Ischa, nou een bericht was sowieso op z'n plaats geweest lijkt mij!!! Balen maar wat je zegt, heb je helemaal gelijk in.. Meid ga ff lekker je frustraties/ stress eruit fitnessen.. !! Komt wel goed met jou!!
Ach Ischa wat een teleurstelling. En ook niet netjes dat hij je niet even belt. Rare vent hoor. Sport het maar even flink van je af meid. Xxx treintje
@Ischa: wat jammer dat jij de baan niet gekregen hebt, maar ik vind het idd wel frappant dat hij niet liet weten hoe of wat! Hier gaat alles verder goed!met jou ook? Sportse!
Ischa, wat jammer dat jij die baan niet hebt gekregen en zo heel erg niet netjes dat ze zelf niet even een berichtje hebben gedaan. Succes met verder solliciteren en meid, het gaat je echt lukken hoor, een andere baan vinden. Lindaa, welkom terug. Liesje, hoe is het met jullie hond? Vandaag afspraken op het KDV gemaakt voor een eindgesprek over Alyssa en over haar afscheidsfeestje. Slik, zo komt het wel erg dichtbij ineens. En binnenkort zal ik ook nog een kennismakingsgesprek krijgen voor Yelina en bericht over wanneer zij mag proefdraaien op het KDV. Ben benieuwd. Ben ik straks zomaar ineens 2 hele ochtenden 'kindloos'. Zal best even wennen zijn.
Ischa ik vind het echt onbeschoft dat ze niets hebben laten weten, dat vind ik niet normaal! En er is altijd een reden, jammer dat ze geen open kaart spelen. Maar zoals je al zei, misschien ben je wel veel beter af dat je niet bij dit bedrijf werken gaat! Sam lekker genieten op zijn tijd hoor!!! Positief toch wat extra begeleiding wordt je helemaal een superjuf! Liesje ik hoop dat je hond weer veilig thuis is en bij ligt te komen...
RebbelBericht... luna is in t ziekenhuis opgenomen met t rs virus.gelukkig niet aan zuurstof maar moet in ieder geval 24 uur blijven ter observatie. t zit jullie ook niet mee hè.dikke knuffel en beterschap meis.
Rebbel, he verd..... Het zit jullie niet mee. Hoop dat jullie meisje snel opknapt en snel weer mee naar huis mag. Dikke knuf. Mariss, het gaat inderdaad harder dan we zouden willen. Zei het van de week al een keer, Alyssa heeft gewoon stiekem ergens een jaartje overgeslagen. Al zal het wennen zijn, zal ik me evengoed wel vermaken. Nu werk ik nog op de middagen dat Alyssa naar het KDV gaat, straks zal ik dat op de ochtenden doen dat Yelina naar het KDV gaat. Tot voor kort werkte het prima om de middagen te werken terwijl Alyssa op het KDV zat en Yelina in bed lag, aangezien zij rustig een tuk van een uurtje of 4 maakte. Inmiddels denkt zij anders over de middagrust en is het al snel gedaan met mama's werkuurtjes. Vandaar dat ik straks oo de ochtenden dat zij er niet is ga werken.
Goedemorgen allemaal! Hier een vreselijke nacht gehad zeg! Michelle was al om half 3 uit bed! :S Had ik ook wel een beetje verwacht omdat zij gisteren zo moe was, dat zij om kwart over 6 al KO in bedje lag.. Ik heb een enorme rugpijn, en weet amper nog hoe ik zitten/liggen/bewegen moet, dat ik mijn werk heb afgebeld en vanmiddag om 3 uur naar de HA moet! Ik heb al een poosje last van stuitje en onderrug.. maar sinds dinsdag enorme pijnen onder mijn schouderblad.. even laten nakijken! @Rebbel: beterschap meis met Luna en dikke knuff! @Dombo: ze worden al groot he, zelfs al zo eigenwijs aan het worden dat ze geen middagdutje meer willen doen haha! @Liesje: hoe gaat het daar nu?
Rebbel, heel veel beterschap toegewenst voor Luna en hopelijk mag ze snel naar huis! Dikke knuffel! Linda, ai das vroeg uit bed dus...heeft ze dan niet meer geslapen? En veel beterschap met je rug, schouderblad...misschien zit het vast van de stress???
Pippo, ik heb er ech geen idee van! Ik ben sowieso iemand van de chronische nekpijnen, en last van onderrug en stuitje kreeg ik bij de zwangerschap (nooit helemaal over gegaan) maar zon extreme rugpijnen als nu nog nooit gehad! Mssn is het onbewuste stress.. want heb natuurlijk nog steeds de strubbelingen met mijn moeder ( die met de dag steeds meer escaleren)
Lindaa, vervelend dat je nog steeds zulke problemen met je moeder hebt. Rugpijn kan inderdaad worden veroorzaakt door stress. Denk je dat het er in zit dat je de problemen met je moeder kunt oplossen? Ik heb zelf door bepaalde omstandigheden in m'n jeugd een eetstoornis ontwikkeld. Daar ben ik nu mee aan het werk. Probleem 1 is aangepakt, het overgewicht is weg. Probleem 2 ben ik nu mee bezig, de oorzaak van m'n eetstoornis aanpakken om het zodoende te kunnen verwerken en een plekje te geven en achter me te laten. Het verhaal is te lang om zo even neer te pennen, maar het komt er in het kort op neer dat m'n broertje en ik met name psychisch maar ook lichamelijk zijn mishandeld door m'n moeder en dat m'n vader al die tijd z'n kop in het zand heeft gestoken en het heeft laten gebeuren. M'n moeder leeft helaas niet meer dus die kan ik niet aanspreken over wat er indertijd is gebeurd, maar m'n vader is er nog wel. Het vervelende is dat hij nog steeds op dezelfde manier naar z'n kinderen toe is als vroeger. Z'n huidige vrouw heeft laten we zeggen wat vreemde nukken, botviert die op haar eigen kinderen en op ons, maar owee als we er voorzichtig wat van zeggen, dan krijg je de wind van voren van m'n vader. Beetje erg irritant dat hij nog steeds niet voor z'n kinderen op wenst te komen en alleen maar voor z'n vrouw. Ze snappen er ook niks van dat ze met geen van de kinderen een zeer matig contact hebben en dat ligt ook zeker niet aan hen maar aan ons, de kinderen. Tja, niet iedereen heeft een vergrootglas en een gehoorapparaat nodig om goed te kunnen zien en horen wat er gebeurt. Maar goed, morgen dus een alles of niks gesprek met m'n vader en z'n vrouw. Ik ben er klaar voor, wat de uitkomst ook mag zijn. Zelfs als het inhoudt dat het contact wordt verbroken. Want mijn gezin en onze rust is me heel wat liever dan een waardeloos contact met m'n vader die me niet respecteert voor wie ik ben. Heb een en ander op papier gezet om morgen niet met m'n mond vol tanden komen te staan en om m'n ei zodoende goed kwijt te kunnen. Wat dit betreft ben ik de laatste weken wel erg trots op mezelf. Er zou een tijd zijn geweest dat ik bij de minst geringste problemen naar eten zou hebben gegrepen, maar daar heb ik tot nog toe nog geen behoefte naar gehad. Sta dus flink wat steviger in m'n schoenen nu. Maar genoeg over mij. Jij hebt op dit moment een probleem met je moeder, dat vreet aan je en meid, echt, pak het aan. Je gezinnetje is veel te belangrijk om je door deze omstandigheden 'op te laten vreten'. Dikke knuf.
Ach Dombo, ik wens je veel sterkte morgen met het gesprek, hoop dat jullie een gesprek zullen hebben trouwens... Hier ook een heel verhaal over mijn moeder, maar goed, wil het er niet over hebben...heb het verwerkt na ons verlies van on s 2de dochtertje...mijn gezin komt op de eerste plaats en dat is voor mij het voornaamste!
hoi meiden, Luna is gelukkig weer thuis!! ze was al vanaf zondag verkouden en gister was de piek van het rs virus, dat zit op dag 5. het kan zijn dat hele jonge kindjes ademhalingspauzes krijgen van het rs vrius, dus daarom wilde ze haar houden en aan de monitor. verder deed ze het best aardig, dus gelukkig had ze geen zuurstof nodig. zou die verder gaan zakken zou ze die krijgen, maar gelukkig bleef het zuurstofgehalte goed en had ze geen pauzes in de ademhaling. dus lekker weer mee. de meeste kids zijn er zieker van, dus echt goed dat zo'n klein meisje het zelf aardig kan herstellen allemaal. ze wilde geen risico nemen omdat ze nog zo jongis en ik ook niet natuurlijjk. vanaf nu moet het weer af gaan nemen en we merken vandaag al dat ze weer makkelijker de fles leeg drinkt. hopelijk is ze weer snel helemaal beter. Milan heeft het ws op het kdv opgepikt en haar aangestoken. alleen worden kids van Milan zijn leeftijd er niet zo ziek van, alleen flink verkouden. hopelijk zijn we nu echt klaar met het zkh!!! liefs rebbel
Rebbel, gelukkig is Luna een vechtertje! En leuk dat jullie al naar huis mochten! En duimen dat het nu eens mag gaan stoppen die ziekenhuisopnames!
Allamaal, bedankt voor jullie lieve woorden aan mij! Het afscheid was gisteren zwaar, ontzettend zwaar en ik heb m'n ogen uit mijn kop gejankt, maar gelukkig heel mooi en warm. Nu komt met name voor mijn moeder de grote klap, ze is helemaal stuk en heeft niet dezelfde veerkracht denk ik als toen mijn vader overleed. Ik ga er dit weekend slapen, maar ja daarna begint helaas het gewone leven weer en zal ze het toch alleen moeten proberen. Ik vind haar zo zielig, net een ziek vogeltje. Ik heb het vorige topic niet meer bijgelezen, alleen deze 6 pagina's, maar helaas weinig tijd meer om te reageren want ik moet zo weer naar mijn moeder toe. Dus even kort : Dombo, heel veel sterkte morgen met het gesprek. Liesje, ik duim voor je hond Rebbel, godzijdank is je kleine meid weer thuis Ischa, verdarrie meid wat balen.