en nu op naar de 20w echo! in de loop van de week wordt het weer spannend voor mij....mijn nod komt eraan
Ja nog 12 nachtjes !!! Ben er nu ook wel aan toe moet ik zeggen.. pfff !! Spannend zeg Ischa , hoe is het ??? Leef je nog??
Sam, wat goed zeg! En een dikke proficiat met je huwelijksverjaardag vandaag! Al 2 jaar man en vrouw!
Ik vrees dat Ischa veel zal moeten rusten met haar voet, klonk zeker niet goed! Eventeel intapen? Maar hoop dat ze gauw iets komt melden... HAHA Liesje, we hadden al een vermoeden dat het deze week was En wat denk je?
Aaa wat zielig Rebbel!! Wij gebruiken Sab Simplex en Friso comfort... Nu zijn we (alweer) aan het switchen van voeding.. We gaan nu over naar voeding voor hongerige baby's.. ze blijft maar eten.... Zal zo eens even gluren naar je foto's! Hoe gaat het bij jullie snachts? BIj ons komt ze om de 4 uur meestal maar soms ook nog om de 3 uur... hopenlijk gaat ze dat snel wat oprekken Ischa heel veel sterkte, hoop dat het meevalt met je pootje! Sam, 2 jaar getrouwd lees ik.. Van harte!! En spannend hoor bijna de 20 weken echo.. Wil je nog steeds niet weten wat het wordt? Liesje, zal voor je duimen.. !!
Haha neej bruidje We loeren wel stiekem Maar neej, laat het maar mooi als verrassing Is goed bevallen !!
pff ik wil het echt wel weten als ik weer zwanger ben ben veelte nieuwsgierig wel doe ik net als bij julian het voor iedereen geheim houden behalve voor ouders
Ischa, sterkte zometeen in het ziekenhuis. Sam, gefeliciteerd met je trouwdag! Liesje, spannend! Bruidje, kan me voortellen dat je overgaat op voeding voor hongerige baby's. Hoop dat het helpt, maar wees wel voorzichtig met overstappen. Teveel switchen van voeding kan ook weer problemen geven. * geeft zichzelf even een flinke schop onder de kont om weer even aan de administratie te gaan *
@bruidje...mischien een idee om over te stappen op nutrilon.? Mathijs had ook altijd friso vanuit het ziekenhuis al maar had ook constant krampjes en bleef voeding terug geven... elk soort friso geprobeerd eindelijk met 6 maanden geprobeerd met nutrilon...en voila manneke sliep ineens de nachten door weinig tot geen krampen meer. Wij zijn ervan overtuigd dat het aan de friso lag... als het dadelijk om de en of andere reden niet lukt met bv gaan onze beebs ook aan de nutrilon.. Mathijs heeft nu nog steeds de peutermelk voor bij zijn pap etc... mischien het overwegen waard ?
Nou daar ben ik weer, heb vanmiddag even geprobeerd te slapen. Gelukkig is mijn voet niet gebroken maar wel zwaar gekneusd. Heb al vaker iets flink gekneusd gehad maar nog nooit zo'n pijn als nu. Heb ibuprofen gekregen maar helpt nog niet echt. Mijn werkgever verwacht dat ik over 3 dagen wel weer kan lopen . Ik blijf vannacht ook beneden op de bank slapen, weet echt niet hoe ik de trap op moet komen. Vanmorgen ben ik op mijn kont de trap af gegleden. Sam gefeliciteerd met jullie 2 jarige bruiloft. En fijn dat alles weer goed was bij de vk. Liesje spannend hoor meid die wachtdagen weer. Ik zal wel voor je duimen, heb ik nu toch tijd genoeg voor . Sorry verder weet ik niet meer wat er geschreven is. Ik ga weer even naar de bank hinkelen en met mijn been omhoog.
Ooh bakkes Ischa, zwaar gekneusd doet soms zelfs zeerder als gebroken zeggen ze toch?? Sterkte en beterschap.. En die werkgever lult maar even door!! Rustig aan hoor en anders gewoon de arbo-arts bellen!!! Hier een zere buik.. Ik heb een navelbreuk (vanaf mn geboorte al) en bij Jildou nergens last van gehad, maar steekt nu wel wat. Naast mn navel zit nu ook een bobbeltje, wat niet erg is volgens vk, ze kan er toch niets aan doen.. Zolang het geen pijn doet.. uuh ja, spontaan nu dus wel !! Nou ik ga zo de boel afsluiten, straks cursus.. Hier verder leuke middag gehad met Jildou en vriendin en dochter in ballorig. Jildou was helemaal happy !! Nu lekker in bad en hopelijk zometeen na de fles lekker slapen !!