Wellicht ging het niet zoals je bedacht had, maar volgens mij heb je het best goed gedaan hoor! je moet het altijd op de weegschaal leggen. hoever wil ik gaan om koste wat kost bv te geven. Ik ga deze keer heel ver, maar dat kan ook makkelijk omdat hij het goed doet aan de borst (en meneer ook niets anders blieft). Bij ruben was dat wel anders. Ik trok het echt niet meer. Welke prijs moet je dan gaan betalen? Dus dan kan het soms zijn dat je verstandig moet zijn en stopt.
Even iets anders in de groep gooien: Ik heb een huishoudelijke hulp in de aanbieding. Werkt graag zelfstandig, als je werk uit handen neemt, kan het zijn dat hij gaat huilen. Werktempo ligt niet hoog, maar hij werkt wel zeer zorgvuldig. Doet vaak hetzelfde plekje 5 keer, zodat u zeker weet dat alles schoon is. Reinigt zelfs onder de kasten. Vraagprijs: af en toe een koekje en een aai over de bol. 2010-02stofzuigen.flv video by zwollenaartje - Photobucket (filmpje) http://i47.photobucket.com/albums/f154/zwollenaartje/stofzuigen.jpg Foto ter kennismaking
uhm....ja ik denk het wel kan het natuurlijk niet met zekerheid zeggen...maar als het zover komt dan komt het onderwerp zeker weer naar boven dus dan zal erover gepraat moeten worden
Liesje, hoe langer je wacht om het uit te praten, hoe gefrustreerder je gaat worden tegenover hem niet? Ik zou persoonlijk niet kunnen wachten...vanavond even praten met elkaar?
Anna, beterschap voor Yara! Ben benieuwd naar die van Yelina straks. Haha Jenny, heerlijk, zo'n hulp in de huishouding. Daar heb ik er ook 2 van. De een werkt wat sneller dan de ander, maar ze doen hun best. Mariss, die driftbuien zijn inderdaad niet altijd even leuk, maar helaas, ze horen er wel bij en je moet een manier voor jezelf vinden om hiermee om te gaan. Zo te horen heb je je weg daarin wel gevonden. Die van Alyssa waren ook niet te zuinig. Die kon soms wel een uur lopen gillen als haar iets niet zinde. Een time-out heeft bij ons voor goede resultaten gezorgd, de driftbuien duurden daarna nog maar hooguit een paar minuutjes. En ja, ik ben best bang (geweest) dat de meisjes mijn eetprobleem zouden overnemen. Zelf heb ik mijn moeder ook altijd stiekem zien snoepen, dus ik heb het niet van een vreemde. De meisjes zijn dan ook de voornaamste drijfveer om definitief van mijn eetprobleem af te willen komen. Inmiddels ben ik al iets van 9 maanden van het stiekeme snoepen af en krijg steeds meer het vertrouwen dat het nu gewoon goed blijft gaan. Moet er nu alleen erg aan wennen om de teugels weer te laten vieren voor wat betreft de hoeveelheden, maar dat gaat ook wel weer goedkomen.
Bengeltje, wat schrikken met Julian! Heel veel beterschap voor hem. Hahaha Mariss, ik wil ook wel "oh la la la" roepen voor chocolade Zou jij zelf wel nu voor een 2de willen gaan? Knap van Alyssa Dombo! Kan het zijn dat de spanning rond haar verjaardag haar wat te veel wordt? Toen Chris nog een klein Chrisje was was hij altijd ziek voor verjaardagen, vakanties, schoolreisjes, etc. Ischa, fijn dat het wel goed gaat op je werk. Ik wens alle betrokkenen bij je moeder's vriendin heel veel sterkte. Anna, beterschap voor Yara! Hahaha Jenny, we doen Jaron samen met Danique in de aanbieding : dan wordt er én stofgezogen én afgestoft Zodra Danique een doekje van het een of ander te pakken krijgt gaat ze in de weer, alles (en iedereen) wordt afgestoft en gepoetst.
Jenny die wil ik wel !! Toevallig gister ook foto's van Jildou gemaakt die aan het stofzuigen was !! Jenny neej sorry, heb ik niet.. Jil is net met dr hoofd keihard op de salontafel geklapt toen ze van de bank afviel. Een gigabult van 4cm doorsnee, arm schaap Gelukkig reageert ze wel normaal.
Ik bedoel hierboven : ah gosh voor Jildou. Gezellig, al die kleintjes aan het poetsen en zuigen, kunnen wij aan de koffie met de chocola van Mariss
Wanneer kan ik Danique en Jaron reserveren . Sam wat zielig voor Jildou zeg! Beterschap voor d'r. De vriendin van mijn moeder is vanmiddag om half 3 overleden. De pastoor was net klaar om haar te bedienen en toen blies ze haar laatste adem uit. Mijn moeder is om 12.30 uur nog bij haar geweest en regelmatig stopte ze al even met ademhalen en haar man zei telkens het is goed meiske adem maar niet meer. Zo zielig . Mijn moeder is iemand die haar verdriet niet zal laten zien, is erg gesloten en zal ook nooit huilen waar andere mensen bij zijn. Ze is wel bang dat ze niet bij de begrafenis kan zijn omdat ze woensdag een endoscopie krijgt.