Sam, wat een mooi aanschuifbedjewiegjebankje (mooi voor scrabble ). Thnx voor de link met de speldjes. Ik hou van los haar maar de kleine dame zal op een dag misschien wel speldjes willen dus heb de link opgeslagen. Hahaha Treintje, ik ga Chris voortaan 's avonds 4 dubbele expresso's geven Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat je een 2de zwangerschap meer op de kleine bent gericht. Nu je een kindje hebt is dat veel tastbaarder geworden. Verdarrie Liesje, nog steeds niet het verlossende woord van je mannetje Wat hebben de 2 allerkleinste meisjes vannacht goed doorgeslapen zeg!
@bruidje: wow! wat een heerlijke nachten hebben jullie! @sam: haha, duurt hier nog even voor ik speldjes kan gaan gebruiken! @pipo: ik ben ook erg benieuwd wat jullie krijgen! Luna heeft vannacht ook weer doorgeslapen alleen lag ik nu zelf om half 4 wakker! mijn eigen klokje moet nog wennen. liefs rebbel
Luna je bent een topper, Jammer Rebbel.. Haha ja he, nog maar ff wachten !! Dames goeie tips voor hoestdrankje?? Jildou heeft nu echt zo'n vastzittend hoestje en een dikke snotneus.. Lieverd..
ik heb nu tussikind van vsm voor Milan, werkt goed, zijn hoest komt nu goed los! beterschap voor jil!
Dank je! Haar hart gaat ook weer aardig snel, maar kan ook van de koorts komen, als ze dat heeft. zo ff meten, maar denk t wel.
ow ja hou het maar even goed in de gaten! maar als ze neus verkouden is heeft ze het misschien wat benauwd en moet haar hartje daarom ook wat harder werken?
Rebel, Mag dat Tussikind ook al onder het jaar? Hier ook een volle hoest, zeg maar. Ik zit zo in het ritme van er 's nachts 1 of 2 keer uit gaan dat ik niet eens meer weet hoe laat en 1 of 2 keer. Als het meer dan twee keer is registreer ik het wel en verder doe ik het op de automatische piloot. Wie zag ik hier nou met een banner van 3 dagen overtijd??? Is dat niet spannend?
@annna: ja dat is van 0 tot 6 jaar. jootje is 3 dagen overtijd, heb even terug gekeken! @jootje: spannend joh!
ze hebben zwp op mijn werk geblokkeerd dus ik zal overdag heel weinig aanwezig zijn. zit nu ff via de gsm. ze hebben op het internet een nieuw filter gezet die deze pagina in de categorie games zet en die zijn niet toegestaan. ik baal als een stekker!:x
Da's balen liesje! Hier weer een goedslapend meiske.. gister kwart over 11 laatste fles en kwart over 8 wakker vanochtend.. heerlijk! Jammer dat Rens weer heel vroeg wakker was hahhaa.... Succes met de zieke kindjes!
goedenavond! Sam, heb voor onze meid bisolvon gehad, maar vond het niet echt werken. Ze is uiteindelijk aan de pufjes gekomen. Inmiddels gaat het weer goed. Jootje overtijd? Spannend! Vandaag bij cb geweest. 75 cm en 10 kilo. NIet heel veel gegroeid en hoofdje gelijk gebleven. Maar ze doet het prima. 2 prikjes, 3 traantjes en toen weer klaar! Ze heeft een paar pasjes achter haar poppenwagen gedaan, zo schattig!