ZNM mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Heee,
    Ik kom hier eens even langs koekeloeren. Ben toch nog wel een beetje oude bekende van de ZNM, maar kon het nooit bijbenen.
    Leuk om te lezen hoe het jullie kindjes vergat.
    Maar wat ik nou echt niet snap is de banner vn Hartewens.
    Is jouw dochter al 11 maanden en 5 dagen????
    Ik dacht dat ze maar een pr dagen met Yara scheelde.

Maar anyway het gaat snel!

Ik lees nog wel eens verder bij, groetjes in elk geval.

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dank je Jootje!

Inez, nee ze heeft sindsdien geen gesprekken meer gehad. Die rouwverwerkingbegeleiding blijft wel contact met haar houden, ze zullen haar weer bellen.

3. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Heee Anna wat leuk! Ja ons meisje is echt al zo oud, haha. Ik zie bij jou geen banner. Ik dacht ook dat ze een paar dagen scheelden, maar is ze nu ouder of jonger?
    Ik heb WEEKEND!!!!
    Ischa, balen van je werk. Maar geloof wel dat ze je kunnen verplichten zittend wer te doen. Volgens mij moeten ze dan wel vervoer regelen. Ze moeten je in ieder geval alternatief werk aanbieden.
    Natas, heftig hoor, knuf.

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Annna wat leuk :D !! Hoe is het met je?

Hier een nacht geslapen :D Jahoe ;) En vandaag 20 weken alweer :D :D !! Joepie :D :D !!
    Verder beetje aan het balen. Man o man, ik heb woensdag de benedenverdieping helemaal gezogen, gedweild en weet ik het wat, nou gister hele dag niet thuis geweest, maar schoonma en schoonzusje hier wel opgepast. Man wat zijn dat een asociale troepmakers.. Je wilt die vloer hier niet zien!!! Schaam me dood, vanavond krijgen we visite, hoop dat ik het voor die tijd nog ff snel kan doen.. M'n moeder is namelijk nogal schoon en die komen ;) :p !! Belachelijk dat het zo moet :( :( Doe gewoon je schoenen bij de deur uit zou ik zeggen en maak de hondenpoten even droog.. Grrrr... Zo dat moest er ff uit :p !!

5. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Sam van harte met je 20 weken! O jee dus nu moet je nog aan de poets!
    Goedemorgen trouwens!

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik heb vanmorgen natuurlijk weer getest en er staat een heel licht pennestreepje, dit geldt volgens mij niet als posi toch?

7. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Dit gaat een zware dag geworden.
    Toen ik gisteravond laat thuis kwam van mijn werk stond de straat vol met auto's (woonerf dus de auto's stonden allemaal op het middenbermpje wat wij hebben). Buurman is toen gekist (van bed in kist gelegd). Vannacht heel naar (echt heel naar) gedroomd over buurman.
    Vanmorgen vroeg stond de rouwauto er alweer vroeg om buurman op te halen. Omdat ze de draai niet konden maken gingen ze achter eruit. Ruben zat gelukkig in bad dus hij heeft niets mee gekregen. Daarna kwamen ze voor het laatst langs het huis gelopen. Buuf met 2 dochters voorop, auto erachter. Ik zat toen net te voeden. Ik zag de rode ogen van het oudste meisje (11) en dat deed toch wel krak bij mij. Tranen liepen over mijn wangen. Daar zat ik dan te voeden terwijl zij afscheid moeten nemen van hun lieve man en papa.
    Dat wordt straks bog wat bij de uitvaart. veeg mij maar op.
    Ik heb er nu al barstende koppijn van. Maar goed, wat ik voel staat in het niets met wat zij voelen.

8. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    nou........ :)

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    bah wat akelig altijd om te zien....

ik wil je heel veel sterkte wensen meid en een hele dikke knuffel

verder weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen :(

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik dacht altijd dat een pennestreepje niet posi gezien mocht worden

maar nu heb ik een digi gehaald...duidelijk kan het niet worden toch ;)

11. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh Jenny vreselijk, ik kreeg de tranen in mijn ogen van jouw verhaal :(. Heel veel sterkte.

Dit verhaal doet mij weer denken aan mijn oom die op 53 jarige leeftijd overleden is en 5 vrij jonge kinderen achterliet. Wij zijn toen ook in een stoet langs hun huis gereden voordat we naar de kerk gingen. 1 dochter stond hem op te wachten bij de trein toen hij van zijn werk kwam maar hij is nooit daar aangekomen (hartaanval).

12. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh liesje spannend hoor :).

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hmmmm digi gaf net heel duidelijk NIET zwanger aan :$:(

14. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    :(:(:( Knuffel

15. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Net weer mijn baas gebeld. Volgens de p&o adviseur hoeft de werkgever mij niet thuis op te halen en moet ik zelf voor vervoer zorgen. De arbo-arts zei toch echt iets anders woensdag. Maar ze wilde niet dat ik thuis blijf doordat ik geen vervoer heb dus komt er iemand mij dinsdagochtend ophalen en moet s'middags mijn vriend mij ophalen. Ik word hier echt zo moe van. Ben nog niet eens helemaal hersteld van mijn burn-out en krijg je dit er weer overheen.
    Was ik maar wat assertiever. Mijn vader is bang dat ze mij proberen eruit te werken op zo'n manier dat ik erg boos word en zeg de groeten ik neem ontslag. Maar dat zal ik nooit doen.

Maar ik zal nu niet meer zeuren hier.

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    op de test van vanmorgen zie ik het streepje nu ietsje duidelijker nu hij opgedroogd is....het lijntje stond er vanmorgen ook al maar nu is ie gewoon wat duidelijker...
    heeft de digi test meer hcg nodig?

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    meid ik kan me voorstellen dat je er ontzettend moe van wordt, maar net wat je vader zegt...nooit zelf ontslag nemen meid!

Heel veel sterkte en een heeeeeeele dikke knuffel meid!

18. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    #798 bengeltje86, 12 feb 2010
    Laatst bewerkt: 12 feb 2010
    liesje balen:(

kunnen jullie dit filmpje zien????
    let niet op wat hij aanheeft hij kwam net uit bed en had alleen majo en trui aan hehe

kunnen jullie het filmpje zien????

1
    YouTube - MVI_1377.AVI
    2
    YouTube - MVI_1378.AVI

als jullie gezien hebben haal ik hem wel weer van zichtbaar heid af.

19. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Wat een lieve filmpjes Bengeltje. Julian doet het goed hoor! Zo goed loopt Lucas nog niet.

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jenny ooh wat erg :( :( Kan me voorstellen dat dit niet leuk gaat worden :( :( !!! DIkke knuffel!!!

Ischa: Hmmz ik weet het niet, t is zwaar kl*te iig!! :( Knuffel ook voor jou.

Hmm Liesje, kan dat er nog niet genoeg hcg was, je hebt natuurlijk de digitale niet met ochtendurine gedaan en misschien ben je nog wel aan de vroege kant.. Ik weet het niet..

Deel Deze Pagina