Jeetje wat gaan jullie hard zeg! Alyssa van harte! Zo te lezen wordt ze lekker verwend! Allemaal kindjes in de nieuwe kleertjes. Ik wact nog even met zomerkleertjes, geen idee hoe ze nog verder groeit. Ben wel al kleertjes aan het verzamelen in maat 80, de volgende maat. Sam, mooie echo! Zo'n envelop zou ik daar laten, haha verstop hem maar goed! Beterschap! Natas, heb je je hubbie nog kunnen verleiden? Hoop dat het gauw gaat lukken. Ischa, jammer dat je mannetje geen 2e wil. Jenny, hoe gaat het met je buurvrouw? Hier wil manlief liefst nu al een 2e haha. Ik heb zoiets, kalm aan! Tuurlijk wil ik ook wel, maar weet ook wel dat het niet zo vlot zal gaan allemaal. Hoop alleen niet dat het weer 6 jaar duurt, hihi. Eerst eind maart naar de gyn, even checken of alles wel normaal is daarbinnen. Over 2 weekjes de grote dag, de 1e verjaardag. Heb een heleboel slingers, balonnen gekocht, haha. Zal nog even een leuke foto maken voor op de taart. Denk dat ik die bij de hema ga bestellen.
Alyssa van harte gefeliciteerd met je 4e verjaardag! Dat je maar een hele leuke dag mag hebben. Ook papa, mama en Yelina van harte gefeliciteerd.
Alyssa gefeliciteerd met je 4e verjaardag lieverd !! Maak er een topdag van!! Hartewens: spannend, je kleine ook alweer bijna 1!!! Gaat echt snel!!! Ik weet nog dat je kwam vertellen dat ze geboren was! Hier: Jahoe, nou het is ongelooflijk: Ik ben behoorlijk opgeknapt!!! Voel me weer mens !! Nog wel wat slapjes, maar dat is logisch natuurlijk!! En Jildou was ook heel lief!! 8 uur werd ze wakker Zo dat is lang geleden en dat op zondagochtend !! En ze huppelt hier door huis, alsof ze herboren is !! En dan nog een heerlijke baby in m'n buik die heerlijk aan het schoppen is.. Joepie !!
Lieve Dombo, van harte gefeliciteerd met je grote meid Alyssa! En ik zit te wachten op een mooie foto van jou, je zusje en je mama in haar rode jurk Hahaha Lindada, hier komt Danique's kast ook wel weer zo vol te hangen hoor Wow Sam, prachtige echofoto! En goh meid...... vertel.......... wat denk jij zoal? Ischa, weet je man de je prolactonoompjes eventueel tot onvruchtbaarheid kunnen leiden? En hoe groot is die kans, is daar iets over gezegd? Kranige dame Mariss, die oma van jou Zowaar is hier gisteravond een klus gelukt! Ben ik erg blij om, vooral dat de barrière na weet ik hoe lang geen sex nu een beetje doorbroken is. Qua zwanger worden verwacht ik er niet veel van, er zijn nu wel heel oude zwemmertjes los gelaten. Mijn NOD is 6 maart....... een mooie streep zou wel een heeeeeeel leuk verjaardagscadeautje voor me zijn
natas ze zeggen wel eens dat oudere zwemmers beter zijn dat recente. Dus wie weet. Hartewens, ik blijf nog even op afstand bij de buurvrouw. Ze heeft altijd wel iemand over de vloer. Soms saaie mannen in pak met koffertje. Tja er zal genoeg geregeld moeten worden. Ik heb haar van de week wel gemaild. Ze ziet er heel erg gebroken uit. Erg hoor.
Haha Natas, spannend , maar wel fijn dat het gelukt is iig!!! Super... Nou ik heb vandaag de dvd nog even bekeken en trek me terug, het is echt te groot wat ik dacht, mocht het zo zijn, dan heeft hij een negerl*l HAHA !!! Dus hier weer fijn een verrassing !!
Natas, heerlijk idee dat de eerste klus geklaard is. En wat zou een posi-test op je verjaardag een geweldig cadeau zijn. Niet geschoten is altijd mis, dus er is altijd een kans aanwezig dat het raak is meid! Ik duim er in ieder geval voor! Sam, gelukkig weer opgeknapt en toch nog in het ongewisse over het geslacht van brusje. Klonk goed trouwens, je zondagochtend! Heerlijk. Jenny, kan me voorstellen dat je liever nog even afstand bewaard van je buurvrouw. Zeker als ze nog aanloop genoeg heeft. Ik denk dat je vanzelf wel merkt wanneer de tijd rijp is om even bij haar aan te wippen. Hartewens, heerlijk geshopt alvast dus voor de eerste verjaardag van je meisje. Ben benieuwd naar de taart die je gaat bestellen. @ all, hartelijk dank voor de felicitaties. We hebben een heerlijk dagje gehad. Met wel vanochtend in eerste instantie een dwarse KLEUTER, (haha, wat klinkt dat zeg!) maar later trok dat gelukkig weer weg. Ondanks dat we maar een kleine familieschaar en vriendenkring overhebben is onze grote kleine meid schandalig verwend. Van ons heeft ze een olifant van Fur Real, een barbiepop, een kindermake-up setje een boekje en een bult nieuwe kleren gekregen. Voor de rest een enige dino à la Fur Real van Playschool, een mooie kleiset van Play Doh, een hobbysetje, een paar boekjes, een rugtasje, beker en lunchbakje voor school, geld, kleren, een ketting en een verjaardagsmuts. Het was reuze gezellig en ook het bezoek van vader en aanhangsel verliep leuk en ontspannen. Wat een verademing. Geen stress, gewoon leuk en gezellig. En voor de liefhebbers mama met verjaardagsmuts van Alyssa op omdat zij hem niet op wilde hebben:
Dombo Wat zie je er geweldig uit zeg!en fijn dat jullie dag zo leuk was.hihi wat zie ik nou de box nog in huis? zo hier ben ik zelf al wakker.wel lekker geslapen.Kyra heeft last van zelfmedelijden.grr.maar goed heb van 10 tot 7 geslapen dus prima nacht.straks komt vriendin met dochter op visite.gezellig!verder heb ik weinig nieuws.hihi.
Sam wat fijn dat je je weer beter voelt. Is zo naar een buikgriep. En nog verkouden ook. Wat is de weerstand slecht he? Ik heb het ook. Blijf maar last van mijn bijholtes houden. Bij Isis was ik juist helemaal niet ziek of verkouden. Nou ja hopelijk gaat de zon weer snel een beetje schijnen. Dombo je ziet er geweldig uit meid!!!!!!!! Alyssa gefeliciteerd met je 4de verjaardag Natas, mijn duimen draaien. Een gyn heeft ooit tegen een vriendin van mij gezegd 'niet teveel sex voor je ei, je moet de sterke mannen opsparen". Dus idd oud zaad is misschien zo slecht nog niet Zo al het geproeter in de nieuwe kamer van Isis werpt eindelijk zijn vruchten af. Gisteren heeft Jur het laminaat gelegd en ik ben helemaal in de wolken. Precies de juiste kleuren gekozen alles ziet er prachtig uit. Nu nog een heeeeeleboel meubeltjes verven xxx treintje
ik durf nu nog niet eens kleertjes voor de zomer te kopen, ben veelste bang dat ze straks niet meer passen ofzo...ik heb geen idee hoe snel Rihanna zal groeien maar jij bent al aardig op weg met de zomercollectie klinkt goed hoor...
vrijdags is mijn vrije dag en dan moet ik net tijd hebben en uitgerekend vrijdag moest ik met schoonmoe mee naar het ziekenhuis...
beterschap Sam, ik hoop dat je je onderhand weer wat beter voelt... lees ik verderop nog hoe je echo is geweest? leuk dat je straks weer een keertje mag