balen zeg....vind het trouwens wel stom dat hij dat tegen een vriendin zegt...komt een beetje raar over op jou lijkt me
Zo liesje, lekker bijgelezen? !! Bleagh mn buik is nog niet op en top geloof ik.. steeds wat misseiljk.. Bah.. Zo komt vriendin met dochter, hopelijk voel ik me zo wat beter.
leuke foto! je ziet er goed uit! zo te horen heeft ze een leuke verjaardag gehad met leuke cadeautjes!
ja ik ben bijgelezen....poeh wat hebben jullie een hoop bijgeschreven zeg sorry voor degenen die ik vergeten ben
ik hoop dat je je gauw wat beter voel sam hier nog geen uitsluitsel over een brusje....we hebben het er niet over gehad om eerlijk te zijn, we hebben ook niet geklust...terwijl mannetje zondag zei dat hij dat zaterdag wel gewild had maar hij was te moe... mijn zus belde zaterdagavond een beetje overstuur op dat haar vent had gezegd dat hij wilde scheiden... maar hem kennende is het meer een storm in een glas water, hij is emotioneel niet zo stabiel en heeft al meerdere zelfmoordpogingen gedaan. ze zijn gistermiddag geweest bij ons en we hebben het een en ander uitgepraat... het was gewoon dat hij het niet meer zag zitten en toen heeft zo wat geroepen..we hebben hem toch wel erg duidelijk gezegd dat dit niet de manier is en dat hij zo mijn zus onnodig kwetst. Ze hebben gelukkig mijn advies om veel met elkaar te praten ook opgevolgd en nu is het weer goed (tot zover dan) dus nu eens kijken wat mannetje deze maand wil....
Zo Liesje, lekker bijgelezen zie ik. Jammer van de gemiste klus. Hoop dat je zus er samen met haar hubby uitkomt. Lijkt me wel heel moeilijk, zo'n labiele vent. Treintje, heerlijk dat het zo lekker opschiet op het kamertje van Isis. En leuk, meubeltjes verven. Knappen ze altijd zo mooi van op en als je het goed doet, niet van nieuw te onderscheiden. Sam, vervelend dat je je nog steeds niet helemaal toppie voelt. Hopelijk trekt het snel weg. En ja, de box staat hier nog steeds, voor ons vanwege onze honden ideaal voor als ik even in de keuken bezig ben en niet op kan letten. Voorkomen is beter dan genezen zeg ik altijd maar.
tja ik moest wel bijlezen want de vorige keren heb ik het niet gedaan en er was gelijk genoeg geschreven tja hij is ook niet echt makkelijk maar ja dat wist ze vantevoren...nu hebben ze het weer uitgepraat en dan gaat het wel weer goed...maar ja ze moeten blijven praten met een beetje mazzel vanavond aan de klus....we gaan smeppen deze ronde Zo ben ik ook zwanger geraakt van Rihanna
Zo ben ik weer even. Niet veel bijgelezen sorry, maar ik wilde wel alsnog Alyssa en haar mama feliciteren met die mijlpaal van 4 jaar. goh, gisteren hadden wij een feest van schoonpaps van 80. Weer een hele andere mijlpaal. Was ook erg gezellig. Die man kan nu een drankwinkel beginnen Verder zijn Yara en ik aangestoken door papa en zijn nu alletwee behoorlijk brak en verkouden, loopneusjes, dikke klieren, schorre keeltjes en overal spierpijn. tenminste ik dan, van haar weet ik het niet. Ook hier zijn de klusdagen weer aangebroken. Dus over een week of twee kunnen we spanning en frustratie delen
Tis dat ik nu ergens mee bezig ben Anna, maar anders zou ik ff bij je schoonpapa langs gaan Beterschap voor jou en Yara. Nou Jenny en Treintje, die zwemmertjes van zaterdag waren wel HEUL oud! Jenny, hoe was het zondag op de beurs? Ben je nog gegaan? Hahahaha Sam, heb je naar zijn/haar beentje zitten koekeloeren of zo? Wij hebben de box ook nog staan, tot een maandje of 2/3 geleden zat ze er nog wel eens in. Nu niet meer, tis nu meer een speelgoedopslagplaats. Maar met de huidige ontwikkelingen laat ik hem gewoon staan, wie weet wie weet wie weet heb ik 'm ooit weer nodig. Inez, wat staat dat jurkje je goed en gave laarzen eronder! Helemaal super, je ziet er echt top uit meid. Treintje, heb ik nou helemaal gemist dat het brusje een zusje is? Ik zie het ineens in je onderschrift staan! Wat leuk joh, een meidenmama! Hebbie een foto van Isis haar nieuwe kamertje? Hai Liesje, goed bijgelezen zie ik Heeft jouw zwager niet wat professionele hulp nodig? Zelfmoordpogingen, dat is niet niks...... de 4de keer dat mijn oom het probeerde lukte het. Balen dat je nog geen duidelijkheid hebt over een brusje. Je verwacht je eisprong toch komend weekend? Nou, tot mijn grote verrassing is gisteravond wederom een klus gelukt! Weer met behulp van een blauw pilletje, maar dat mag de pret niet drukken Ik heb Chris nog niet verteld dat ik ovutesten gedaan heb en dat zondag m'n eisprong was. Ik wilde niet meteen die druk opvoeren bij hem maar wilde wel weten hoe het met mijn cyclus zat. Maar ik vind het ook een beetje lullig om hem achteraf te vertellen dat ik getest heb, dus ik denk dat ik hem vanavond ga vertellen dat ik gekeken heb naar mijn laatste menstruatiedatum en dat dit weekend wel eens een goed tijdstip zou kunnen zijn geweest. Volgende maand laat ik hem wel weten dat ik ovutest.
Goed hoor Liesje !! Dombo, ja kan ik me dan goed voorstellen. Ik heb in huis overal wel zicht op als ik beneden ben, maar als ik boven ben gaan of de honden eruit of jil mee !! Zo hier de misselijkheid weer weggezakt gelukkig, we zijn beiden weer geknipt en hebben een superschattig mutsje met slofjes gekregen van dr Echt geweldig !!
ja komend weekend verwacht ik mijn eitje, dus ik hoop dat mannetje er voor die tijd wel uit is wat ie wil...ik verwacht dat ie er deze maand wel voor gaat maar volgende maand niet we zien het wel... ja volgens mij heeft mijn zwager ook wel hulp (gehad) maar heeft het weinig effect gehad wat goed dat het gister weer gelukt is, ook al is het met behulp van een pilletje...ik vind het hartstikke goed! ik zou het in jouw geval ook niet vertellen...denk dat de prestatiedrang dan te hoog wordt en dat er dan niet gepresteerd kan worden... ik zou het voor nu ook gewoon even zo laten hoor ik duim volop voor jullie!
Die Chris, die heeft de smaak te pakken!!!! Als hij ja zegt op een nieuwe baby dan is het duidelijk ook echt ja. Geweldige vent en lang leve de blauwe pilletjes Kan je de info over de ovu testen niet achterwege laten? Dat lijkt me zo'n druk te leggen op hem? Maar kan me voorstellen dat het wel info is die hij wil weten. (mijn vent zou het niet interesseren, die telde zelf of het die tijd van de maand was haha) Idd Brusje is een Zusje!!!! Ik wordt een echte meiden mama. Kan me er nu al zo veel bij voorstellen. Foto's zijn een beetje lastig te uploaden. Ik zal het eens proberen als het kamertje helemaal af is Xxx Treintje