Ooh dat kan ook, de andere kant van ons !! Nou als Jildou nog morgenochtend heel fanatiek vroeg wakker is, gaan we even.. Jij ook? !! ooh .. hmmmz.. dat zeg ik leuk, maar dat kind heeft niet eens een badpakje En ik moet nog ewl in mn badpak passen
ja, zag ik op de website. Leek me ideaal. Is van half 11 tot 12, en dan alleen voor gezinnen met kinderen tot 15 jaar. om 12 uur begint dan het vrijzwemmen, maar dan is het altijd zo druk met de jeugd. Blijkbaar wonen we dan niet ver van elkaar af...
wel hé!!1 dacht al dat ik gek was...meende toch echt dat ik het had gelezen dat het gezinszwemmen er was op de zaterdag. najaaaa ik weet niet hoeveel je dan betaald..weet niet of ze voor het gezinszwemmen een ander tarief hebben
Jee wat kletsen jullie weer veel. Ben weer terug van het werk. Lekker rustig aan gedaan. Mag ook wel eens, haha. Duik nu bedje in, ben moei. Morgen weer.
Daar kom ik ook geregeld! Gister nog een heel lief jurkje voor van de zomer bij de C&A gekocht. En de Hema koop ik meestal ook leeg. Maar sommige merken hebben precies mijn smaak (meisjesachtig), maar ik koop het (bijna) nooit voor de volle prijs. Dat is mij veel te duur. Het is meer een sport om dure kleding zo goedkoop mogelijk te kopen. Vrijdag bij voorbeeld een Vingino bloesje met 70% korting. Kijk, dat vind ik nu leuk.
Vandaag zei mij man ook al of Deena niet te groot wordt voor bv... Ze krijgt ook 's ochtends en 's avonds, maar nooit in het openbaar (op mijn ouders na dan). En de kolf heb ik opgeborgen. Dat ding was nooit mijn vriend geweest. Maar ik ben er zelf ook nog niet aan toe om te stoppen. En Deena wil het zelf ook nog graag. Dus als ik naar Dubai had gemoeten (goh, zulke zakenreisjes heb ik nu nooit! ), zou ik 1x per dag kolven. Als Danique zelf nog wil, zou ik het gewoon blijven doen.
Jildou krijgt dus ook meerdere tegelijk... Deena zit nu op 8 tandjes en 1 kiesje. Alles kwam met 2 of 3 tegelijk...
Ja Jildou ook tot nu toe alles met 2 eigenlijk, maar dit gaat wel erg hard ... Ze loopt dus nu ook met dikke rode wangen rond, de stumper!!