ZNM mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Goed gedaan Dombo!
    En heel fijn dat het geen verloren energie is geweest voor je maar dat je vader heeft geluisterd. Ik hoop voor je dat hij zijn goede voornemen gaat nakomen en er iets mee gaat doen.

Leuke foto Sam!
    Ik moet ook es iets kopen voor Danique om op te zitten. Nog niet zo´n haast mee gehad wat Miepie heeft geen zitvlees :D

Pittig Bruidje, 2 kleintjes en nog nachtvoedingen.
    Nog van harte met je moeder!

Lindaa, heel veel sterkte!

Ik ben nog bij mijn moeder, ik moet dinsdag weer werken dus ga morgen naar huis. Dan werkt mijn zus ook, zal de eerste dag zijn dat ze helemaal alleen is. Daar ziet ze vreselijk tegenop maar eens moet die dag natuurlijk komen. Ze heeft veel huilbuien, erg zielig.

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh wat sneu Natas, sterkte voor je moeder zeg!! En voor jullie ook om haar alleen te laten!!
    Zitvlees? Dat heeft Jildou ook niet, maar ze vindt het erg leuk om daar op te zitten, dat hadden we in de baby-winkels al ontdekt, ze zocht ze steeds op en was er niet meer af te slaan :p !! Nu is het vooral leuk om er op te gaan en er weer af te gaan etc.. Lieverd :D !!

Bruidje: Wat goed.. Lekker genieten van je twee kleintjes!!! Heerlijk toch?!! Hier gaat t steeds meer kriebelen, we hebben er weer zo'n zin in. Zelfs Kor wel weer, terwijl hij niet echt een babymens is zeg maar :D !! Hij vindt het nu met Jildou leuker dan haar babytijd maar goed, ze was dan ook niet een hele makkelijke baby en veel beleefd natuurlijk dus dan is dat ook weer niet onlogisch..

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sam, mooie zitzak heeft jullie meisje, je kan zien dat ze het een geweldig ding vindt. En inderdaad, wat is ze al groot geworden zeg!

Bruidje, nog van harte met je moeder. Fijn dat jullie kleine meid het daar zo goed heeft gedaan, dat maakt op visite gaan een stuk makkelijker.
    Die nachten zijn pittig weet ik nog uit ervaring, maar ik vond het ook wel weer iets intiems hebben. Al was ik best blij toen ik van de 'nachtdiensten' verlost was.

Natas, fijn dat je je moeder zo goed bij kan staan. Het zal volgende week even pittig voor haar worden, maar ze zal er toch eens doorheen moeten. Hoe langer het wordt uitgesteld, hoe moeilijker het zal worden. Dikke knuf voor jullie allemaal.

En verder, bedankt allemaal voor jullie lieve reacties. Wij hopen ook dat m'n vader er iets mee zal gaan doen, al reken ik uit zelfbescherming nergens op. Maar ik ben wel erg blij en opgelucht dat het er eindelijk uit is gekomen.

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Hoi dames,

hier was ik weer...we hebben het weekend overleefd :)
    Wat een hel waren de eerste 2 nachten, we hebben beneden in de kamer op de bank geslapen.
    Vrijdags hebben we nog een morfine spuitje gehaald met de hond maar daarvan was hij op een gegeven moment zo van de wereld dat we de 2e spuit om 18 uur niet eens meer gehaald hebben.
    Gelukkig is hij al een heel eind opgeknapt en ziet het er goed uit.
    Vrijdagmorgen moet ik weer naar de dierenarts om de hechtingen te laten verwijderen.

Rihanna voelt zich gelukkig ook weer wat beter, donderdag was echt het dieptepunt en vanaf vrijdagmorgen ging het gelukkig bergopwaarts. Ze eet weer wat, maar nog niet zoals het was.
    Ze hoest nog wel maar het zit aardig los en de neusverkoudheid is ook nog niet weg. Het loopt nog aardig uit de neus.

Ik heb verder hier niet bijgelezen...nog nieuws hier??

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Fijn Liesje.. Ik zit hier met een boze Jildou!! ..Krijs, krijs, krijsen!! Gezellig he ;) !!

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    zulke dagen zijn er hier ook wel eens, dan is er gewoon niks goed...jammer maar helaas weinig aan te doen

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    nou na een half uur, nu dan de teletubbies aan en het is klaar.. pfff monster... ;)

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    leuk he!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Niet echt ;) .. Nou was ze net stil, belt Kor, moest even kijken in het hok naar olie.. Dus Jildou weer boos want ze kon niet zo mee in de kou ;) ... Krijsen.. Nou toen op schoot later en samen tubbies kijken.. Valt ze in slaap.. Nou dat heb ik nog nooit gehad :D !! Heb haar nu maar in bed gelegd ;) !! Ga ik eerst maar eten .. Helaas daar gaat m'n dutje vanmiddag..

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    das wel balen ja...soms doen ze het jammer genoeg niet volgens het schema

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    neej en anders heb ik het niet zo nodig. Maar gister al een kort nachtje.. En Jildou vroeg.. Gistermiddag sliep ik net, blafte Kyra, ja hoor.. wakker natuurlijk.. Dus daar ging mn dutje.. Nu vanochtend voor 7 uur al wakker.. Dus ja.. Op zich logisch dat ze moe was.. Hoop dat ze in ieder geval beter te genieten is vanmiddag..

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat hoop ik ook voor je!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Natuurlijk is Kor ook nog laat, die moet meteen door naar de tandarts. Dus het zwaarste halfuurtje en dat zal het vandaag zeker zijn, ben ik fijn alleen.. (van 5 tot half 6) ;) Nou ja, begin maar vroeg met eten :D !!

14. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    halloo...
    was ik ook weer!!!
    druk druk gehad. Mannetje was jarig het weekend en de zondag hadden we nog een verjaardag.
    euhm is er nog wat spannends gebeurd??
    had ik oude topic wel terug gelezen en moest eerst weer zoeken waar jullie waren gebleven. Zal zo de rest proberen bij te lezen.

Denise haar kuurtje is weer voorbij. Ze is goed opgeknapt en eet weer goed. :)

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Fijn Jootje.. Weet zo ff niet wat je wel en niet weet :D !!! Sorry.. dement ;)

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik ben vanmiddag thuis gekomen van mijn moeder. Meteen rennen om hier puin te ruimen en wassen te draaien en zo, want alles was hier natuurlijk stil blijven staan en morgen moet ik weer werken.

Met mijn moeder gaat het slecht. Ze huilt ontzettend veel, ziet erg tegen het alleen zijn op, is heel angstig en bang, heeft continue een mierennest-gevoel in haar buik, erg onzeker, vergeet nog meer dingen als anders (vanmorgen ging ze voor de 2de keer ontbijten bijvoorbeeld), etc. De HA kon niet zo veel meer want ze slikt al veel langer parexotine en ook regelmatig oxazepam. We gaan haar aanmelden bij een of ander centrum in Bloemendaal die helpen met de psychische kant van rouwverwerking en ook hulp bieden bij praktische zaken als boekhouding.
    Mijn zus is nu weer bij haar, die voelt zich lichamelijk wat gammel en gaat daarom morgen niet werken. Woensdagavond komt mijn moeder waarschijnlijk hier, donderdag ben ik vrij. Dan moet ze donderdagavond alleen naar huis, de eerste keer maar het moet er eens van komen.

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh dat is wel een heel slim idee Natas!! Hopelijk trekt ze het een beetje!!!!

18. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Natas: wat een verdrietige situatie. Je moeder zo verdrietig zien en zelf ook nog moeten verwerken. Poeh niet makkelijk.
    sterkte voor eerst

Ischa: wat balen dat je de baan niet hebt gekregen

Rebbel: Fijn dat Luna weer thuis is! hoe gaat het nu??

Lindaa: bah meid, hoop dat je snel wat minder last zult hebben van je rug!

Denise net op bed gebracht, en we ontdekten allemaal rode bultjes.....waterpokken!!! het heerst op de creche, en nu heeft zij het dus ook!

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pff hebben jullie dat.. Kon er ook nog wel bij :( !!! Beterschap meis!!

20. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ach ja van het 1 naar het ander! net de oorontsteking klaar, nu de waterpokken.Zal vast een raar gezicht worden als ik haar morgen met nog meer rode bulten aantref!;)

Deel Deze Pagina