sam: ja ben weer in nov. uitgerekend. zoals ik kon berekenen 2 nov..4 dagen voor Denise haar verjaardag. We wilden graag een jaartje of 2 tussen tussen de kindjes, maar dit is wel heel letterlijk
Haha ja Dat wilden wij ook Nou ja, voordat we weer besloten om te gaan klussen Nou wij gaan ff de regen in ..Tot straks
JOOTJE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!! wat geweldig! Ook al rond de verjaardag van Denise, het lijkt hier wel een virus haha. Sam, bij Isis werkt de bisolvon heel erg goed. 3 keer per dag geven en dan is het na anderhalve dag al een stuk minder. Het duurt wel even voordat het werkt, maar het werkt hier altijd. Ze houdt ons altijd 1 nacht wakker met hoesten en dan begin ik die nacht al. De volgende nacht is het dan al weer een stuk beter. Ischa gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!! Oeps verder alles weer vergeten, zucht O ja, wat doen de twee kleine meisjes het goed Rebbel en Bruidje. en dat met hun reflux KMA klachten. Knappe kinders Hier 1 dag langer gewerkt en meteen een wrak. Echt belachelijk. Gelukkig hoef ik vandaag maar tot 14 uur. Xxx Treintje
Jahoeee!! Wat een mooie vette test!! Van harte meid.. wat grappig dat je bijna tegelijk met Denise uitgeteld bent.. hopenlijk niet op dezelfde dag bevallen
Goedemorgen allemaal! Wat een lichtgewichtjes hier hahaha... Rens zette ik van de week op de weegschaal thuis.. Was hij al ruim 16 kilo... merk het ook echt.. als hij tegensputtert wanneer ik hem beet heb hou ik hem bijna niet meer.. Ja mn meisje doet het al 3 nachten uitstekend snacht.. Gister ook weer om half 11 laatste fles en vanochtend kwart over 8 wakker.. daarentegen gaat het overdag niet lekker.. ze gaat steeds meer huilen en iedere avond tot aan de laatste fles is het hommeles... zo zielig... Maar weer de huisarts gebeld, die belt na 11 uur terug... Rebbel, KMA joh? Wat doen ze daar aan? Alleen andere voeding of nog meer?? Wat zijn haar klachten? Liesje helemaal top!! Ischa gefeliciteerd met je verjaardag meid! Treintje en Mone hoe voelen jullie je? Sam grappig he dat het zo hard gaat de 2e keer! Hier druk aan het sporten en het werpt vruchten af, al 1 1/2 kilo afgevallen in nog geen 2 weken en buik is bijna weg... joepie!!
Hier bisolvon hoestdrank en tot nu toe werkt het al.. Het komt mooi los !! IScha van harte gefeliciteerd met je verjaardag !! Kijk dit setje heb ik via mp voor Jildou gekocht !! Voor 7 euro van Noppies helemaal nieuw
Nou zat gisteravond ff te kijken op setjes Ik koop ook alleen maar met kaartjes moet ik zeggen !! Het ook al een nieuw rokje via mp gekocht deze week
Liesje: wat een leuke foto's. Al een hele dame! Sam: goede deal, ik moet ook maar eens gaan speuren op MP maar ik ga er weer van door. Mijn zus komt zo. We zullen even een kadootje halen voor mijn ouders, die zijn zondag 30 jaar getrouwd. Ze zitten nu lekker romantisch in een hotel.