ZNM mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ischa, wat akelig van die vriendin van je moeder. Hoop dat ze er weinig aan over zal houden.
    En meid, die pijn in je voet is evengoed vervelend hoor, daar mag je best even over klagen!

Liesje, jammer hoor. Hopelijk meer succes in de volgende ronde.

Bruidje, zou je daar geen antwoord op durven geven.

Cacharel, was ik nog vergeten. Heel veel succes met waar je mee bezig bent.

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    he bah ischa dat is idd erg jong 63 :S

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Sam, van harte met de 20 weken!

Wat ontzettend zwaar Jenny, het afscheid van je buurman. Zo vreselijk voor alle nabestaanden. Afschuwelijk.
    Het leven is inderdaad ontzettend kwetsbaar. Het nu wil soms niets zeggen over het morgen. Die les heb ik al lang geleden geleerd.
    Knuf!

Hé Ischa, je zeurt niet hoor! Je zit op je werk in een heel lastige situatie, lijkt me heel naar.
    Wat erg voor de vriendin van je moeder!

Joyce, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Noa, heel veel succes!

Bruidje, Danique had dat niet maar ik heb toen hier op het forum struinend heel vaak gelezen dat een late avondvoeding helemaal niet wil garanderen dat een kleintje wat langer doorslaapt 's nachts.

Liesje, dat was even spannend met testen. Balen dat je ongi bent geworden meid. :(

Met mijn moeder gaat het nog hetzelfde, kan ook nog niet veel anders natuurlijk. Ze is dit weekend bij mijn zus geweest dus we hebben weer even wat tijd voor ons zelf gehad, heerlijk. Morgen komt ze hier en blijft ze een paar nachtjes slapen.

Chris had voor Valentijn een prachtige bos bloemen voor me gekocht en chocolademousse :D. Ik had van de week nog geroepen "daar doen we niks aan hè" en had dus niks. Oeps.

Maar zijn mooiste Valentijscadeau kwam vanmiddag: Chris heeft de afgelopen week zitten broeden op de stukken tekst van heel lieve 35+ dames van dit forum uit andere topics (en Inez :p), en de weken daarvoor op de gesprekken tussen ons.
    Vandaag weer erover gepraat en hij heeft zijn besluit gemaakt : hij wil wel proberen om voor een 2de kindje te gaan! Ik wist niet wat ik hoorde!! YESSSSSSSSSSSS!

Hij doet dat wel hoofdzakelijk voor mij, dat Danique geen brusje heeft raakt hem niet zo als dat dat mij raakt. Ik heb hem gevraagd of hem dit dan niet te veel gaat 'kosten', zijn antwoord was gelukkig dat dat niet zo was en dat hij erachter stond.
    Hij had nog wat vragen en dingen om te bespreken, zoals dat we dit keer dan niet alleen een nekplooimeting zouden laten doen maar ook een vruchtwaterpunctie, hoe ik erin stond als het niet zou lukken (ontzettend ontzettend ontzettend jammer, maar dan hebben we het tenminste wel geprobeerd), hoe ver ik wil gaan (geen medische toestanden), enzovoort.

De kans dat het lukt is klein, heel klein. Over een paar weekjes word ik 43 jaar, de statistieken liegen er niet om. En een groot punt is Chris z'n erectieprobleem waarbij extra druk en spanning natuurlijk niet goed werkt.
    Maar het feit dat we het iig gaan proberen is helemaal geweldig!

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wow Natas :D !!! Wat goed zeg!! Wat je zegt, jullie proberen het gewoon, misschien mocht het niet lukken (waar we niet vanuit gaan hoor ;) ) dat jullie het iig geprobeerd hebben en kun jij je er misschien beter bij neerleggen!! Dikke knuffel en zet hem op!!!

Hier weer iemand om 20 over 6 wakker.. Pff.. En waar ik al bang voor was, ik ben verkouden aan het worden.. Merk ik meteen als ik last van slaapgebrek heb ;) !! .. Grrrr... Nou ja, het is niet anders.. Straks gaan Jildou en ik boerderij van little people ophalen en nog wat spul erbij voor leuk prijsje op mp gekocht gister :D !!

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Natas, wat een super bericht zeg! Ik hoop dat het jullie mag lukken!
    Wat een leuk cadeau zeg op Valentijnsdag!

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    #846 Liesje76, 15 feb 2010
    Laatst bewerkt: 15 feb 2010
    bah Ischa wat een naar bericht zeg..

Joyce gefeliciteerd met je zwangerschap!

Mannetje kwam hier vrijdag met een grote bos rozen/bloemen...heel erg lief
    helaas werd ik dus zondagmorgen vroeg ongi...helaas geen leuk valentijnsdagcadeautje voor ons beiden
    en tja dan komen die stomme redenaties van mannetje weer terug he over het zwanger worden....
    pffffff wordt er zooooo moe van soms...
    hij wil dat het kindje niet in december geboren wordt met de feestdagen enzo...vind ie zielig voor het kindje
    als ik de komende ronde zwanger zou worden dan zou de uitgerekende datum 21-11 en dan is er kans dat het rond sinterklaas geboren wordt en tja dat wil meneer niet....
    dus ik zeg dan moeten 3 maand wachten want de volgende rondes zouden 19-12 en 16-01 zijn....dus dat zou dan betekenen de volgende 3 rondes pauze betekenen....
    hij wilde eerst nadenken over de komende ronde....

ik snap hem soms echt niet hoor.....aan de ene kant wil hij erg graag (zegt ie) maar aan de andere kant lijkt het wel of hij alles precies wil plannen....
    MANNEN GRRRRRRRRRR

zo nu gaat de klaagmodus uit

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pfff... Mannen en plannen :( :( !! Lullig Liesje!!! Een kind krijgen valt niet te plannen!!!

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    en dat noemt ie mij soms een control freak ;):x

hij wil nog even nadenken over komende ronde ;);):x:$:(

heb er ondertussen geen woorden meer voor...(zijn gedrag dan)

en als ik er wat van zeg dan heb of zie ik het altijd verkeerd en draait het gewoon zo dat hij gelijk heeft ;):x
    en dan is de zin om te discussieren gelijk weg bij mij

9. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik doe hier zo goed als het kan ;) een vreugdedansje voor Natas. Wat ben ik blij voor jou meid.

Liesje, niets van te begrijpen die mannen :(.

Beterschap Sam. *****Jildoutje laat je mama nou eens een keertje lekker uitslapen meisje ;)*****

Ik ben benieuwd hoe het morgen op het werk gaat. Ik weet wel dat ik iets van heel dit gedoe ga zeggen want het zit echt heel erg hoog. Vooral omdat ze met 110 km in de auto lieten zitten en omdat ze mij onsympathiek noemde.

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Ischa, ik hoop dat het meevalt meid...
    ik heb er geen woorden voor over hoe ze met je omgaan...wat een ...... (ik schrijf het maar niet)

11. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    OOOOH Natas wat ben ik blij voor je!!!!!!! Wat is die Chris van jou een topvent zeg. Hij moet wel heel erg veel van je houden:). Ik hoop zo voor je dat het je nog een keer gegund is en dat je lekker nog een keer met ons mag 'buiken'. Mijn duimen draaien zich rot. Mijn moeder was 42 toen ze mij kreeg dus het moet kunnen kwa leeftijd:). Spannende tijd hoor.

Liesje, jammer zeg:(. Op naar de volgende ronde. Wat een gedoe met je mannetje. Nou ja zoals we eerder al zeiden. Mannen, we zullen ze nooit begrijpen.

Ischa, wat een schrik van je moeders vriendin. Wat kan zoiets toch plotseling komen. Ik hoop dat ze goed herstelt en weer zelfstandig kan wonen. 63 is nog zo jong. Wat een gedoe ook met je werk. Erg sympathiek zijn ze niet.

Bruidje wat heerlijk he dat geknuffel met je kind. Isis wordt ook steeds meer een zuignapje naarmate mijn buik groeit. Zo knuffelig ook met papa. Heerlijk vinden we dat.

Woensdag gezellig naar de 9 maanden beurs:):):)
    Xxx v Treintje

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Rihanna is echt geen knuffelkind...dan wil ze alleen maar weg jammer genoeg

Tja mannen...wat moet je er soms mee he
    ik weet het even niet meer....heb gisteravond en vanmorgen ook geen woord meer tegen hem gezegd....zo boos ben ik en dan heb ik het gedaan natuurlijk...

13. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    even een foto van mijn mannetje ;)

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Geweldig :D:D:D

Wijs mannetje hoor!

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hahaha, wat een wijsneusje Ischa!
    Heel veel sterkte morgen meid, heb het met je te doen.

Tjeeeeees Liesje, dit meen je niet!
    Mijn god, ik kan me voorstellen dat je helemaal gek van wordt. Een kindje krijgen valt toch niet te plannen, en al is je kind met kerst jarig so what. Ik vind echt (kan ik leuk vinden natuurlijk) dat hij zich aan zijn afspraken en uitspraken moet houden. Wat een gedraai. Als ik jou was zou ik het (proberen te) negeren en gewoon straks doen alsof je neus bloed en doorgaan. Wie weet is ie dan weer bijgedraait, want draaien kan hij wel.

Dank allemaal! Nou, ik zit hier nog steeds blij te wezen. De ovutesten zijn al besteld :D
    Hij moet idd heel veel van mij houden, helemaal mee eens. Ben de 35+ dames heel dankbaar want Chris kan de neiging hebben dingen heel zwart/wit te zien en daarin te blijven hangen. Ik denk echt dat hun antwoorden dat heeft opengebroken.

Straks komt mijn mamsel hier, gaan we maar es een frisse wandeling maken met hond en kleinkind.
    Had haar gevraagd of ik hier een fotootje van haar mocht plaatsen, dan weten jullie over wie ik zo veel ouweneel :p

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik merk aan mezelf dat ik wel heel erg moe wordt van zijn gedraai en elke keer zijn stomme smoesjes, maar ja meneer ziet dat zelf niet zo he ;)
    Hij vind dat hij een heel goed punt heeft....en zijn idee van een maandje pauze ertussen is direct dat ik de pil weer ga slikken.
    nou daaaaaag dat gaat dus echt niet gebeuren...zo krijg ik mijn lijf wel van slag :x

Hij wilde er nu eerst over nadenken....nou ja ik heb het er niet meer over totdat hij erover begint...zoals altijd ga ik gewoon dom door en doe alsof er niks gebeurd is (hoe moeilijk dat ook is, want ik ben echt kwaad)
    Hij weet wel een gezellige Valentijnsdag te verpesten hoor :x:x

Wat een leuke foto van je mamsel en je meid!

Zo je laat er ook geen gras over groeien...direct bestellen
    goed bezig !!

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    You go girl Natas :D

Ischa wat een mooie foto :D !! Geweldig :D
    En Natas ook een superleuke foto :D !!

Liesje het nadeel van mannen is: Ze hebben altijd gelijk en als dat niet zo is, draaien ze het wel zo ;) Hopeloos!!!

Zo hier een hele doos little people gehaald.. damn moest 5 hoog en ik heb hoogtevrees!!! Stond daar te trillen en te zweten!! Gatver.. Maar goed, de boel zit nu in een sopje.. Reed ik verdorie ook nog tegen een bloempot aan toen ik achteruit reed, had dat ding nooit gezien (bij een winkel) Geloof dat het meevalt en alleen wat oppervlakkige krasjes die met goed poetsen er wel af gaan hoop ik.. Bahbahbah.. Dus vandaag geen autorijden meer voor mij :p !! Heb manlief meteen maar sms gestuurd, hihi kan ie het laten bezinken ;) Niet dat ie anders woest wordt hoor ;) !!

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    balen dat je ergens tegen aan hebt gezeten...hoop dat het meevalt

leuk Little People...ben er zelf dol op !

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Trouwens Liesje, dat knuffelen begint nu hier wat te komen. Jildou is ook nooit een knuffelkont geweest. maar moet zeggen ik vind het heerlijk dat ze nu eens een knuffel wil :D !!

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wij vinden dat ook zo heerlijk maar knuffelen houdt ze niet van, evenals op schoot zitten niet...jammer hoor....

maar tis niet anders

Deel Deze Pagina