We zitten weer in wat rustiger vaarwater pippo. Dochter zit nu op een andere school. Heeft wat voeten in de aarde gehad, maar het gaat nu supergoed met haar. De keus had eigenlijk veel eerder gemaakt moeten worden, maar ja je twijfelt toch of je er wel goed aan zou doen. Het blijkt dus de oplossing voor mijn dochter te zijn geweest. Het is een heel andere meid nu in positieve zin. En ik ben weer bezig met iets waarvan jullie wel weten wat het is. Is best weer een spannende tijd zo. En hoe gaat het met jou Pippo?
Jenny, heftig hoor. Sterkte en nogmaals dikke digiknuf. Dit zijn inderdaad van die momenten waarop je merkt hoe broos en breekbaar het leven is. Het ene moment weet je nog van niks en dan ineens kan het maar zo afgelopen zijn. Zonder of met lang- of kortdurig ziekbed. Ischa, ik denk dat het inderdaad een goede tip is om zelf iets van een dossiertje samen te gaan stellen. Just in case. Pippo, al weer een jaar in jullie nieuwe huis? Tijd vliegt. Cacherel, fijn dat jullie weer in wat rustiger vaarwater zijn terechtgekomen en dat je meisje het zo naar haar zin heeft op haar nieuwe school.
Vandaag heb ik Alyssa maar eens even flink in het nieuw gestoken. Ze had bijna niks meer om aan te trekken en nu ze bijna naar school gaat leek het me een goed idee om eens even lekker te gaan shoppen met haar. 1 outfit is voor haar verjaardag en de rest kan ze gewoon al lekker meteen aan. Zelf ben ik gisteren flink aan het shoppen geweest, was thuisgekomen met 3 broeken, een vest, een paar truitjes, een nieuw minirokje (vorige was al weer te groot ) en vandaag nog even dunnetjes overgedaan met nog een lange broek, legging en 3 leuke voorjaars/zomerjasjes. Gingen weg voor EUR 9 per stuk, kon ik niet laten hangen.
Noa fijn dat je meid het nu naar de zin heeft, dat is het belangrijkste!!! Dombo, doe wild joh !! Verder hier gisteravond vroeg naar bed gegaan, vanochtend 7 uur was Jildou weer wakker, maar wat wil een mens nog meer dan met z'n gezin lekker in bed te liggen en een baby in je buik voelen schoppen !! Heerlijk !!
Mogge, Sam heerlijk! 7.00 is netjes! Ons lachebekje was er om 6.00 al, maar ik mocht uitslapen! Noa, fijn dat alles wat rustiger gaat. Zie voor het eerst deze naam, maar er gaat me een lampje branden. Al volop bezig met het andere of de voorbereidingen. Hoe gaat het met de kleine man? Jenny, hoe gaat het? Dombo, heerlijk shoppen en natuurlijk helemaal mooi als je zoveel bent afgevallen. Ben gister trouwens ongie geworden. Veel buikpijn gehad. Dit keer zowaar een normale cyclus gehad.
Dat is mooi Hartewens, de normale cyclus dan !! Ja hier is manlief de hele week al half 5 dus kan moeilijk van hem verwachten dat hij er 6/ 7 uur uit gaat met Jildou Maar Jildou kan zich ook heel mooi boven vermaken, loopt ze van haar kamertje naar ons etc.. Traphek dicht dat komen we een heel eind..
Goedemorgen allemaal! Jenny, wat een heftig verhaal zeg.. Enorm veel sterkte gewenst.. kan me voorstellen dat het je aanvliegt.. Je moet wel een hele sterke band hebben met je buren wil je zeggen dat je voor ze wil zorgen.. enorm lief van je. Dikke knuffel!! Sam, heerlijk is dat he.. Ken het.. eergister heeft Rens een nachtje tussenin gelegen (was niet helemaal lekker). Kwam helemaal bij me liggen en zo... rijk gevoel is dat... Dombo, heerlijk he shoppen... Vooral als je telkens maatjes kleiner kunt hihi.. Bij mij nog even niet kleiner helaas maar heb me al wel flink uitgeleefd.. Nog nieuws van Liesje? Noa, welkom hier.. Ik had je nog niet eerder gezien volgens mij.. Hartewens, lekker dat je cyclus weer normaal wordt! HIer nachtje alleen met mn meisje geweest. Pa was carnavallen en Rens bij oma logeren.. Ze heeft het keurig gedaan.. Half 10 laatste fles en kwam pas om half 4, toen om kwart over 8.. Topmeisje!! Het is trouwens raar, misschien weten jullie dat nog. Als ze haar fles om 11 of 12 uur 's avonds krijgt komt ze vaak na 3 of 4 uur al, terwijl net als nu om half 10 pas na 5 a 6 uur... Is nu a de 3e keer.. Toeval of?? Zou ze in haar diepe slaap al liggen of zo om 23 uur.. (ze wordt dan wel zelf wakker meestal.. )
Ik zag Annna hier nog voorbij komen. Wat leuk om jou weer eens te zien. Hoe gaat het met je? Natas ik hoop dat jullie een positief gesprek hebben dit weekend. Wat fijn Sam dat je lekker uit hebt kunnen slapen. Lucas is pas om 8.30 uur wakker en gaat dan gezellig in zijn bedje staan kletsen. En inderdaad wat wil een mens nog meer als je zo'n babytje in je buik voelt bewegen (hoop dat ik het nog eens mee mag maken). Ik weet van die periode eerlijk gezegt niet zo veel meer Bruidje. Maar inderdaad wat een topmeisje heb jij zeg! Hartewens niet fijn dat je ongi bent maar wel dat je cyclus nu normaal is. Dombo leuk hoor jezelf in het nieuw steken, heb je ook echt verdiend! Sowieso heb ik alle papieren van de arbo-arts (burn-out) bewaard daarin vermeld de arbo-arts ook dat ik niet terug kan keren in mijn huidige functie, helaas heeft de werkgever daar sch**t aan. En ook alle functioneringsverslagen enz. Ik heb eergisteren ook het verslag van de arbo-arts gekregen van het bezoek van woensdag en daarin staat echt vermeld dat ik deze week arbeidsongeschikt ben en dan nog belt de werkgever donderdag dat ik gerust kan komen werken en zegt dat mensen mij onsympathiek vinden . Gelukkig vier ik al heel lang geen carnaval meer anders had ik nu flink zitten balen dat ik het niet kon gaan vieren. Met mijn voet gaat het wel iets beter, heb nog wel veel pijn maar kan er een heel klein beetje op staan als ik er maar niet teveel druk op zet. Alleen nu zit er iets klem in mijn bovenbeen en kan ik mijn been bijna niet omhoog doen. En ik ben heel erg verkouden .
Pff Ischa, klinkt niet fijn!!! Dikke knuffel!! Zou je de bond niet eens in kunnen schakelen??? Of ben je daar niet lid van? In dit geval kunnen ze volgens mij wel veel voor je betekenen.. Zo manlief is hier een kast bij mn ouders aan het halen, komt op zolder voor de winterjassen en linnengoed. Dus ik zal nu even met Jildou gaan spelen, want die heeft het maar druk met pogingen doen de dvd-speler aan te doen, maar ik vind dat ze ook wel eens wat anders kan doen !!
Bruidje topmeid!! Het lijkt er wat op dat haar nachtje dan wat later begint voor haar gevoel volgens mij..
Ik ben geen lid van een bond. Maar we hebben wel een rechtsbijstandverzekering dus daar zou ik ook altijd nog op terug kunnen vallen. Oja dat is hier ook favoriet audioaparatuur en dvd speler enz. Overal aanzitten met die kleine vingertjes
Dadelijk verloskundigepraktijk kijken (2 afleveringen achter elkaar) hoop dat er nu eentje bij zit die ik nog niet gezien heb. Pffff heb het wel moeilijk met binnen zitten hoor! Ik ben iemand die graag buiten is en gaat winkelen enz. Maar helaas dat zal er nog even niet inzitten (wel voordelig voor de portemonnee). En snap er niks van maar ben toch 2 kilo in 4 dagen afgevallen.
He bah Liesje, en ik heb nog zo hard zitten duimen . Mijn duimen blijven weer draaien voor aankomende maand. Mijn moeder had nog iets naars meegemaakt donderdag. Mijn moeder heeft 4 vriendinnen die elke week bij iemand anders kaarten gaan maken doen ze al zeker 15 jaar. Marga had mijn moeder opgehaald en nog een andere vriendin, 's avonds bracht ze mijn moeder en die andere vriendin weer naar huis (achteraf vond mijn moeder haar al een beetje wazig). Mijn moeder werd als 1e afgezet en toen Marga die andere vriendin weg ging brengen reed ze midden op de weg en heel erg langzaam, ze vroeg al gaat het wel maar ze antwoorde met ja. Toen ze bijna thuis was (eigenlijk al voor haar deur) is ze tegen een hek aangereden en nog tegen een aantal andere dingen, auto zat helemaal in elkaar. De buren die tegenover haar wonen belde de politie dachten dat er iemand dronken achter het stuur zat. Bleek dat de vriendin van mijn moeder een hersenbloeding heeft gehad. Ze is aan 1 gedeelte helemaal verlamd en waarschijnlijk moet ze naar een verzorgingstehuis. Ze ligt nog steeds op high care. Mijn moeder is helemaal van slag.
Ja inderdaad. Dan is de pijn in mijn voet maar een klein dingetje. En ze is nog maar 63 jaar, maar hopen dat ze goed zal herstellen.