas weer terug op mijn eigen afdeling :(. Ik merk meteen dat het weer minder lekker met mij gaat en ga echt elke dag met tegenzin naar mijn werk. Ik heb wel informatie opgevraagt en ik ga verder leren. Ik ga eerst praktijkdiploma loonadministratie doen en waarschijnlijk daarna medewerkster personeelszaken. Dit heb ik altijd al wel interessant gevonden en dit is makkelijk met 1 avond in de week naar school te doen. Op zich vallen de kosten ook wel mee.

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    PFf Hartewens, druk dus :( !! Balen van je werk zo.. Werske die 5 dagen!!! En idd goed dat je die afspraak probeert te verzetten. Dit duurt nog wel erg lang.. Pfff...

Ischa: Leuk meid weer aan de studie, je moet toch iets he.... En ondertussen gewoon doorsolliciteren?? Flink balen dat je toch weer op je oude afdeling zit!

4. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Misschien laat ik de sollicitaties even zitten. Ik kan misschien beter verder solliciteren als ik in ieder geval het diploma loonadministratie heb. Dan kan ik ook gericht solliciteren. Deze opleiding duurt 10 maanden dus dat is nog wel te overzien.

Met jou alles goed Sam?

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja dat is waar idd!!
    Ja hier alles wel oké. Moe, maar dat is niet onlogisch :D !! Hopelijk slaapt Jildou morgenochtend een uur langer iig ;) !!

6. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Nee dat is niet raar dat je moe bent, volgens mij ben jij zwanger toch? :D. Is Jildou aan het spoken dan?

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja geloof het wel :p HAHA..
    Pff die was vnaochtend kwart voor 7 al wakker... Maar er komen nu 1 kies en 3 tanden door dus op zich ook niet gek dan :p .. Het irritantste vind ik dan die jack van ons die dan denkt dat ze heel zielig is omdat we wakker zijn en zij er ook bij wil ;) !! .No way.. Maar ligt hier dus heerlijk beneden te janken als een speenvarken :p Leuk zo'n jack..pfffff....

8. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Nee, dat is niet gek dat ze dan vroeg wakker is. Wat zielig 1 kies en 3 tanden. Lucas heeft nog geen kiezen. En nog maar 6 tanden. Maaaaarrrr sinds 2 dagen loopt hij 10 passen los, hij is nog wat onzeker maar het gaat elke dag beter :)

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super Ischa, hij doet het maar rustig aan :D !!! Lekker van genieten :D Die van ons loopt niet, die rent :p !! Levensgevaarlijk ;) !! Bambi is er niets bij :p
    Jildou heeft nu 4 kiezen en 8 tanden helemaal.. maar straks dus iig 11 ..

10. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Wat doet Jil het goed zeg! Ik zou het ook wel eng vinden hoor als Lucas straks gaat rennen. Ben nu al zo bang als hij los loopt dat hij tegen de punt van de tafel valt ofzo. Gilt Jildou nog? Het lijkt of het hier iets minder wordt, maar af en toe echt om gek van te worden.

11. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Pippo kom eens online........ Ik ben zo nieuwsgierig :D;)

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Meestal is Pippo rond half 9 wel online ;) :p

Ischa: Jildou haar gekrijs is weer minder, maar ik gooi het ook op haar tanden die doorkwamen.. Heeft vast niet fijn gevoeld!! Ja dat rennen vind ik ook wat eng, ook omdat ze van die mooie hupjes er tussendoor doet, heel leuk hoor.. :p Maar als ze gaat rennen buiten ofzo dan smakt ze nog wel eens tegen de grond..dat vind ik wat minder.. Bleagh..

13. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    HAHA, hier ben ik dan! ;)

14. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    owww ik ben ook nieuwschierig...
    ga ook even pbén

15. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    hihihi wat zijn we toch allemaal nieuwsgierig :D. Ach ja zijn we vrouwen voor toch.........

16. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    zo nu even verder reageren....

zouden vandaag gaan zwemmen in de ochtend omdat het dan gezinzwemmen is (dacht ik)
    niet dus!!! komen we daar mochten we er niet in, pas s'middags...
    bleek dat het alleen op zondagmorgen gezinszwemmen is!
    haha oops.

zijn we maar weer terug gegaan.

Ischa: balen zeg dat je weer op je oude afdeling zit. Met tegenzin werken werkt niet.. wat goed dat je een cursus gaat volgen. Hopelijk ben je dan snel werkzaam ergens waar je het wel leuk vind.

sam: zo Jildou heet al veel tanden/kiezen zeg.
    Denise heeft nog maar 4 tandjes.

17. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Dan ga je toch morgen weer een poging doen Jootje ;). Wij zijn nog nooit wezen zwemmen met Lucas, moet er toch ook maar een keer van komen.

18. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ischa: weet jij het al?? zit vol smart te wachten op een pb ;) hihi

19. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ischa: tja morgen kunnen we dus niet..schoonma is jarig

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh ik wil ook graag weer eens met Jildou zwemmen is zoo leuk.. Lekkere actie Jootje.. Was dat in H'veen?

Deel Deze Pagina