ZNM mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    bij mijn vader bleken juist de verheven moedervlekken de boosdoeners.
    Maar goed, we horen wel wat de ha zegt.

2. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen dames,
    Wat hebben jullie weer gekletst :)
    Eens kijken wat ik onthouden heb:

Sam gefeliciteerd met jullie 2-jarig huwelijk! En leuk hoor binnenkort de 20 weken echo! Wij mogen 9 maart!

Ischa, is wel een stunt idd om niet met de gladheid maar over een lego blokje zo'n val te maken! Beterschap, en idd bel de bedrijfsarts! Want halen is 1 ding, 4 trappen opdragen doet hij dan? (ik vind het belachelijk!)

Jenny, wat een verhaal, sterkte! Hopelijk kun je snel bij een dermatoloog terecht en stelt deze je gerust!

Natas, sterkte met je beslissing! Hoe gaat het met je moeder ondertussen en haar rouwverwerking?

Rebbel, wat een leuk stel zijn die twee van jou samen!

Bruidje, wat vervelend dat Luna zulke krampjes heeft! Ik hoop dat het snel wat beter gaat!

Liesje, spannend deze week NOD!

Hartewens, ik zou het ook eens via de huisarts proberen, nee heb je ja kun je krijgen....

Jootje veel plezier met klussen!

3. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    En wij mogen straks weer eens gezellig naar het cb! Ben benieuwd hoe Pieter het bij de statistieken doet :)

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    dank je meid!

@sam: fijn dat alles goed was bij de vk!

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hier onrustige nachten ivm de krampjes, maar de nachten dat het beter gaat maakt ze 5 uur, een keer 6 uur. wel tussendoor een keer wakker van de krampjes denk ik, maar met fiep slaapt ze dan verder.
    succes met het veranderen van de voeding!

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    heb ook even bij jou gegluurd! ;) mooi meisje!

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    aah balen zeg! knuffel!

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    dank je! ze zit er maar heel kort in, puur om haar even rechtop te houden ivm spugen. met twee kids valt het niet mee om haar dan steeds bij me te houden.

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    op valentijnsdag ;)
    maar ik heb mijn ei volgens mij 2 dagen eerder gehad dus ik hou rekening met de 12e ;)

10. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @jenny: poeh hee! :( sterkte!

@ischa: beterschap, wat een baas zeg!!

nou ik ben gister begonnen met de nutramigen voor koemelkallergie in overleg met het cb. gister leek ze al meteen rustiger na de voeding en vannacht ginghet ook best redelijk, maar vanmorgen was het drama na de fles! echt veel spugen en erg onrustig! zou ze moeten wennen aan de nieuwe voeding? en zou ik misschien toch eens nutriton moeten proberen? ik wilde daar mee wachten om eerst eens te zien wat deze voeding doet. zo ook met het middel tegen krampjes anders weet ik natuurlijk nog niet wat werkt. maar misschien dan toch eens nutriton erbij gebruiken, misschien wordt haar lijfje dan eerst even wat rustiger. pfff... ik geniet volop van mn meisje hoor, maar het is echt zo zielig! ik heb een topic geopend bij voeding, misschien zijn er mensen hier op zp die er meer over weten. nu net weer gegeten en het zit er nog in en ze is rustig! duimen.

liefs rebbel

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hier kan ik me alleen bij aansluiten !

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    spannend hoor...heb jij ook een uitnodiging gekregen dan?

ik ben met Rihanna nog niet weer op het cb geweest ;)

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Rebbel mooie foto's meid!

alles verder goed met jou?

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    met mij prima! dank je!
    spannend weer voor jou, ik duim voor je!

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dankje....ondanks dat ik wel wat symptomen heb, heb ik er geen vertrouwen meer in, want sinds gisteravond heb ongikrampen
    (is trouwens wel erg vroeg voor mijn nod van 14/2 ;))

16. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ik begrijp het niet helemaal, een uitnodiging?

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    de laatste keer dat ik op het cb ben geweest was rond 14 maanden en sindsdien ben ik er niet meer geweest.
    rond 1,5 jaar zouden ze weer moeten, daar krijg je een uitnodiging van thuisgestuurd...die heb ik nog niet gehad, ik dacht dat je daarom naar het cb ging

18. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Aah, ons cb werkt anders, je maakt iedere keer weer een afspraak, dus deze afspraak is gemaakt de vorige keer dat we daar waren :)

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    oooh okay...hier dus niet....dus ik ben er ook nog niet weer geweest

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Doorgaans veranderd dat na het 14 maanden consult. Dan stap je nl ook over van het baby bureau naar het peuterbureau. DAt geeft hier twee merkbare verschillen, nl dat de afspraken alleen overdag zijn en niet meer op het avondbureau. En de afspraak krijg je schriftelijk en wordt dus niet ter plekke voor de volgende keer gemaakt.

Hier overigens geen 1,5 jaar consult. Dat doen ze hier alleen bij een eerste kindje. Dus ik hoef pas in de zomer weer.

Deel Deze Pagina