hoi hoi... heeeel fout maar heb nog niks bijgelezen. Net even relaxed boodschapjes gedaan. Denise was het laatste uurtje voor ze naar bed ging zoooo vervelend. moest er even uit! zal zo even kijken of ik nog tijd heb om terug te lezen. straks weer schaatsen kijken
Hihi nou lekker klussen jullie Natas ... Fijn dat het weer op gang komt.. Demi krijgt sinds maandag medicijnen vandaag is ze heel rustig geweest.. behalve nu Vanochtend heb ik haar om 10 over 8 wakker gemaakt.. madammeke had die avond ervoor om 22 uur de fles gehad.. bizar!! maar hopenlijk voor herhaling vatbaar
Bizar he.. was vast een toevalstreffer.. snapte er niets van.. ben benieuwd wat ze vannacht weer doet...
Hihi, betrapt! Hier alles ok hoor, met jullie ook allemaal meiden? Jemig gaat hard met de zwangerschappen zeg...
Haha betrapt !! Ja maar de tijd gaat ook snel he !! !! Bruidje heerlijk onverwacht uitslapen/ doorslapen is geweldig !!
@ Sam: Tijd gaat zeker snel voorbij! hahhhahaha! Ik lees af en toe wel hier, maar het is zo lastig bij te houden, jullie kletsen in een rap tempo! haha! Maar daarom zeg ik, ik lees wel af en toe, ben benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat en met de kindjes en de buikbaby's!
Hier alles goed hoor Buikje groeit als kool!!! Man o man !! Kan m'n tenen niet eens meer zien, was bij Jildou toch wel behoorlijk wat later!!! En hoe is het met jullie??
Schijnt bij de tweede stukken harder te groeien idd! Wel leuk hoor!!!! Hier ook alles ok! N. gaat super goed, loopt al een maand of 2, dus dat is wel heel leuk!!