Hoi meiden, Ik ben helemaal gebroken, deze helse pijnen slopen mij een beetje! Ik ben vanmiddag bij de arts geweest.. en het blijkt dat ik zo krom als wat ben haha! ( tsja maak er maar grappen over lindaa) mijn rug loopt dus in een "s" vorm, en alle spieren die bij mijn schouderbladen zitten blijken "ontstoken" en "zwaar geiiriteerd" vertelde mijn HA! ze kon de pijnlijke spieren zo "beetpakken" alsof ze gewoon dwars door mijn rug kon heenkijken ofzo.. vet vaag.. maar goed! Ik moet dus super voorzichtig doen momenteel ( lees: geen zwaar werk )en ze willen beginnen met fysio.. maandag zal ik dus bellen voor een afspraak.. Gelijk alles verteld aan mijn bazinnetje en vanaf nu wordt ik ook op het werk ontzien van al het zware werk! we gaan het zien! @Dombo, jeetje jij hebt ook heel wat achter je kiezen gehad dus! KNUFF! maar ik maak mij zo min mogelijk druk om haar, maar zij laat mij (jammer genoeg) niet met rust! Van de week heeft zij en mijn broertje mij compleet uitgescholden op msn waardoor mijn bloed is gaan koken.. ik was een KK H*ER, een SCHEINHEILIGE STINK SL*T en "IK ZOU ER NOG WEL ACHTER KOMEN MET DAT KIND VAN ME!" dit zijn dingen die je niet zomaar aan de kant kan gooien,, sterker nog.. het liefste brak ik beide hun poten! ( sorry maar wordt al pissed van schrijven over hun!) Ze naaien mij steeds op, en nu al in zoverre dat ik met iedereen van de fam. ruzie heb en de enige die nog normaal doet mijn opa is.. het verhaal is te lang om hier allemaal neer te zetten..maar dit is gewoon een hele moeilijke situatie! ik wil zo graag rust en leven met mijn meiske en vriendlief.. maar ZIJ vinden dit kennelijk leuk.. :S een hele dikke knuff voor Natas, en Rebbel wat fijn dat Luna thuis is.. ( zie nou pas dat je dus bevallen bent van Luna )
Zooo heftig dagje met heftige berichtjes lees ik!! Lindaa: pfff dat klinkt niet best. Rustig aan meis!!! En een hele dikke knuffel!! DOmbo: Heel veel succes morgen!! Jeetje ook een heftig verhaal zeg !! DIkke knuffel alvast van mij!! Natas: Pff ook al zo'n heftige tijd achter de rug en nog komende.. Heel veel sterkte meid en dikke knuffel.. Gelukkig ook nog goed nieuws: Rebbel fijn dat ze weer thuis is.. En jeetje Luna alweer een maand oud!! Geniet lekker van je gezinnetje meid!!! En hier... UUhh snotterig Verder wel lekker gewerkt vandaag en vanavond een goeie deal gemaakt met de winkel en dinsdag krijg ik m'n wasdroger. Ben helemaal blij !!
Rebbel, gelukkig dat jullie meisje weer thuis is en weer aan de beterende hand. Natas, jullie hebben een zwaar maar mooi afscheid gehad. Verdrietig voor je moeder dat ze dit nu voor de tweede keer heeft moeten meemaken. Als je jonger bent is het evengoed erg om je partner te moeten verliezen, maar in de regel ben je dan wel wat flexibeler om dit redelijk op te kunnen vangen dan wanneer je al ouder en daarbij ook nog eens ziekelijk bent. Nogmaals dikke knuf voor jou en je familie! Lindaa, ook voor jou een dikke knuf. Lijkt me vreselijk dat je moeder en broer steeds zo te keer gaan tegen je. Lijkt echt nergens op. Natuurlijk wil je gewoon rust voor jezelf en je gezinnetje. Het lijkt me niet dat een goed gesprek met haar verbetering zal brengen. Hoop dat je een manier weet te vinden om hier mee om te leren gaan. Gelukkig maar dat je in ieder geval nog wel goed contact hebt met je opa. Jouw rug klinkt als die van mij trouwens, ik heb ook zo'n mooie vervormde rug. Die vervorming zal helaas blijven, de pijnen ben ik dankzij manuele therapie zo goed als vanaf. @all, thanks. Ik heb met mannetje doorgenomen wat ik morgen aan mijn geachte familie kwijt wil en daar mogen ze het mee doen. Ben toch wel benieuwd naar hoe het af zal lopen, maar gek genoeg ben ik (nog) niet nerveus.
Hé Sam lekker hoor! Goed geregeld... Lindaa rot van je rug, hopeljk kan je een goede fysio vinden en die zijn echt goud waard! Enne je familie, kan me niet voorstellen hoe veel je kan trekken, maar dit... Stop lekker je energie in je eigen gezin, al die negatieve energie levert je niks op. Maar ja negeren is lastig. Dombo jij hebt blijkbaar al een hele weg gegaan! Goed dat je zo gegroeid bent, ik denk dat je helemaal gelijk hebt! Jouw gezin is belangrijk de rest is bijzaak. Succes met jullie gesprek. Luna snel weer naar huis hoor dapper meissie! Natas, ik weet niet goed wat te zeggn. Uiteraard wens ik je sterkte de komende tijd, hopelijk kan je moeder haar weg toch snel vinden, fijn dat je er voor haar kan zijn zeker dit weekend. Dikke knuffel
Goedemorgen! Sam wat leuk dat je dorpje op tv was! heb het niet gezien, kijk nooit popstars haha! Hier helaas weer met pijn uit bed gestapt.. gaat weer een moeilijk dagje worden! Vriendlief is ook nog aan het werk dus ik moet maar rustig aan de boel hier zien te klaren! Het eerste wat ik vanmorgen bij opstaan dacht, was IS HET OVER?? nou mooi niet! dus dadelijk maar weer aan de PM en we zien wel!
Lindaa, sterkte met je rug vandaag. Hoop dat de pijn snel wegtrekt. Sam, wat leuk dat jullie dorp op TV was met Popstars. Helaas heb ik het niet gezien. Enne, thanks! Ik ben er echt heel erg blij mee, dat ik nu als slanke den door het leven mag gaan. Nu nog uit zien te vinden op hoeveel calorieën mijn lijf het het beste zal doen, waarop ik niet verder afval maar gewoon lekker gelijk blijf.
Maar dat komt dan vast ook wel goed Dombo !! Je kunt het.. Lindaa sterkte vandaag.. Hier al veel gedaan vandaag.. M'n moeder haalt straks Jildou haar mooie roze bankje op en kreeg met de post zonet een dvd van teletubbies voor Jildou.. Nou ik dacht al, die is van mn ouders en ja hoor HAHA.. Lief !! Jildou is er helemaal gek op !!
Boven verwachting is het gesprek tussen m'n vader, m'n broertje en mij gisterenavond erg goed verlopen. Tot onze grote verrassing kregen we zelfs steun van z'n vrouw. M'n vader gaf aan wel wat te hebben meegekregen, maar had geen idee van de ernst van de situatie vroeger. Hij is er erg van geschrokken, begreep nu veel beter waarom het contact tussen ons steeds moeizamer verliep. Hij heeft beterschap beloofd en wilde het goedmaken met ons. Ben benieuwd. Het was een pittig avondje, het heeft erg veel energie gekost en ik ben volkomen leeg en uitgeput nu, maar dat heb ik er wel voor over. Boven alles ben ik erg trots op mezelf dat ik het allemaal zo goed onder woorden heb weten te brengen. Ooit is er wel eens een kleine opening geweest, maar toen klapte ik dicht. Ben sindsdien in allerlei opzichten gegroeid en nu ging het wel goed. Zonder verwijten en puur vanuit mijn gevoel en dat heeft heel veel indruk gemaakt op m'n vader (en z'n vrouw).
Hoi allemaal! Ik was jullie kwijt.. maar gelukkig weer gevonden... Inez wat goed van je zeg, je zult je wel opgelucht voelen! Sam wat een schatje is het toch.. Lindaa, sterkte meid.. lijkt me erg vervelend! Hier alles goed, best druk zo af en toe... Manlief moet dinsdag weer gaan werken dus dan ben ik on my own.. gelukkig komt mn moeder helpen woensdag en vrijdagochtend wanneer allebei de ukkies thuis heb.. Nachten zijn best pittig, ze komt zo om de 3, 3 1/2 uur.. ben benieuwd wanneer er wat langer tussen gaat zitten..Vannacht ook nog een half uur krampjes gehad.. is zo zielig.. maar gelukkig valt het over het algemeen mee.. Gister is ze voor het eerst mee geweest op visite. Mn moeder was jarig.. ze heeft het top gedaan! Dus dat biedt perspectief