Leuk vestje, vind Hello Kitty niet zo stoer, maar zo is 't wel heel leuk! Sam, Geweldig, dat plekje was me daar toch schoon geworden. Nu nog leren zuigen onder de kasten en bank, dat is voor zo'n kleintje toch een stuk makkelijker, ze hoeft niet zo ver te bukken. Handig voor als mama straks ook niet meer kan bukken. Liesje, Is het een idee om terloops te zeggen dat de buurman ook leuke krullen en mooie ogen heeft? men oh men, moeilijk hoor! Hoe kan het nou dat hij wel wil maar de ene maand nog niet en dan wel. Of waren jullie helemaal nog niet begonnen en weet hij het gewoon nog niet? Lindaa, sterkte en betrschap voor de kleine meid. Natas, Kan je niet gewoon een blauw pilletje door de kofie doen?
je kunt idd niet plannen, kijk maar naar mij! 27 januari uitgerekend en Luna is op 22 december geboren, maar kan me daar niet druk om maken! ze is zelfs geboren op de verjaardag van mijn broer, haar peetoom!
Ooh had ik al gezegd dat we zulke ontzettende meelevende schoonouders hebben, ahum.... not dus.. Nog totaal geen belletje of wat dan ook om te vragen hoe de 20w echo was.. Bleagh ..Smoor er fijn in...
Liesje, wat balen dat je mannetje nog zo aan het draaien is Mogen wij z'n telefoonnummer of emailadres?.... zullen wij es ff fiks met hem praten Bruidje, wat zielig dat ze reflux heeft. Sinds wanneer geef je de medicatie? Lindaa, wat naar dat het hommeles is met je moeder en dat Michelle nu erg veel aandacht vraagt. Doe rustig aan, wij lopen hier niet weg. Ik hoop dat je snel meer energie hebt en weer gezellig kan komen kleppen. Fijn dat Jildou weer in een goed humeur is Sam, wat kan dat schelen hè! Aaaah, schattige pakjes. Da's niet leuk van je schoonouders. Hahahha Anna, ik denk niet dat die blauwe pilletjes smelten en een uurtje voor je naar bed gaat koffie laten drinken valt ook zo op.
Rebbel vervelend van de KMA, gelukkig zijn jullie er achter, ik hoop voor je dat Luna eerder gaat doorslapen dan Tom, maar klinkt nog wel redelijk bruidje vervelend hoor van de reflux en gebroken nachten, hopelijk snel rust in de tent! Sam leuke kleertjes! Lekker zo voorbereiden! Mone mooi dat er al echt een plekje voor de beeb komt! Veel plezier met de voorbereidingen! Liesje sterkte en veel geduld! Natas, ik snap dat je moet ovu-testen, maar hopelijk heeft de spontane actie van vorig weekend onverwacht erg gewenst resultaat! Enne nu weet ik het niet meer
goed dat ik het dan even vroeg. Ik zei bij mezelf altijd Luuna. (toen ik hier nog luna was). maar goed, zal het aanpassen naar Loena
Supermooie wieg Sam. Echt prachtig! Natas koffie voor het slapengaan is juist goed, dan kan hij de hele nacht door haha (geintje hoor)
Dank je treintje.ja r is niet veel keus in Aanschuifbedjes.maar deze is t geworden en kan altijd gebruikt worden.hopelijk is hij r snel.droomde net al van de kleine.heb r weer zon zin in! goh ik lees net van sven kramer.wat sneu zeg.nou ga nog even poging tot slapen doen.Jildou was wat onrustig net maar slaapt nog gelukkig.
@sam: mooie wieg! LUNA HEEFT VANNACHT DOORGESLAPEN!!! oh wat is dat lekker zeg, hopelijk blijft ze het nu volhouden!
Erg he van Sven. Ik vind het zo zielig voor hem en zijn coach. Ben normaal helemaal niet zo dat ik schaatsen volg, maar ik had toch even speciaal de TV voor dit aangezet. Lekker he Sam, het idee dat je straks weer een kleintje erbij hebt. Ik kijk er ook enorm naar uit. Bij Isis was ik meer op de zwangerschap gericht, nu meer op de kleine. Komt misschien omdat ik nu weet hoe het is. Werkze/fijne dag allemaal Xxx Treintje