ZNM mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja valt wel mee hoor.. Net het hoekje van de achterkant. Maar ja, blij was ik er niet mee :( Hebben vrij nieuwe auto en was nog mooi strak... pfff..

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wie weet komt het nog!!!
    Jildou is ook geen kontzitter, maar is wel gek op boekjes en daar komt ze dan ook vaak mee aanhuppelen en dan wil ze wel op schoot :D !!

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik hoop dat madam zo nog ff dutje wil doen... Ze heeft in de auto ook al even geslapen... Maar wil zelf ook wel graag even liggen...

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wel jammer Sam, maar gelukkig valt het nog mee

5. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    helloooo,

Liesje: balen van je ongi en MANNEN...zijn soms vreemde wezens
    Natas: Wat super!! :) ben erg blij voor je! Gelijk al ovutesten, YOU GO GIRL!! en wat een leuke foto van danique'je met je moeder.
    Ischa: Ben benieuwd hoe het werken je af gaat. Hoe gaat het met je voet? zakt de pijn al wat af?? Wat een leuke foto, wijs mannetje zo met die bril ;) haha
    Sam: oopsss...er moet toch iemand de eerste krasjes zetten ;) nee grapje, is natuurlijk erg balen. Little people is leuk. Denise heeft het huis, alleen speelt er weinig mee helaas. Heeft geen stil zittend kontje en vliegt van het 1 naar het ander. (al word ze de laatste tijd wel wat meer schootzitterig en knuffelig) oww en boekjes, daar is ze gek op. alleen kan ze haar aandacht er moeilijk bij houden en moet ik halverwege het ene boekje het andere boekje alweer pakken....dus heb nu steeds maar 1 boekje in de buurt...

Net even op de fiets naar een vriendinnetje geweest. Daar even broodje gegeten en toen weer naar huis. Maar mennn wat is het koud! brrr

6. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    grrr. Denise is alweer wakker...heeft wel geteld een half uurtje gekoest!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Grrr.. Ik lag net te slapen, Jildou slaapt ook.. Begint Kyra te blaffen. De buren hebben een hond logeren van hun opa.. Heel fijn, maar blaft heel veel als ze er niet zijn en daar reageert die fijne russel van mij weer op..Grrrr. Het zit me vandaag niet mee :( Dus ben er ook meteen maar uit gegaan..

Jootje: Ja het is echt koud.. Brrr.. Wij moeten zo nog wandelen.. Ga nu eerst de boerderij maar ff poetsen ;) !!

8. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ga jij poetsen, ga ik stofzuigen!
    ben zo lui, moe en een beetje misselijk..voelde me gister ook al niet tiptoppie..griep heerst geloof ik hé

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ja zijn ook veel kinderen ziek op school..tenminste vorige week ;)

10. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hmmm bah...heb geen zin om ziek te worden hoor!
    vrijdag gaan we naar de HH beurs :)

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wel een beetje vreemd hier....ik heb 1,5 dag veel rood bloed verloren en nu is het bruinig en haast niks meer...

ik snap er niks van hoor :(;);)

12. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Nou even afwachten dan maar Liesje, wie weet is het toch raak, nestelbloedinkje.

Xxx Treintje

13. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hmm..vreemd liesje..
    you never know ;)

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    kje????

en dan zou het wel heeeeeeel erg laat zijn ;)

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    kan me niet voorstellen dat het raak is of geweest is

maar ja er zijn wel eens vreemdere dingen gebeurd ;);)

nou ja maar eens zien wat er gebeurd

16. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    sjow biw
    julian is ook stront verkouden
    veder sam :p koop zo sensor :p dan rij je nergens meer tegen aan :p

liesje balen van je ongi

17. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Wat een larie koek!
    Ik ben zelf eind november jarig en heb dat nooit als een probleem gevonden. Wel vond ik het jammer dat ik nooit kon BBQ-en met mijn verjaardag.
    Timo is van 28-12 december. Ik denk dat hij de grootste bofkont van allen is, want hij heeft de hoogste opkomst met zijn verjaardag. Wat dat betreft zijn Rihanna en jaron heel slecht gepland met 27-7 (zijn we komend jaar zelfs niet eens thuis).

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bengeltje.. Nou ben niet zo'n stuntel met de auto hoor, heb ik niet nodig :D !! Heb m'n e-rijbewijs ook, kan echt wel autorijden, maar had deze pot nooit gezien, dus kon ik m ook niet ontwijken he ;)

Jenny: Ja dat vind ik ook. Ik ben 3 dec jarig en ik heb het ook nooit als naar ervaren hoor!!!

Liesje: Innestelingsbloeding kan nog heel lang hoor.. Dat heeft niet alleen met innestelen te maken!! Ze noemen dat sowieso geloof ik tot een week of 9 ? zo....

19. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Natas wat super zeg!!!! Ik ga hard duimen dat het gaat lukken!
    Liesje, vreemd hoor. En rare man heb je, plannen...... Een kind plan je niet, je mag blij zijn dat je een kindje krijgt.... maar goed, ben natuurlijk ook door ervaringen wijs geworden:D
    Sam, Jildou is dus geen uitslaper. Hier was er vanmorgen ook 1 om 6.00 wakker, pffff.
    Heb vandaag 10 uur gewerkt. Weer 2 overuren er bij. Was heftig, maar nu lekker even niksen. Ben mega ongie, bleh vieze troep, haha

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hartewens laten we hopen dat het een van de laatste keren is ;) !! Harde werker!!!

Deel Deze Pagina