ZNM mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh ik had al lang in de envelop gekeken Sam :D;)

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Heb hem nu nog niet :p !! Maar ik laat hem kor ook verstoppen denk ik... Anders wordt het er niet makkelijker op ;) !! Al denk ik dat ik wel gezien heb wat het wordt vandaag :p Maar goed , denken kan altijd ;) !!

Ischa ooh ja dat is waar ook!! Hopelijk blijft het idd gewoon rustig!!

3. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    heb je een plassertje gezien :D;)

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik zal de dvd nog even bestuderen morgen :D !!

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Maar het kan ook heel goed verkeerd zijn wat ik gezien heb hoor :D !! HAHA ... Ik vertrouw er iig niet op :D

6. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Doe maar ben benieuwd. Hoe gaat het nu met je? En met Jildou haar bult?

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Met Jildou prima, met mij ach redelijk..alles is nog binnen sinds vanochtend 8 uur, alleen brobbelt en doet het.. ga zo beetje appelmoes eten... En heb al beschuitje gehad om half 6, dus er zit wat in.. Gelukkig kan ik weer drinken, want dat kwam er vann8 ook uit.. Op een gegeven moment dacht ik, waar komt dat nu nog weg :p En dan zo maar lekker naar bedje!

8. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Maar is dit nu echt van de zwangerschap of een virusje?

9. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Natas, de hoop niet opgeven hoor, je begint net, het belangrijkste is dat jij en Chris er samen voor gaan en achter staan!

Mijn oma kreeg mijn moeder als 10e kind op haar 40e en twee en een half jaar later nog haar kleinste broertje! En dat is al weer even geleden...

Ischa... Niets zo veranderlijk als een vent, die van mij begint bij te draaien. Zelfs Chris is om, alleen Liesje gun ik vooral meer rust! En verder...

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ischa, neej denk virusje.. Ben nu veel vatbaarder, op het werk heerst het ook wel wat.. En was al snotverkouden, dus dit er nog bij.. pff..

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    haha ik ook!

12. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik hoop dat je snel opknapt Sam. Beterschap!

Precies Mariss niets zo veranderlijk als een man. Mijn vriend wilde eigenlijk helemaal geen kinderen. En kijk wat we nu rond hebben lopen :D;).

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dames ik ga mn bedje in!!! Kijken of ik morgen weer wat meer mens ben :D !! De appelmoes was heerlijk, even iets met smaak :D !!

14. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Slaap lekker! En ik hoop dat je morgen wat langer kan blijven liggen.

15. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Ha Ischa!!!
    Zelfde hier... No kids, no cats!!!
    Nu al ruim 10 jaar 2 katten en een geweldig ventje!

16. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Sam niet van sokjes dromen hoor :)

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sam, ik ben benieuwd of jullie je weten te bedwingen om in die enveloppe te kijken. Zou ik zelf niet kunnen.
    Hoop dat je je morgen weer wat beter voelt, fijn dat je nu in ieder geval wel weer wat binnenhoudt.

Ischa, hoop dat je vriend bijdraait voor wat betreft een tweede. Ik duim voor je.

Natas, een posi-ovutest. You go girl. Hoop dat jullie deze kans weten te benutten. ;) :D

Ga zo eindelijk even bankhangen. Weer een druk dagje gehad. Ramen gelapt, taarten gebakken, nou ja, ze staan nu in de oven en het begint me lekker te ruiken hier ... en alvast het eten voor morgen klaargemaakt.

Oh nee, eerst nog even slingers ophangen en ballonnen opblazen en ophangen. Anders is het hier morgenochtend zo kaal. Niet leuk voor de birthdaygirl.
    En nog een paar laatste pakjes inpakken natuurlijk. Haha. Het belangrijkste van de hele dag.

Ayssa riep vandaag nog: mama, als je jarig bent, krijg je altijd de cadeautjes die je hebben wilt he?

Kleine grapjas. Niet alles wat ze krijgt morgen zal evenveel naar haar zin zijn, zitten ook nuttige cadeautjes (kleding, tas, beker en lunchtrommeltje voor school) bij weet ik al, maar er zitten zeker dingen bij die ze errug leuk vindt.

Ook voor Yelina heb ik nog een kleinigheidje gekocht. Doen we altijd.
    De jarige wordt uiteraard het meeste verwend, maar de niet jarige krijgt ook altijd een kleinigheidje.

18. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Leuk Dombo, alvast gefeli met Alyssa en heel veel plezier! Maak er een mooi feest van in je rode partydress!!!

19. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    *gaaaap*
    net ontwaakt uit ons vroege slaapje.
    hebben even voorgeslapen om zo meteen de mannen kunnen te zien schaatsen @ olympische spelen...ik lijk wel gek..;)

20. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    dombo: alvast gefeliciteerd metAlyssa, wens jullie en leuke dag!
    sam: wel leuk hoor dat je nog eens mag voor de echo. Luxe hoor :) en tja die sokjes...ben blij dat ze dat hier niet doen! ;)
    Ischa:Knufff, valt ook niet altijd mee om de dames om je heen zwanger te zien worden, terwijl jij de twijfel hebt of er misschien een 2e komt.
    Natas: GO GO GO!! ;)
    Sam: beterschap!!

Kleertjes: hier nog geen zomer kleertjes. Ze groeit op het moment weer lekke, dus even afwachten wat haar maat uiteindelijk zal zijn Worden vast weer veel meisje-meisje kleertjes als jurkjes, rokjes enzo :)
    (heeft ze nu ook best veel aan)

Deel Deze Pagina