ZNM mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    zielig hoor
    Beterschap!! ik hoop dat het gauw helpt!

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    balen is dat het

beterschap voor hem!

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    sluit ik me helemaal bij aan!

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ischa, gelukkig maar dat je zo'n fijne arbo-arts hebt getroffen, al moest je er wel een eindje voor rijden. Nu is het aan je baas om een en ander voor je te regelen voor volgende week.

Sam, fijn altijd, die nachtmerries in een zwangerschap. Had ook altijd van die heftige dromen. 1x dat Alyssa in een trapgat was gestort en dat we daarna een begrafenis konden regelen. Brrrrrrrrrrrrr.

Jenny, hoop dat Ruben snel baat heeft bij die emulsie. Jeuk is zo heel erg niet fijn.

5. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    nou wij zijn weer terug van de kapper. Is een kapper aan huis die bij ons in de fam altijd in keer in de 5 weken komt. Kunnen we allemaal geknipt worden. S'middags de kids en sávonds de volwassenen.
    Ging best goed. Ze wilde niet heel stil zitten, maar er hoefde maar een klein puntje af gelukkig.

die emulsie van vsm is geweldig spul. Hopelijk helpt het ruben snel. Jeuk is zoooo vervelend.

6. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Ischa: 55 km is wel erg ver zeg! gelukkig een aardige arts. Hopelijk volgt je baas het advies van de arts ook op!

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Rihanna moet eigenlijk ook eens naar de kapper...maar ik denk dat ze lekker tegelijk met mij gaat, want ik moet ook hoognodig

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Idd Ischa fijn dat het een aardige arts was, jammer dat je zo'n eind weg moest.. Bleagh.. Beterschap daar in huis!!

Jenny beterschap met de lieve schat.. Hij ziet er echt niet uit!!!

Verder hier weer heelhuids thuis hoor ;) .. Wat een lieve baby :D

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    vanavond lekker het huis voor me alleen! manlief gaat dus vanaaf te knippen. Ik sla deze keer over. De vorige keer zat het voor geen meter dus nu eerst even een beetje met rust laten het haar

10. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    jeetje jootje, wat heeft je meisje een volel bos! Althans ik neem aan dat de kleine jongedame in jouw avatar je dochter is.
    Hier begint het babydons nu eindelijk iets zichtbaars te worden. De eerste keer kapper zal nog wel even duren denk ik.

11. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ja jenny...klopt! denise heeft een vol bos met krulletjes! :)

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Prachtig :D Wou dat Jildou die had.. Dat is dus stijl eerste klas ;)

13. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    jaron begint nu ook wat krul te krijgen. Ik vind dat zo leuk1 ik heb zelf flinke slag en mijn man vroeger (nu kaal) ook krullen. We zijn ook beide rossig dus we dachten altijd dat wij wel een meisje met rood haar en krullen zouden krijgen. Geen van de drie is gebeurd! Ruben heeft nagenoeg stijl haar. Timo heeft mijn slag maar die heeft zijn haar zo kort dat het geen kans krijgt om tot krul te komen. Zo jammer dat hem dat lange niet staat zoals ruben dat heeft.
    Jaron begint nu wat krul te krijgen. Ik zou het erg leuk vinden. Bij mijn man borrelt een jeugdtrauma op dus die hoopt dat jaron mijn haar heeft en niet het zijne.

14. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    haha, grappig.
    Ik heb nu wel een slag in mijn haar, maar als baby had ik dus echt stijl haar!
    Dick had krulletjes en is nu stijl.
    Kan dus alle kanten nog op met het haar! maar hoop toch wel dat ze haar krulletjes houd.

15. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Liesje, je maakt het spannend! Ik zou een testje wagen ;)

Jenny, gecondoleerd meid...en veel sterkte nog...dikke knuffel

Sam, bah wat nare dromen...maar das als je zwanger bent ;)

Ischa, ben heel blij dat arbo-arts je deze week rust heeft voorgesteld...ben je toch echt niet aan het zeveren zoals je werkgever misschien denkt...ben blij dat je toch bent thuisgezet...en denk eraan, veel rusten...en heel veel beterschap aan je mannetje toegewenst!

Aan iedereen een dikke knuffel!

16. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Jootje, hier hebben we zoonlief ook nog maar 1 keer laten knippen en das al een eindje geleden...maar goed aan de oren zou het in principe terug mogen geknipt worden ;)

17. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Hoihoi,
    nee heb jullie niet weer verlaten hoor. Even paar drukke dagen gehad. Heb niet teruggelezen, alleen laatste pagina even.
    Ooow Jenny, het meisje wat jullie dachten te krijgen woont hier:D Rood haar en krulletjes. Laatst was ze naar de kapper geweest, alle krullen weg. Nu komen ze weer terug gelukkig!
    Ben een beetje overspannen aan het raken op werk. Niet best. Maar komt vast weer goed.
    Heb ziekenhuis gebeld of ik eerder kon dan 15 april. Nu 29 maart... nog niet veel vroeger, maar scheelt weer 2 week.

18. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    goedemorgen!
    dacht er zal wel weer een bult gekletst zijn, maar het is juist heel rustig!

Heb eindelijk alle foto's uitgezocht die ik wilde bestellen. En ja, ik wet het ik lijk wel gek, maar ik ga ze dus nog ouderwets inplakken.
    Heb het nog netjes gedaan, zijn er 429 geworden van de vele foto's de we hebben...dat word veeel plakken ;)

19. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hartewens: fijn dat je toch nog 2 weekjes eerder kunt komen. Tis niet zo heel veel eerder, maar scheelt toch weer!

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hier nog steeds geen rood te bekennen..heel misschien dat ik vanmiddag een test ga halen
    ik heb verder geen krampen meer, wel met vlagen misselijk en weinig zin in eten en drinken. heb het ontzettend warm en dan weer koud, heb een vreemd bol/hol gevoel in mijn buik, net moest ik heel nodig plassen maar er kwamen maar een paar druppels
    ik durf er niet op te hopen dat het raak is ;)

Deel Deze Pagina