Volgens mij heb ik alles weer gehad. Als ik iemand vergeten ben, sorry! Ik ga nu maar Deena's broek verschonen, stinkt hier een beetje...
Over stoppen met BV aan Danique : het zou idd wel lekker zijn als ik niet aan kolven hoef te denken in Dubai. En op zich is het ook wel goed zo, ik heb het lang gegeven en ze is al een grote meid. Als ze het nou zelf aan zou geven zou ik dat prima vinden. Wel jammer om weer een fase af te sluiten en ik zou het best missen, maar prima. Alleen, nu moet ik dus de knoop doorhakken en ik vind dat erg lastig. Vanmorgen dronk ze weer heel lang, ah gosh. Toch wel heel fijn..... Sam, sterkte met je vermoeidheid. Inez, buikspieroefeningen............ brrrrrrrrrrr! Maar daar verlies je toch geen vet mee? Dan zal ik toch echt ook moeten afvallen, en dan word ik op de rest van mijn lijf te mager want verder zit er niks te veel. Mooie maten heb je joh, geweldig! Pippo, wat fijn dat de echo helemaal goed was! Wat goed van je dochtertje! Jeetje Hartewens, wat moet je belachelijk lang wachten voor je afspraak bij de gyn. Hoop dat het je lukt de afspraak te vervroegen. Sterkte met je drukke week. Mone, wat fijn dat je weer even het hartje hebt kunnen zien kloppen, en goed bericht over natuurlijke bevalling. Jenny, wat naar dat je zo'n schuiver hebt gemaakt. Hoe gaat het nu met je? Leuke toekomstplannen Ischa! Lindada, misschien heb je wel gelijk..... 1x per dag kolven in Dubai is wel in het reisprogramma te doen denk ik. Mijn bmi is lager dan die van jou maar mijn buikomvang veeeeel groter, zo zie je maar wat een raar lijf ik heb! Hoe is het met Liesje op de wachtbank?
Nou net hier nog wat meegemaakt . Ik ging de hondjes eten geven, en 1 eet altijd in de keuken en de ander in de woonkamer omdat ze anders ruzie gaan maken. Dus ik loop met een bak met vleesbrokken de kamer in maar er lag een stukje lego van Lucas op de grond waar ik over uitgegleden ben en viel boven op mijn rug en mijn enkel was dubbel geslagen. Heb nu behoorlijk veel pijn aan mijn voet en kan er bijna niet op staan. De woonkamer lag ook helemaal onder de brokken . Even afwachten hoe het morgen is en anders even naar de huisarts. Heb al vaker mijn enkel verzwinkt maar nu voelt het toch heel anders. Ik zou ook niet weten hoe ik dan op het werk moet komen en 4 trappen op moet lopen.
Pff auuuw Ischa.... Levensgevaarllijk dat kinderspeelgoed !! Maar even rustig aan meis en idd anders morgen naar ha!! Of anders vanavond nog bellen naar ha-post als t ondraaglijk wordt!! KNuffel!!
Ja inderdaad als het nog erger wordt ga ik vanavond wel even. Lig nu met mijn been op een stoel en een washand gevuld met ijsblokjes erop om de zwelling tegen te gaan. Maar mijn voet is nu al helemaal stijf en heb hele gemene steken (net alsof er een mes in zit te steken). pfffffffff is echt weer iets voor mij .
ischa: hoe gaat het meis?? zakt de pijn al wat af? Natas: moeilijke beslissing moet je nemen met de bv, maar ik geloof dat ik het wel kan vinden in de oplossing van lindada
Ja inderdaad, belachelijk gewoon. En wie was er keihard aan het lachen, de dader . Schijnbaar was het nogal een grappig gezicht
Nee het zakt helaas niet ben ben ook niet iemand die dan snel naar de huisartsenpost rijd. Dus ik denk dat ik sowieso even wacht tot morgen. Misschien is het morgenvroeg minder erg.
Haha dat zal wel.. Monsters Ik had vanmiddag een lekkere opmerking over kor, hij hoorde het (wat niet de bedoeling was ) en gaf me een tikje zeg maar.. Haha niet denken dat ik mishandeld word hoor !! Komt Jildou vervolgens achter hem aan en doet het even na!! Ook niet best, die kinderen zien ook alles !!
Net nog even geprobeerd om een stukje te lopen maar kan nog amper op mijn voet staan maar volgens mij zolang je er nog op kan staan is het volgens mij niet gebroken.
Leuk maar oppassen idd !! HAHA Monstertjes !! Hmmz maar je kan wel de boel gescheurd hebben of wat dan ook.. Is t verder erg dik?
Ischa auwww!!! Sterkte.. ik kon met mn verbrijzelde teen er in ieder geval voor geen meter op staan.... even in de gaten houden.. kan ook gescheurd zijn he!! Liesje hoe is het op de wachtbank?? Pippo!!! Ikke ben ook heeel nieuwsgierig.. sorry verder niets blijven hangen.. kwam even snel voorbij wippen Hier alles goed, kleine meid gister beetje hangerig maar vandaag weer helemaal top! Krampjes zijn gelukkig zo goed als weg! Rens gaat ook lekker, is weer redelijk opgeknapt en slaapt weer lekker! Tot snel!!
hiih wat een verschil qua persoontjes dan dat de ene meer tandjes heeft hier julian 8 tanden en 4 kiezen en die loopt al bijna 3 a 4 meter los super dat hij nu wat gaat lopen dan gaat het echt snel
Goedeavond! Hier heeft ons zoontje 18 tanden in totaal...hij heeft er veel op korte tijd gekregen...en inderdaad veel kwijlen, rode wangen, veel met handje in de mond en wat verhoging gehad!
sjow ben der weer vrijdag morgen weg gegaan want me ma was 50 geworden en gister feest gehad ischa dat is niet slim ik zou wel even na laten kijken wie weet is het gescheurd en ook met bot breuken en scheurtjes kunnen sommige nog beetje lopen veder wel alles gelezen niet veel onthouden
Dat heeft Jildou sinds vandaag ook heel erg Pippo: Rode wangen, wat hangerig, kwijlen, handjes in de mond.. Komt wat aan !! En die heerlijke zure luiers !! Bengeltje: grappig die verschillen, want ik weet nog dat die kleine van jou heel vroeg stond, maar nu dus nog niet losloopt.. En Jildou duurde dat wat langer voordat ze stond en die had het lopen zomaar door.. Zo zouden we ook voor een duo-wagen kijken, maar ik denk dat die niet eens nodig is.. Kleine draagzak-jil wandelwagen of kleine kinderwagen en Jil meerijdplankje.